haha dat doet me denken aan een paar jaar terug, waren wat jochies die net een rijbewijs hadden aan het chillen met papa z'n tesla bij het winkelcentrum en herrie aan het maken. Politie erbij, zijn ze gevlucht heeft hij de tesla van papa door een lantaarnpaal in iemand z'n huis geredenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Lekker man, wil je remmen, glijd je poot van't rem pedaal zo op het gaspedaal en VOL in de nieuwe Tesla van de buren
Nou nou.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
cake op duits is = Kuchen man man man hoor
zo gaat ie beter nog maar 5 kilometerquote:
Heb niets met toetjes.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
een koek is geen toetje en iedereen dat wel beweert verdient ter plekke een nekschot
Ja valt hartstikke mee zo denk ik ook. Maar toch gaan ze rare maatregelen nemen. En waar ik gelijk last van heb ook. Neuh no way Je doet alles of niets gewoonquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We mogen hier naar mijn idee helemaal niet klagen over opgelegde regels. Dat valt hier nog hartstikke mee. Of zou je een totale lockdown willen? Iedereen opgehokt en veel bedrijven naar de klote. Wat mij betreft doet dit kabinet het prima.
maar toetje is de beste maaltijd van de dag na het ontbijt lunch diner en snackquote:
Brokken maken door stoerdoenerij is altijd +1. Wat een kansloos volk man die jonge gasten die geilen op statusquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
haha dat doet me denken aan een paar jaar terug, waren wat jochies die net een rijbewijs hadden aan het chillen met papa z'n tesla bij het winkelcentrum en herrie aan het maken. Politie erbij, zijn ze gevlucht heeft hij de tesla van papa door een lantaarnpaal in iemand z'n huis gereden
Dus dat.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:59 schreef mootie het volgende:
[..]
De regering doet het nooit goed.
Als er enorm strenge regels komen, gaat iedereen daar weer over zeiken.
Hoe kun je het nou goed doen voor 17 miljoen mensen.
Mensen zijn rasegoïsten geworden en gaan janken als ze ook maar een greintje moeten inleveren voor een medemens.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:56 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mensen zijn tegenwoordig gewoon zwaar verwend.
Klopt, ben ik te dik voorquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:01 schreef Justin_Case het volgende:
Wij kunnen niet samen door een deur
ja stelletje idioten. wel vervelend voor die mensen waar ze de hele voorkant van het huis eruit reden. Heeft drie maanden geduurd voordat alles geregeld was dat die mensen weer een voorkant in het huis haddenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Brokken maken door stoerdoenerij is altijd +1. Wat een kansloos volk man die jonge gasten die geilen op status
quote:
kloptquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:01 schreef Justin_Case het volgende:
Wij kunnen niet samen door een deur
Staat dus helemaal onderaan het lijstje.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar toetje is de beste maaltijd van de dag na het ontbijt lunch diner en snack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |