abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 oktober 2020 @ 09:36:12 #1
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_195359831
quote:
Wielerploeg Trek-Segafredo heeft de Amerikaanse renner Quinn Simmons voorlopig geschorst voor enkele opmerkingen die hij op sociale media maakte.
De 19-jarige Simmons, vorig jaar wereldkampioen bij de junioren en nu bezig aan zijn eerste seizoen bij de profs, liet met enkele reacties op Twitter duidelijk blijken aanhanger te zijn van de Amerikaanse president Donald Trump. De manier waarop hij dat deed, is volgens Trek-Segafredo ongepast.

Simmons reageerde op een bericht van de Nederlandse wielerjournaliste José Been, die na het eerste presidentsdebat tussen Trump en zijn uitdager Joe Biden op Twitter schreef dat al haar volgers die op Trump stemmen kunnen gaan. De Amerikaanse renner schreef daarop ‘bye’, gevolgd door een zogeheten emoji van een zwaaiende zwarte hand. Simmons erkende later ook een ‘Trumper’ te zijn, een aanhanger van de zittende president.

“We zijn een organisatie die gaat voor inclusiviteit en die een meer diverse en rechtvaardige wielersport ondersteunt”, staat in een verklaring. “Hoewel we het recht op vrije meningsuiting steunen, vinden we dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn woorden en daden. Helaas heeft onze renner Quinn Simmons online statements gemaakt die naar onze mening verdeeldheid zaaien, opruiend zijn en schadelijk voor het team, het professionele wielrennen, de fans en de positieve toekomst die we hopen te creëren voor onze sport.”

Simmons, ploeggenoot van onder andere Bauke Mollema, Pieter Weening en Koen de Kort, reed woensdag nog de Waalse Pijl. Hij zou zondag ook meedoen aan Luik-Bastenaken-Luik, maar Trek-Segafredo houdt de tiener voorlopig aan de kant.

In enkele tweets vanmorgen baalde Been, woonachtig in Vleuten, van de ophef die haar tweets veroorzaakten. ,,Ik heb vannacht uren wakker gelegen en voel me afschuwelijk over de hele situatie. Ik heb mijn lesje wel geleerd: ik moet me niet met politiek bemoeien!”
https://www.ad.nl/wielren(...)nde-tweets~ad0f52cb/

Is dit niet lichtelijk overdreven? Als dit al opruiend wordt genoemd...

OK, sponsorbelangen, maar ik denk dat een dergelijke censuur eerder averechts werkt.

PS: de tweet staat in het gelinkte artikel.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_195359862
Nogal overdreven imo. Maar ja, dat is wat je zult zien in zo'n sterk gepolariseerd land.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 09:39:20 #3
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_195359873
De fascistische heksenjacht van de antifa-supportende linkse deugkliek is behoorlijk op dreef. Het wachten is op de eerste live verbrandingen in dat shithole country.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_195359970
José Been, dat is toch die josti van Eurosport. Als iemand haar bek moet houden over andere mensen die irritant zijn dan is zij het wel....... man man man wat een wijf
U MAD?
pi_195360210
Andere mening!? DAN MOET JE DOOD!

Groetjes, Antifa
^ To je nesmysl ^
pi_195360273
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
José Been, dat is toch die josti van Eurosport. Als iemand haar bek moet houden over andere mensen die irritant zijn dan is zij het wel....... man man man wat een wijf
Zij is een van de Nederlandse ´journalisten´, die denken een mening over de Amerikaanse verkiezingen te moeten uiten.
pi_195360317
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 10:01 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Zij is een van de Nederlandse ´journalisten´, die denken een mening over de Amerikaanse verkiezingen te moeten uiten.
José Been is geen journalist. Of ze denkt er ineens ene te zijn, dan heb ik iets gemist. Bij Eurosport waren ze haar kotsbeu. De kijkers overigens al jaren.
U MAD?
pi_195360415
Blabla vrijheid van meningsuiting maaaaaaaaar...
pi_195360419
Drie letters en een emoji en zeg maar dag tegen je carrière.
Bye :W
pi_195361071
Wie is José Been!!!!!

Hij is fan van Trump, so what, dat is zijn keuze.
pi_195361158
Kan iemand mij uitleggen wat er racistisch is aan het versturen van een zwart zwaaihandje?
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
  donderdag 1 oktober 2020 @ 10:55:09 #12
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_195361163
Als het bronbericht de juiste weergave van de situatie schetst dan slaat dit echt helemaal nergens op. :')
  donderdag 1 oktober 2020 @ 11:03:43 #13
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195361287
Iets doet mij vermoeden dat het niet alleen om de 'Bye :W' tweet ging... Maar ik kan me vergissen. Ze hebben het bijvoorbeeld over 'enkele opmerkingen' en 'statements' en niet over één tweet. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_195361736
quote:
6s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:03 schreef SicSicSics het volgende:
Iets doet mij vermoeden dat het niet alleen om de 'Bye :W' tweet ging...
quote:
De neoprof van Trek-Segafredo bevestigde naderhand dat hij inderdaad een 'Trumper' is, een aanhanger van de zittende Amerikaanse president.
Het lijkt er op dat Simmons volgens Been de verkeerde politieke voorkeur heeft en daarom mag vertrekken.


Als hij geen Trump-supporter was zou hij ongetwijfeld vandaag gewoon mee kunnen doen.
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
pi_195361800
quote:
6s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:03 schreef SicSicSics het volgende:
Iets doet mij vermoeden dat het niet alleen om de 'Bye :W' tweet ging... Maar ik kan me vergissen. Ze hebben het bijvoorbeeld over 'enkele opmerkingen' en 'statements' en niet over één tweet. :)
Dat dacht ik ook. Het kan toch niet zo zijn dat je alleen vanwege 'bye' en een zwart (nou ja, bruin) handje gecancelled wordt?

Maar kan geen andere gerelateerde tweets vinden.

Bizar.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 1 oktober 2020 @ 11:51:32 #16
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_195362174
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 10:54 schreef Selqae het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er racistisch is aan het versturen van een zwart zwaaihandje?
Jarenlang hebben mensen hierom gevraagd. En dan mag je het niet gebruiken? Ronduit absurd.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_195362187
ik kwam hier voor Sylvana Simmons
pi_195362230
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:30 schreef Selqae het volgende:

[..]


[..]

Het lijkt er op dat Simmons volgens Been de verkeerde politieke voorkeur heeft en daarom mag vertrekken.
[ afbeelding ]

Als hij geen Trump-supporter was zou hij ongetwijfeld vandaag gewoon mee kunnen doen.
Been is net als Simmons niet veel meer dan een twitteraar met een mening. Alleen dan eentje zonder contract met een partij die om haar imago hoeft te denken volgens mij.
pi_195362728
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 10:54 schreef Selqae het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er racistisch is aan het versturen van een zwart zwaaihandje?
In Congo-Vrijstaat van Leopold II kan ik me er wat bij voorstellen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 12:34:20 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_195363045
Wilde dit topic ook al openen....

Echt bizar hoe en waarom deze wielrenner gecancelled wordt. Nota bene om een vrij nuchtere reactie op een uitdagende tweet waarin gezegt wordt dat pro-Trump wielrenners op moeten rotten!

En dat van het gebruik van die zwarte hand. Blijkbaar mag dat als blanke niet meer? Wat is de bedoeling nu? Dat iedereen precies dat handje gaat gebruiken dat het meest overeenkomt met zijn eigen huidskleur?

Dan zijn we door de Antifa-nazi's van het gebruik van gele (packman) emoji's naar een situatie gegaan waarbij iedere emoji er is in 8 verschillende huidskleuren en je verplicht bent de best passende huidskleur te kiezen. En de onderliggende reden is dan dat Antifa zo anti-racistisch is dat huidskleur totaal geen rol mag spelen!

Helaas heb ik geen bonenmachine meer, anders liet ik die Segfredo extreemlinkse haatkoffiebonen voortaan in het schap liggen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_195363097
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:34 schreef LXIV het volgende:
Wilde dit topic ook al openen....

Echt bizar hoe en waarom deze wielrenner gecancelled wordt. Nota bene om een vrij nuchtere reactie op een uitdagende tweet waarin gezegt wordt dat pro-Trump wielrenners op moeten rotten!

En dat van het gebruik van die zwarte hand. Blijkbaar mag dat als blanke niet meer? Wat is de bedoeling nu? Dat iedereen precies dat handje gaat gebruiken dat het meest overeenkomt met zijn eigen huidskleur?

Dan zijn we door de Antifa-nazi's van het gebruik van gele (packman) emoji's naar een situatie gegaan waarbij iedere emoji er is in 8 verschillende huidskleuren en je verplicht bent de best passende huidskleur te kiezen. En de onderliggende reden is dan dat Antifa zo anti-racistisch is dat huidskleur totaal geen rol mag spelen!

Helaas heb ik geen bonenmachine meer, anders liet ik die Segfredo extreemlinkse haatkoffiebonen voortaan in het schap liggen.
Dan maar stoppen met aftrekken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 12:39:17 #22
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_195363143
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dan maar stoppen met aftrekken.
Iig niet meer doen met je zwarte handje uit Congo... laatst ook al dat topic over die Zuid-Amerikaanse gekrompen hoofden die uit het museum gehaald werden, die kun je dus ook al niet meer gebruiken om aan je trekken te komen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 1 oktober 2020 @ 12:40:52 #23
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_195363183
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dan maar stoppen met aftrekken.
Schijnt een fietsenfabrikant te zijn. Nooit van gehoofd.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 oktober 2020 @ 12:41:54 #24
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_195363208
:')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_195363650
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:39 schreef nixxx het volgende:

[..]

Iig niet meer doen met je zwarte handje uit Congo... laatst ook al dat topic over die Zuid-Amerikaanse gekrompen hoofden die uit het museum gehaald werden, die kun je dus ook al niet meer gebruiken om aan je trekken te komen.
Gelukkig trekt mijn vriendin graag haar pietenpakje aan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 13:01:25 #26
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195363705
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:30 schreef Selqae het volgende:
Het lijkt er op dat Simmons volgens Been de verkeerde politieke voorkeur heeft en daarom mag vertrekken.

Als hij geen Trump-supporter was zou hij ongetwijfeld vandaag gewoon mee kunnen doen.
Daar vindt jij het op lijken. :)
Het team geeft als reden dat er 'enkele opmerkingen' en 'statements' aan te grondslag liggen. En hij hoeft niet te vertrekken, hij is geschorst.

Als hij geen opmerkingen had gemaakt die "... verdeeldheid zaaien, opruiend zijn en schadelijk voor het team, het professionele wielrennen, de fans en de positieve toekomst die we hopen te creëren voor onze sport." dan had hij inderdaad gewoon mee kunnen fietsen vandaag.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 13:03:49 #27
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195363754
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:34 schreef Montagui het volgende:
Dat dacht ik ook. Het kan toch niet zo zijn dat je alleen vanwege 'bye' en een zwart (nou ja, bruin) handje gecancelled wordt?

Maar kan geen andere gerelateerde tweets vinden.

Bizar.
Hij had het, volgens een ander artikel, ook aan de stok met een donkere atleet die aangaf vanwege zijn kleur niet bij het Amerikaanse team uitgenodigd te zijn. Toen was hij zo dapper om via de DM wat sneren te maken.

Er zijn vast meer voorbeelden.

Kun je wat van vinden natuurlijk, maar het team vindt dit soort acties in ieder geval voldoende voor een schorsing. Het getuigd in ieder geval niet van 'good sportsmanship'.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_195364052
quote:
14s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 13:03 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Hij had het, volgens een ander artikel, ook aan de stok met een donkere atleet die aangaf vanwege zijn kleur niet bij het Amerikaanse team uitgenodigd te zijn. Toen was hij zo dapper om via de DM wat sneren te maken.

Er zijn vast meer voorbeelden.
Tja.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 13:22:36 #29
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_195364109
quote:
14s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 13:03 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Hij had het, volgens een ander artikel, ook aan de stok met een donkere atleet die aangaf vanwege zijn kleur niet bij het Amerikaanse team uitgenodigd te zijn. Toen was hij zo dapper om via de DM wat sneren te maken.

Er zijn vast meer voorbeelden.

Kun je wat van vinden natuurlijk, maar het team vindt dit soort acties in ieder geval voldoende voor een schorsing. Het getuigd in ieder geval niet van 'good sportsmanship'.
Laat me raden, vooral anonieme bronnen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_195364122
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:30 schreef Selqae het volgende:

[..]

[..]



En dan zou het Simmons zijn die verdeeldheid zaait en zich opruiend uitlaat. :') 8)7 En niet mevrouw José met bovenstaande belachelijke beschimping van alle Trump stemmers.

Zou me wat worden zeg als deze manier van omgaan met elkaar/democratie normaal wordt:
quote:
"En iedereen die niet op groenlinks stemt maar op één van die vuile laaielichtende hufters van andere partijen die kan opdonderen!!! "
En als je dan in reactie daarop "Ok doei" zegt, jij op één of andere manier verdeeldheid zou zaaien en op zou ruien. 8)7

quote:
14s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 13:03 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Hij had het, volgens een ander artikel, ook aan de stok met een donkere atleet die aangaf vanwege zijn kleur niet bij het Amerikaanse team uitgenodigd te zijn. Toen was hij zo dapper om via de DM wat sneren te maken.

Er zijn vast meer voorbeelden.

Kun je wat van vinden natuurlijk, maar het team vindt dit soort acties in ieder geval voldoende voor een schorsing. Het getuigd in ieder geval niet van 'good sportsmanship'.
Nee als een ander indirect de aantijging maakt dat jij niet op je kwaliteiten maar op je kleurtje geselecteerd zou zijn dan moet je dat stilzwijgend over je kant laten gaan, berouw tonen, een "knee nemen" en BLM scanderen. :') Hoepel op. :')

Overigens wel terecht dat deze renner geschorst is als in zijn contract afgesproken is dat hij geen politieke uitlatingen zal doen, hij is tenslotte een wandelend fietsend reclamebord van beroep. ^O^
  donderdag 1 oktober 2020 @ 13:24:01 #31
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195364139
quote:
7s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 13:22 schreef Scorpie het volgende:
Laat me raden, vooral anonieme bronnen.
Raden (en invullen) gebeurt hier al meer dan voldoende, dus waarom zou je dat aan mij vragen? ;)
Vraag het lekker aan de AD journalist die gebrekkige kut stukjes schrijft. :*
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 13:25:55 #32
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_195364167
quote:
14s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 13:24 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Raden (en invullen) gebeurt hier al meer dan voldoende, dus waarom zou je dat aan mij vragen? ;)
Vraag het lekker aan de AD journalist die gebrekkige kut stukjes schrijft. :*
Jij gebruikt het als argument, en nu moet ik op zoek naar de daadwerkelijke schrijver om het daar te laten valideren? raaaaaarrrrrrrrrrrrrr, heel raaaaaarrrrrrrr
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 13:26:02 #33
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195364172
quote:
15s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 13:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Nee als een ander indirect de aantijging maakt dat jij niet op je kwaliteiten maar op je kleurtje geselecteerd zou zijn dan moet je dat stilzwijgend over je kant laten gaan, berouw tonen, een "knee nemen" en BLM scanderen. :') Hoepel op. :')
Dat is ook al zo'n mooie invulactie. :D Zo werkt dat niet en dat bedoel ik niet.
Maar er zijn nettere reacties dan wat snerend DM verkeer naar een collega. Toch?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 13:29:43 #34
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195364245
quote:
10s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 13:25 schreef Scorpie het volgende:
Jij gebruikt het als argument, en nu moet ik op zoek naar de daadwerkelijke schrijver om het daar te laten valideren? raaaaaarrrrrrrrrrrrrr, heel raaaaaarrrrrrrr
Het team gebruikt het als argument. ;) De journalist heeft niet doorgevraagd. Ik heb een beetje zelf zitten googlen, maar dat is niet bevredigend voor jou, geef je aan. Dat snap ik, dus dan zeg ik; probeer het eens bij de journalist die kut-stukjes schrijft. O+ :*
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_195364263
quote:
6s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 13:26 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat is ook al zo'n mooie invulactie. :D Zo werkt dat niet en dat bedoel ik niet.
Maar er zijn nettere reacties dan wat snerend DM verkeer naar een collega. Toch?
Ach, ik vind het onderling uitpraten/bediscussieren netter dan dat in de openbaarheid te doen, ook richting de sponsoren zeker in het huidige maatschappelijke klimaat waarin weerspraak op beschuldigingen/insinuaties van racisme eigenlijk not done is. :')

Ik zou een reactie zelf mede met oog daarop ook geheel achterwege hebben gelaten maar de beschuldiging van racisme is op de eerste plaats al alles behalve net, ook richting alle renners die wél geselecteerd zijn van wie jij dan dus stelt dat dat op basis van kleur/ras en ten koste van jou zou zijn gebeurd. :W
  donderdag 1 oktober 2020 @ 13:32:41 #36
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_195364293
8} oO/ foei
  donderdag 1 oktober 2020 @ 13:39:49 #37
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195364431
quote:
14s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 13:30 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Ach, ik vind het onderling uitpraten/bediscussieren netter dan dat in de openbaarheid te doen, ook richting de sponsoren zeker in het huidige maatschappelijke klimaat waarin weerspraak op beschuldigingen/insinuaties van racisme eigenlijk not done is. :')

Ik zou een reactie zelf mede met oog daarop ook geheel achterwege hebben gelaten maar de beschuldiging van racisme is op de eerste plaats al alles behalve net, ook richting alle renners die wél geselecteerd zijn van wie jij dan dus stelt dat dat op basis van kleur/ras en ten koste van jou zou zijn gebeurd. :W
Dus een 'beschuldiging van racisme' is per definitie al 'niet net'? Dat is nogal wat, wat je daar zegt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_195364466
quote:
6s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 13:39 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dus een 'beschuldiging van racisme' is per definitie al 'niet net'? Dat is nogal wat, wat je daar zegt.
Ochjee ;( Huil me een spoor van tranen. :'(
  Beste debater 2022 donderdag 1 oktober 2020 @ 13:59:33 #39
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195364730
De tweet van die Been is niet opruiend?

Wat een circus weer... Niet door hebben dat dit soort gedram en gezeik juist geleid heeft tot Trump's verkiezing.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 1 oktober 2020 @ 14:12:44 #40
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195364915
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 13:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
De tweet van die Been is niet opruiend?
Die was al geschorst door Trek-Segafredo ... 8-)
quote:
Wat een circus weer... Niet door hebben dat dit soort gedram en gezeik juist geleid heeft tot Trump's verkiezing.
Dat is ook geen reden om 'dit soort gedram' maar niet meer aan de kaak te stellen natuurlijk.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 14:13:13 #41
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_195364924
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 13:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
De tweet van die Been is niet opruiend?

Wat een circus weer... Niet door hebben dat dit soort gedram en gezeik juist geleid heeft tot Trump's verkiezing.
Misschien is Been wel een Trump-troll
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_195364950
quote:
14s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 13:03 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Hij had het, volgens een ander artikel, ook aan de stok met een donkere atleet die aangaf vanwege zijn kleur niet bij het Amerikaanse team uitgenodigd te zijn. Toen was hij zo dapper om via de DM wat sneren te maken.

Er zijn vast meer voorbeelden.

Kun je wat van vinden natuurlijk, maar het team vindt dit soort acties in ieder geval voldoende voor een schorsing. Het getuigd in ieder geval niet van 'good sportsmanship'.
Nee, beweren dat jij en dus een ander niet selectie verdient vanwege je huidskleur is good sportmanship. Trek staat achter de vrijheid van meningsuiting alleen niet die van de mening dat je Trump stemt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 14:23:21 #43
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195365130
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee, beweren dat jij en dus een ander niet selectie verdient vanwege je huidskleur is good sportmanship.
Dat ... was niet het commentaar van Cory Williams.
quote:
Trek staat achter de vrijheid van meningsuiting alleen niet die van de mening dat je Trump stemt.
Trek levert oa. fietsen aan de Amerikaanse politie, iets wat in Amerika al best controversieel is. Doe daar een paar controversiele tweets bij van een Amerikaan die je onder sponsorcontract hebt en klaar is de shit soep. :D

Maar hey, het komt gewoon omdat hij Trump supporter is. De arme jongen wordt gewoon gestraft door die dekselse linkse mensen. :')_!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 14:24:12 #44
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_195365142
Ik heb voor de lol eens een mailtje richting Segfredo gestuurd, kreeg ik het volgende generieke antwoord terug:
quote:
Info Tiktak Segafredo
13:51 (30 minuten geleden)
aan mij

Geachte lezer,

Dit verhaal staat volledig los van onze bedrijfsactiviteiten. Wij zijn als sponsor van de wielerploeg niet verantwoordelijk voor individuele gedragsovertredingen van de renners in de ploeg. Hier distantiëren wij ons van.

TREK-Segafredo heeft de renner geschorst, dus gaan niet mild met deze kwestie om.



Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.





Met vriendelijke groet,

Tiktak/Segafredo Zanetti Nederland B.V.



XXXX

Receptioniste/Sales Support
:')

Blijkbaar hebben dus ook veel mensen een boze mail richting deze koffiebonen gestuurd over deze renner..
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 14:30:06 #45
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_195365232
quote:
6s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:23 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat ... was niet het commentaar van Cory Williams.
[..]

Trek levert oa. fietsen aan de Amerikaanse politie, iets wat in Amerika al best controversieel is. Doe daar een paar controversiele tweets bij van een Amerikaan die je onder sponsorcontract hebt en klaar is de shit soep. :D

Maar hey, het komt gewoon omdat hij Trump supporter is. De arme jongen wordt gewoon gestraft door die dekselse linkse mensen. :')_!
Zoiets noem ik ronduit krankjorum.
Dat zegt meer over het land, dan over Trek.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 14:38:05 #46
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195365362
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:30 schreef thedeedster het volgende:
Zoiets noem ik ronduit krankjorum.
Dat zegt meer over het land, dan over Trek.
Als jij het krankjorum noemt, dan zou ik al bijna automaitsch zeggen dat het een valide punt is... :P ;)

https://www.cyclingnews.c(...)s-matter-protesters/
https://www.forbes.com/si(...)s-matter-protestors/
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_195365406
quote:
6s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:23 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat ... was niet het commentaar van Cory Williams.
[..]

Trek levert oa. fietsen aan de Amerikaanse politie, iets wat in Amerika al best controversieel is. Doe daar een paar controversiele tweets bij van een Amerikaan die je onder sponsorcontract hebt en klaar is de shit soep. :D

Maar hey, het komt gewoon omdat hij Trump supporter is. De arme jongen wordt gewoon gestraft door die dekselse linkse mensen. :')_!
Het is allemaal dezelfde gekte. Feit is dat de vrijheid van meningsuiting weinig waard is als je de mond gesnoerd wordt door derden die macht over je carriere en je leven hebben.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_195365411
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, beweren dat jij en dus een ander niet selectie verdient vanwege je huidskleur is good sportmanship. Trek staat achter de vrijheid van meningsuiting alleen niet die van de mening dat je Trump stemt.
In het kader van die vrijheid van meningsuiting moeten ze het dus ook altijd accepteren wanneer dikbetaalde werknemers omstreden uitspraken doen?
pi_195365428
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:24 schreef LXIV het volgende:
Ik heb voor de lol eens een mailtje richting Segfredo gestuurd, kreeg ik het volgende generieke antwoord terug:
[..]

:')

Blijkbaar hebben dus ook veel mensen een boze mail richting deze koffiebonen gestuurd over deze renner..
Zou het? Of beperken de mailtjes uit extreemrechtse hoek zich tot die van jou en een paar van je ranzige geestverwanten?
  donderdag 1 oktober 2020 @ 14:45:49 #50
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195365491
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:40 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is allemaal dezelfde gekte. Feit is dat de vrijheid van meningsuiting weinig waard is als je de mond gesnoerd wordt door derden die macht over je carriere en je leven hebben.
Dat is het bekende gemekker Welt en niet heel sterk. Dan blijft het argument staan dat;
Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je zonder consequenties kunt roepen wat je wil. :*
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')