het wordt pas spannend als je gaat meeten en je komt daar aanlopen in je gimp masker en je weet niet of ze weg gaat rennen als ze je zietquote:
Kan ik me voorstellen.. doe ik ook altijd over mezelfquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik was gewoon even aan het fantaseren erover
Idd, elke dag mentions ontvangen en nu is die stilquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
beetje jammer weer inderdaad. Zo aan het hypen geweest en dan moet hij ineens druk werken
Sowieso is het altijd spannend als ik kom aanlopen of ze niet wegrennen van de schrikquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
het wordt pas spannend als je gaat meeten en je komt daar aanlopen in je gimp masker en je weet niet of ze weg gaat rennen als ze je ziet
snap ik wel. als ik jou was zou ik spontaan lesbisch worden als ik in de spiegel keekquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.. doe ik ook altijd over mezelf
laat voor jouquote:
Same. Ben lui.quote:
is er allang gepostquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Oh ik maar wachten, zodat moon een punt kan pakken
Als het zover komt trouwens. Maar denk dat dat gaat meevallen bradge is eerlijk over zijn gewicht enzo. Nou ik weet dat ze ook totaal boven de bmi zit. En beide muzikanten Ze zingen bradge toetsen. Dus wss is er iig wel een klik denk ik. Maar we gaan zien geen idee hoe dit gaat lopen. Maar poting ingezet tochquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
het wordt pas spannend als je gaat meeten en je komt daar aanlopen in je gimp masker en je weet niet of ze weg gaat rennen als ze je ziet
Ze gunnen nietquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Oh ik maar wachten, zodat moon een punt kan pakken
broodjes kipfiletquote:
Echt hèquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
snap ik wel. als ik jou was zou ik spontaan lesbisch worden als ik in de spiegel keek
haha zo vaak gehad dat ik iemand punt gunde en dan wel zelf vol geblokt werdquote:
staan de toetsen op jouw toetsenbord niet aan de letters gekoppeld die erop staan of is de helft stuk ofzo?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:20 schreef kree het volgende:
[..]
Als het zover komt trouwens. Maar denk dat dat gaat meevallen bradge is eerlijk over zijn gewicht enzo. Nou ik weet dat ze ook totaal boven de bmi zit. En beide muzikanten Ze zingen bradge toetsen. Dus wss is er iig wel een klik denk ik. Maar we gaan zien geen idee hoe dit gaat lopen. Maar poting ingezet toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |