Come over thenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:04 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Please take me to the party and let me dance
Ik vond 'm loikquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die mag wel weg.![]()
Wat een kutstreek.
Wat een boze uiquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, geen pup hoor, Jack Russel, uit asiel, maar een 'tamme' Jack. Hij moet nu leren met de kat om te gaan. Kleinkind, buiten, alles geen probleem.
oke nou succes ermee en veel plezier ermee pics?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, geen pup hoor, Jack Russel, uit asiel, maar een 'tamme' Jack. Hij moet nu leren met de kat om te gaan. Kleinkind, buiten, alles geen probleem.
Sjezus het was een geintjequote:
Is liedje als m'n vriendin beltquote:
ja grapje maar hij wordt wel vaak gepest en uitgedaagd mijn bescheiden meningquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vond 'm loik
Is maar een grapje
Goud waard!!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:04 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Was m'n eerste singletjeGeloof 7 gulden voor betaald
Bij Mario is het geen grapje Yvonne.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vond 'm loik
Is maar een grapje
Lieve Yvonne, je weet dat dit anno 2020 gewoon niet meer kan. Iedereen is hypersensitief en heeft tenen van een centimeter of 40/45 lang.quote:
Heb ik volgens mij allang niet meerquote:
Oh nou het was totaal niet om te pesten. Ik ben dol op Mario , leuke user.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja grapje maar hij wordt wel vaak gepest en uitgedaagd mijn bescheiden mening
Dit, en het is algemeen bekend dat Mario nou niet echt goed tegen dit soort dingen kan.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja grapje maar hij wordt wel vaak gepest en uitgedaagd mijn bescheiden mening
Wat is eigenlijk de oorsprong van "kree"quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:05 schreef kree het volgende:
E-m vond ik wel goed genoeg en volledige naam mits ik denk dat iemand het niet hier gaat posten. Dus daarom voor hier ben ik gewoon kreetje
degene die psycho zijn, zijn vaak wel het best in bedquote:
Ik snap de ophef ook nietquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vond 'm loik
Is maar een grapje
Mah je me écht even uitleggen, mag in pm, want ik bedoel er niets kwaads mee, was een reactie op Jerney's postquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij Mario is het geen grapje Yvonne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |