haha dat doet me denken aan een paar jaar terug, waren wat jochies die net een rijbewijs hadden aan het chillen met papa z'n tesla bij het winkelcentrum en herrie aan het maken. Politie erbij, zijn ze gevlucht heeft hij de tesla van papa door een lantaarnpaal in iemand z'n huis geredenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Lekker man, wil je remmen, glijd je poot van't rem pedaal zo op het gaspedaal en VOL in de nieuwe Tesla van de buren
Nou nou.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
cake op duits is = Kuchen man man man hoor
zo gaat ie beter nog maar 5 kilometerquote:
Heb niets met toetjes.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
een koek is geen toetje en iedereen dat wel beweert verdient ter plekke een nekschot
Ja valt hartstikke mee zo denk ik ook. Maar toch gaan ze rare maatregelen nemen. En waar ik gelijk last van heb ook. Neuh no way Je doet alles of niets gewoonquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We mogen hier naar mijn idee helemaal niet klagen over opgelegde regels. Dat valt hier nog hartstikke mee. Of zou je een totale lockdown willen? Iedereen opgehokt en veel bedrijven naar de klote. Wat mij betreft doet dit kabinet het prima.
maar toetje is de beste maaltijd van de dag na het ontbijt lunch diner en snackquote:
Brokken maken door stoerdoenerij is altijd +1. Wat een kansloos volk man die jonge gasten die geilen op statusquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
haha dat doet me denken aan een paar jaar terug, waren wat jochies die net een rijbewijs hadden aan het chillen met papa z'n tesla bij het winkelcentrum en herrie aan het maken. Politie erbij, zijn ze gevlucht heeft hij de tesla van papa door een lantaarnpaal in iemand z'n huis gereden
Dus dat.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:59 schreef mootie het volgende:
[..]
De regering doet het nooit goed.
Als er enorm strenge regels komen, gaat iedereen daar weer over zeiken.
Hoe kun je het nou goed doen voor 17 miljoen mensen.
Mensen zijn rasegoïsten geworden en gaan janken als ze ook maar een greintje moeten inleveren voor een medemens.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:56 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mensen zijn tegenwoordig gewoon zwaar verwend.
Klopt, ben ik te dik voorquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:01 schreef Justin_Case het volgende:
Wij kunnen niet samen door een deur
ja stelletje idioten. wel vervelend voor die mensen waar ze de hele voorkant van het huis eruit reden. Heeft drie maanden geduurd voordat alles geregeld was dat die mensen weer een voorkant in het huis haddenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Brokken maken door stoerdoenerij is altijd +1. Wat een kansloos volk man die jonge gasten die geilen op status
quote:
kloptquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:01 schreef Justin_Case het volgende:
Wij kunnen niet samen door een deur
Staat dus helemaal onderaan het lijstje.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar toetje is de beste maaltijd van de dag na het ontbijt lunch diner en snack
Wat mij dwars zit is dat de overheid niet goed weet waar ze mee bezig is. Ik had echt de illusie dat er na de eerste golf een pakket maatregelen klaar zou liggen met een duidelijk plan. Nou, dat ligt er dus gewoon niet. Het beleid is nog net zo ad hoc als bij de eerste golf.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Het idee is dus een balans tussen een totale lockdown en helemaal niets. Met slimme maatregelen hoopt men zowel de bevolking als de economie zoveel mogelijk er bovenop te helpen. Maar dat kan alleen als mensen hun gezonde verstand gebruiken. Helaas is dat kennelijk niet iedereen gegeven.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ja valt hartstikke mee zo denk ik ook. Maar toch gaan ze rare maatregelen nemen. En waar ik gelijk last van heb ook. Neuh no way Je doet alles of niets gewoon
somsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Staat dus helemaal onderaan het lijstje.
Nee denk helemaal niet als ze 1 duidelijke regel stellen voor iedereen dan is de meerderheid het er denk mee eens.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Draaideur wel.quote:
Dat is de keuken toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:00 schreef mario390 het volgende:
als het kuchen is
is het KUCHEEEEEEEEEN
bij jou kan er wel een kilo of wat af jaquote:
Heb je niet voor niks al die slaap opgeofferd een maand langquote:
450quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
bij jou kan er wel een kilo of wat af ja
het gedicht is het beste gedeelte van winnenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb je niet voor niks al die slaap opgeofferd een maand lang
Over een maand is het alleen maar erger geworden.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:03 schreef kree het volgende:
[..]
Nee denk helemaal niet als ze 1 duidelijke regel stellen voor iedereen dan is de meerderheid het er denk mee eens.
Heb je het nieuws gezien over hoe ondernemers en winkels erover denken? Nou die weten het dus ook niet.
Beter maak je 1 duidelijke regel en laten we hopen dat het dan na een maand weer beetje over is.
Eens.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
het gedicht is het beste gedeelte van winnen
Voortschrijdend inzicht misschien?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:03 schreef kree het volgende:
[..]
Nee denk helemaal niet als ze 1 duidelijke regel stellen voor iedereen dan is de meerderheid het er denk mee eens.
Heb je het nieuws gezien over hoe ondernemers en winkels erover denken? Nou die weten het dus ook niet.
Beter maak je 1 duidelijke regel en laten we hopen dat het dan na een maand weer beetje over is.
Jahaaaa, daar hebben ze dus gister uuuuren over gedebatteerd.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:03 schreef kree het volgende:
[..]
oh dacht 40-45quote:
Ik kan daar niet over meepraten omdat ik nooit een gedicht gekregen heb.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
het gedicht is het beste gedeelte van winnen
Owh wat mij betreft is alles te overdreven en shure zullen mensen aan dood gaan. Maar nog een stuk meer aan een griepje. Voor mezelf maak ik me totaal geen zorgen Klop on woodquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Laat maar zien dat je het beter kan dan.
Top gedicht voor een terechte winaar. Nogmaals gefeliciteerd Freshfruit🥳🥳🥳🥳quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Rijms en felicitaties van Bolke&Bolke voor kampioen @:FreshFruit
:"Zo, al weer een rond klaar, nummer 33!"
:"DTS bestaat al even en we zijn nog lang niet 'fertig'!"
:"Wij blijven immer gaan!"
:"Zolang de fokz! blijft bestaan!"
:"Met elke maand weer een held!"
:"Waarbij Monitor de meeste punten heeft geteld!"
:"Dus zo ging dat ook in september!"
:"De kampioensclub kreeg weer een nieuw member!"
:"Deze keer geen titel voor een oude rot!"
:"Want nieuw talent gooide de titelrace op slot!"
:"De nieuwe kampioen vind je in je supermarkt!"
:"Huh? Heeft ie daar zijn punten geharkt?"
:"Deze boi ziet er altijd goed uit!"
:"Omdat hij zo vers is! Zo vers als vers fruit!"
:"Wie is deze man, die het zo goed doet?"
:"Een nieuwe bolkmeester, en hij heet FRESJFROET!1!!!!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE KAMPIOENSCHAP FRESHFRUIT!1!!!! MOOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOO! MOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO!!11! TJILP! TJILP! TJILP! TJIIIIIIIIIIILP!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |