En dan zeggen ze dat vrouwen onduidelijke signalen geven.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg gewoon ja, hoe veel duidelijker moet ze de hints maken.
Ik ben er 1 keer geweest, maar toen was ik op de boot er naartoe al zo teringzat dat ik er weinig meer van kan herinnerenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en ik ben er al zeker vijf keer geweest
Zijn er eens geweest in jan of feb, slecht weer, grauw, depressief, vreselijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en ik ben er al zeker vijf keer geweest
Jimmy Carr staat ook op Netflix met een show dus thuiskijken kan ook al.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:33 schreef Modus het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat vrouwen onduidelijke signalen geven.
Ik vind die shows altijd vrij matig, is meer een soort opsomming van korte grapjes zonder dat er een opbouw of verhaal in zitquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jimmy Carr staat ook op Netflix met een show dus thuiskijken kan ook al.
Vind hem in panel-shows ook leuker.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind die shows altijd vrij matig, is meer een soort opsomming van korte grapjes zonder dat er een opbouw of verhaal in zit
Dan werken zulke grappen ook veel beter omdat het een reactie is.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind hem in panel-shows ook leuker.
Vrouw: "Hey CE ga je keer mee wat drinken"quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jimmy Carr staat ook op Netflix met een show dus thuiskijken kan ook al.
Zijn vileine humor vind ik echt geweldig. En dat lachjequote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind die shows altijd vrij matig, is meer een soort opsomming van korte grapjes zonder dat er een opbouw of verhaal in zit
Het was meer om niet tot September 2021 te hoeven wachten.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Vrouw: "Hey CE ga je keer mee wat drinken"
CE "Nee dat kan ik thuis ook"
Hahahaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Stena Line is echt gek geworden: 340 euro voor een minicruise![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Stena Line is echt gek geworden: 340 euro voor een minicruise![]()
en 14 dagen in quarantainequote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Godverdomme, die prijzenNormaal was zo’n minicruise 100 euro als je op tijd boekte, nu 250 euro
Eensquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap dat ze die verliezen een beetje moeten compenseren. Maar dit boekt toch niemand?
quote:
Als ik een luxe hotelkamer, voor mij betaald, heb vind ik dat niet erg hoorquote:
Ik heb nog 140 betaald voor een retourtje Rotterdam - Hull in maart.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap dat ze die verliezen een beetje moeten compenseren. Maar dit boekt toch niemand?
Ik vorig jaar 75. Uiteindelijk is het 150 euro geworden omdat ik het een paar keer moest verzettenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog 140 betaald voor een retourtje Rotterdam - Hull in maart.
Toen kwam keroownaas, omgeboekt naar het "veilig ver wegge oktober".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |