En dan heeft ie praktisch niksquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hele nacht opgeheven voor de puntjeswat een inzet
Jerney's charmante poesquote:
Eens hij wordt mij ook te vaak gepestquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die mag wel weg.![]()
Wat een kutstreek.
ik vind het ook echt een schijtnummer. hoop dat hij diabetes krijgt van al dat suikerquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hier verschillen wij voor het eerst van muzieksmaak, maat
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vind het ook echt een schijtnummer. hoop dat hij diabetes krijgt van al dat suiker
niks mis meequote:
En daarna corona, dat is een uitstekende combinatie met diabetesquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vind het ook echt een schijtnummer. hoop dat hij diabetes krijgt van al dat suiker
doe slangenfoto's postenquote:
Klopt vrind. Maar niet getreurd:quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hier verschillen wij voor het eerst van muzieksmaak, maat
kunnen ze z'n voet amputeren terwijl hij aan de beademing ligtquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:03 schreef Dven het volgende:
[..]
En daarna corona, dat is een uitstekende combinatie met diabetes
No one caresquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:03 schreef kree het volgende:
Tis een heel slecht idee om je volledige naam hier te hebben. Want ok werkgevers zullen het nooit toegeven maar ze googlen het wel.
Dus daarom gewoon niet
Oke Jos B.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:03 schreef kree het volgende:
Tis een heel slecht idee om je volledige naam hier te hebben. Want ok werkgevers zullen het nooit toegeven maar ze googlen het wel.
Dus daarom gewoon niet
Please take me to the party and let me dancequote:
JAAAAAAAAAA GENOTquote:
Nee, geen pup hoor, Jack Russel, uit asiel, maar een 'tamme' Jack. Hij moet nu leren met de kat om te gaan. Kleinkind, buiten, alles geen probleem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |