eindelijkquote:
Nouja idd het is of met foto's of met waar ik ze van ken om terug te vinden. Zeker met project bandjes en dingen dat je iemand een paar keer ziet. Nou ik kan ze niet helemaal onthouden Maar wel van wanneer en dat maakt dit handig om erbij te zetten van waar het van is in telefoon en facebook ken ik de gezichten wel weerquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:11 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Heb niet veel vrienden, maar toch
Precies. En soms een beetje ouwehoeren over vroeger, mooi manquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:13 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja idd het is of met foto's of met waar ik ze van ken om terug te vinden. Zeker met project bandjes en dingen dat je iemand een paar keer ziet. Nou ik kan ze niet helemaal onthouden Maar wel van wanneer en dat maakt dit handig om erbij te zetten van waar het van is in telefoon en facebook ken ik de gezichten wel weer
Koppelaar!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:05 schreef kree het volgende:
[..]
Bradge en iemand anders die ik ken maar die komt hier niet. Dus facebook link
En ga die niet delen want dat is ruk. Want altijd honderd jaar terug te vinden weer en te nazoeken ook naar mij. Dus heeft ie via PM gekregen.
saaie meeting?quote:
Zal ik je even masseren?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar heb er wel hoofdpijn van.
Laten we eerst maar eens gewoon met en normale blik er in gaan he. Als er überhaupt al contact plaats vindquote:
ga water drinken danquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar heb er wel hoofdpijn van.
Ja primaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:14 schreef noodgang het volgende:
[..]
Goed hoor!! Alles onder controle! en met jou?
en nu zit je vol?quote:
quote:
goed zoquote:
Tuurlijk of wat je samen deed als in optreden of oefenen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:14 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Precies. En soms een beetje ouwehoeren over vroeger, mooi man
Nou spannend! Leuk hoor!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:15 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens gewoon met en normale blik er in gaan he. Als er überhaupt al contact plaats vind
ik was gewoon even aan het fantaseren eroverquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haags hè.. bij jou is het sowieso fysiek onmogelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |