ik stel me nu voor dat jij zo seks hebtquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben in de avond echt te moe hoor voor al die gymnastiek hoor
Jij weet.quote:
Deze werd ooit verwijderd.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik stel me nu voor dat jij zo seks hebt
[ afbeelding ]
waarom?quote:
MrsL.quote:
nee maak zo nog wel een snackjequote:
Ging om een Utopia bewoner.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom?
Voelde paul zich aangesproken omdat hij aan crossfit doet?
kan me het niet herinneren uit de seriequote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sherlock referentie. Nevermind
ohquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wist dat al, daarom deed ik het zo
Hoi Koen,Wat kom je doen?quote:
sinds gisterenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:38 schreef Koen66 het volgende:
Sinds wanneer worden onderschrift en sig ook mobiel getoond?
Samequote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Tegen het moment dat je naar bed gaat en dan nog aan elkaar moet beginnen bleh. Ik ga naar bed omdat ik moe ben. Dan moet je me gewoon eerder naar bed slepen.
Alsof vrouwen geen seks hebben en dat niet mogen uitsprekenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat is dit allemaal voor taal voor vrouwen?
Sinds gister. Maar kan je uitzetten.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:38 schreef Koen66 het volgende:
Sinds wanneer worden onderschrift en sig ook mobiel getoond?
Wanneer Irene sms'jes verstuurt naar Sherlock met : I'm hungry, let's have dinner. Terwijl ze daar eigenlijk iets heel anders mee bedoelt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan me het niet herinneren uit de serie
[..]
oh
Eerst neuken.quote:
Hoe dan ook wordt 'ie hilarisch. Zolang we onszelf kunnen inhouden en geen rare dingen er uit flappenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:38 schreef kree het volgende:
Meest epische stream in wording met mij en @:debraad hahaha Omg weet nu al hoe het zal gaan hoop lach en wtf momenten. Hahaha
Hebben vrouwen ook seksquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:39 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Alsof vrouwen geen seks hebben en dat niet mogen uitspreken
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:39 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Alsof vrouwen geen seks hebben en dat niet mogen uitspreken
noem jij het ook al zoquote:
ah oke. ja dat doet wel even een klein belletje rinkelen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wanneer Irene sms'jes verstuurt naar Sherlock met : I'm hungry, let's have dinner. Terwijl ze daar eigenlijk iets heel anders mee bedoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |