En dan nog hopen dat Ziggo werkt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nou ik ben eruit
Blijkt dat ziggo (:r) wel 500/40 biedt hier.
Ik ben zojuist overgestapt dus, 100/20 is leuk enzo maar steeds meer games gaan digitaal dus kan die 500 prima gebruiken en ik doe tenslotte letterlijk alles online qua werk dus die extra 400mbit kan ik wel gebruiken
16.11 gaat het inDus met een beetje geluk kan alles voor de ps5 gigantisch snel downloaden en heb ik voor de xbox een mooie lijst klaarstaan om te downloaden
Gaat kosten in de maand, 75 met tv, zonder telefoon (die heb ik nog nooit aangesloten gehad hier)
Ga wel m;n spotify premium missen maar die kost ook 9.99 per maand ofzo, meer dan het geld waard voor dat snelheids verschil
blijft vaag dat spaje vroeger zo hard achter liep en nu elk gehuckt minimaal 300mbit heeftquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
En dan nog hopen dat Ziggo werkt.
Ik heb ziggo, maar niets kan tippen aan glasvezel van movistardie ik toen op tenerife had. 600 mb constante download
Ik wil terug
Ja echt he! Ik was ook helemaal verbaasd. En dat op een eilandquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
blijft vaag dat spaje vroeger zo hard achter liep en nu elk gehuckt minimaal 300mbit heeft
best pauper dat toen ik er woonde 20mbit al een luxe wasquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja echt he! Ik was ook helemaal verbaasd. En dat op een eiland
da kenne we nie in een durpquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:30 schreef Drankster het volgende:
Gewoon 1000/1000 jonge voor ¤30 per maand.
Met of zonder tv abbo erbij?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:30 schreef Drankster het volgende:
Hoe wat waar?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:30 schreef Drankster het volgende:
Zonder, ik haat Nederlandse televisie.quote:
Amersfoort, T-Mobile thuis icm Unlimited mobiel.quote:
scheelde nu 5 eur pm voor tv erbij, voor die paar keer per jaar dat ik tv kijk vind ik die 5 eur wel prima :_quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zonder, ik haat Nederlandse televisie.Als er echt iets aan de hand is is het wel online te zien.
[..]
Amersfoort, T-Mobile thuis icm Unlimited mobiel.
Denken dat je met dat gare netwerk van ps sneller kan downloadenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nou ik ben eruit
Blijkt dat ziggo (:r) wel 500/40 biedt hier.
Ik ben zojuist overgestapt dus, 100/20 is leuk enzo maar steeds meer games gaan digitaal dus kan die 500 prima gebruiken en ik doe tenslotte letterlijk alles online qua werk dus die extra 400mbit kan ik wel gebruiken
16.11 gaat het inDus met een beetje geluk kan alles voor de ps5 gigantisch snel downloaden en heb ik voor de xbox een mooie lijst klaarstaan om te downloaden
Gaat kosten in de maand, 75 met tv, zonder telefoon (die heb ik nog nooit aangesloten gehad hier)
Ga wel m;n spotify premium missen maar die kost ook 9.99 per maand ofzo, meer dan het geld waard voor dat snelheids verschil
Wat doe je nou stoer, pik? Wie ben jij dan met je bruine ster naamquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:22 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Denken dat je met dat gare netwerk van ps sneller kan downloaden
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor PSN heb je aan een 14k4 modem wel genoeg ja
Met de ps5 wordt alles beter G'squote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:22 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Denken dat je met dat gare netwerk van ps sneller kan downloaden
¤5 voor tv is een prima prijs ja, bij mij was tv ¤15,- per maand en nķg een kastje onder de tv.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
scheelde nu 5 eur pm voor tv erbij, voor die paar keer per jaar dat ik tv kijk vind ik die 5 eur wel prima :_
Zou het zo opgeven voor een 1000/1000 tho
Oud netwerk? DNS al eens op de google standaard gezet?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Met draadloos hetzelfde probleem
Wij hebben internet via stroom (praktische redenen, onhandige plek modem en huurhuis, geen loze leidingen voor kabels) en boffen met 20-30 mbps. Gelukkig verhuizen we naar een koop huis in december. Daar een groter abonnement nemen en kabels aanleggen ed.quote:
Ik heb nog wel iets anders van 20-30(cm) voor jequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wij hebben internet via stroom (praktische redenen, onhandige plek modem en huurhuis, geen loze leidingen voor kabels) en boffen met 20-30 mbps. Gelukkig verhuizen we naar een koop huis in december. Daar een groter abonnement nemen en kabels aanleggen ed.
Succes om met 20-30 mbps Halo collection (1-4) te downloaden. Meer dan 100 gb.
Weet ik hetquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Oud netwerk? DNS al eens op de google standaard gezet?
Succes bij de volgende update :vquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Weet ik hetben nu al paar uurtje cod aan het doen
Owwww dus het ligt dus niet aan ziggoquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:22 schreef Rossdale het volgende:
COD update gewoon langzaam, ligt aan hun servers. Alles update met 100-200 MBps hier behalve COD.
En dat is nog maar het beginquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |