Wat is mild pittig?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Curry was op zich lekker maar echt niet mild pittig.
Dus geen schetenfestijn in bed.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit niet in elk geval. Was gewoon mild? Niks eigenlijk.
Mehquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit niet in elk geval. Was gewoon mild? Niks eigenlijk.
Alsof die nog met contant geld betalenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goddomme is 5 eurocent geen stuiver meer dan voor de jeugd?
dat werkt altijd goedquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk dat ik een tripje naar Newcastle ga boeken voor januari. Gewoon om iets in het vooruitzicht te hebben
Ga je mee naar Jimmy Carr in september?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk dat ik een tripje naar Newcastle ga boeken voor januari. Gewoon om iets in het vooruitzicht te hebben
Kan me de laatste keer in Nederland niet keer herinneren.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof die nog met contant geld betalen
Cavia’s meenemen. Dan ben je met je gezin.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:24 schreef CherryLips het volgende:
Zag net ook een mooie advertentie op Instagram voor Texel: "voor een leuke herfstvakantie met je gezin of met z'n tweetjes!"
In Newcastle?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je mee naar Jimmy Carr in september?
Godverdomme, die prijzenquote:
Newcastle in januari?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Zeg gewoon ja, hoe veel duidelijker moet ze de hints maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |