A fijn zo. Ja tel kan soms net zo goedquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Verkoudheidsklachten zijn weg
Hoefde ook niet naar ZH vandaag want zorg werd 'afgeschaald' naar telefonisch, vind dat geen afschaling maar gewoon luxe
Tja maakt niet uit niet iedereen houdt ervan. Maar kan 1 ding zeggen als muzikant is het elke keer een mooie uitdaging.quote:
Mooie kleurenquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Google maar eens tricolour hognose.
oh fijn kleurenpatroon. leg er een koraal en een melk slang naast en zoek de verschillenquote:
Mooi beestjequote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ken wel de tricolour Border Collie. Past iets beter in mijn straatje![]()
[ afbeelding ]
ja fijn hequote:
Ja lijken ze wel wat op. Ik heb een ouder diertje. 5/6 jaar al maar ze is leuk.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh fijn kleurenpatroon. leg er een koraal en een melk slang naast en zoek de verschillen
Jij bent ook een slangenkenner?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh fijn kleurenpatroon. leg er een koraal en een melk slang naast en zoek de verschillen
Met het tempo waarmee de rest punten haalt, zou het mogelijk moeten zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mooi vol gas morgen ochtend wil ik jou op 1 zien![]()
![]()
![]()
proficiat. Dan mag je nu een lekkere versnapering ophalenquote:
heb ze tien jaar gehad als kind, was er helemaal gek vanquote:
blok ze allemaal de rondte in voor jouquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Met het tempo waarmee de rest punten haalt, zou het mogelijk moeten zijn.
Jij zit vol verrassingenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb ze tien jaar gehad als kind, was er helemaal gek van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |