Was je daar niet doorheen gezakt?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik hobbel naar m'n opgevoerde scootmobiel
Ja hoor geen probleem met live stream want ok is allemaal niet de eerste keer dat ik dat had. Het is nu alleen nog ff lastig maar for sure we gaan dat keer doenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:31 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Stream erbij. Dan kan de popcorn echt meteen klaargezet worden
beste seksquote:
nee, niet door de nieuwequote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
Was je daar niet doorheen gezakt?
Wordt echt lachen man, ken je nog niet, maar denk echt dat het een hilarische stream gaat opleveren.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ja hoor geen probleem met live stream want ok is allemaal niet de eerste keer dat ik dat had. Het is nu alleen nog ff lastig maar for sure we gaan dat keer doen
Aus die reihe.quote:
Thumbs downquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Wordt echt lachen man, ken je nog niet, maar denk echt dat het een hilarische stream gaat opleveren.
Arm muissiequote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben in de avond echt te moe hoor voor al die gymnastiek hoor
Nee dat meisje op de tribunequote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dacht dat je stewie plaatje had gequote
Nouja kennen of niet maar weet nu al dat dit lachen gaat worden. Op basis van jou streams en posts iig. Hahahaha Gekkenhuis wordt dat.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Wordt echt lachen man, ken je nog niet, maar denk echt dat het een hilarische stream gaat opleveren.
Uurtje voor het slapen ben ik er ook wel te moe voor.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben in de avond echt te moe hoor voor al die gymnastiek hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |