Ik zou het niet doen. Gewoon alles even laten voor wat het is.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:29 schreef kree het volgende:
[..]
Owh wat vertellen is voor mij niet zo een probleem. Maar ik wil niet de identitijd van die meid bekend maken hier. Want dat gaat helemaal problemen geven denk ik. Dus die is alleen voor bradge. Wat vertellen erover niet zo probleem mee. Tenminste uit mijn ervaring dan
Haha ja zeker gaan we keertje doenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:27 schreef DeBraad het volgende:
[..]
We zien het allemaal wel. Straks komen we een keer bij elkaar en gaan we uren jammen
Niet nodigquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:29 schreef kree het volgende:
[..]
Owh wat vertellen is voor mij niet zo een probleem. Maar ik wil niet de identitijd van die meid bekend maken hier. Want dat gaat helemaal problemen geven denk ik. Dus die is alleen voor bradge. Wat vertellen erover niet zo probleem mee. Tenminste uit mijn ervaring dan
zullen we even?quote:
Nee gaan we verder niet over door.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:29 schreef kree het volgende:
[..]
het liefst wel, straks herkennen ze me nogquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:29 schreef DeBraad het volgende:
[..]
First you fuck, and then you run?
Alsof jij kan rennen..quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
het liefst wel, straks herkennen ze me nog
ik hobbel naar m'n opgevoerde scootmobielquote:
ik had broodjes met walnoten chocoladepasta en boter met vlokkenquote:
Maar ochtend seksquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:32 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben net wakker,niet echt zin om te te neucken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |