SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als je dronken bent is alles lekker....quote:Op woensdag 30 september 2020 23:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Bacardi een goeie drank vindenHow can I make this topic about me?![]()
Zal de bezorger slaanquote:Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Bij die tweede had je 'm bijna.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zo dan heyFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Kan zo op een tegeltjequote:Op woensdag 30 september 2020 23:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je dronken bent is alles lekker....Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Het hele afvalverhaal komt ook wel goed.quote:
Wilde het eerst vastleggen op beeld op m'n andere YouTube kanaaltje, maar daar kreeg ik alleen maar negatieve in de grond stamp reacties op dus doe ik maar niet meer![]()
![]()
have fun latersssFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Kan iemand me ff 2 punten geven? Zodat ik nog onder Jerney kom?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Nope Bloody Mary blijft smerigquote:Op woensdag 30 september 2020 23:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je dronken bent is alles lekker....![]()
![]()
Vooruitquote:Op woensdag 30 september 2020 23:25 schreef Maanvis het volgende:
Kan iemand me ff 2 punten geven? Zodat ik nog onder Jerney kom?Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Gisteren je zusje nog op de tegeltjes gelegd.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
*proest*quote:Op woensdag 30 september 2020 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren je zusje nog op de tegeltjes gelegd.![]()
Gewoon liever te dik in de kist zingen met je keyboardquote:Op woensdag 30 september 2020 23:25 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het hele afvalverhaal komt ook wel goed.
Wilde het eerst vastleggen op beeld op m'n andere YouTube kanaaltje, maar daar kreeg ik alleen maar negatieve in de grond stamp reacties op dus doe ik maar niet meerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
tjxxx!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Was het wat?quote:Op woensdag 30 september 2020 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren je zusje nog op de tegeltjes gelegd.![]()
Vaak gedaanquote:Op woensdag 30 september 2020 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon liever te dik in de kist zingen met je keyboardMaar ben geen al te beste zanger. Vind het leuk om te zingen, dat is iets anders
![]()
![]()
Ja, lekker. Caramel graagquote:Op woensdag 30 september 2020 23:27 schreef Rob het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
How can I make this topic about me?![]()
Lekkerquote:Op woensdag 30 september 2020 23:27 schreef Rob het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
![]()
![]()
Kan ik nietquote:Op woensdag 30 september 2020 23:25 schreef DeBraad het volgende:
[..]
En dan met een foto van Possetje er naastOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Toch valt wel mee hoor iig voor mij want vond dr sowieso wel leuk, Maar miste ff de "klik" En die is belangrijk ook. Vooral die. En naja je weet het als ie er is he. Want for shure had wel verder kunnen gaan. Maar ok gezellig paar keer uit geweest enzo. Soldaat van oranje musical onder andere. Maar als die klik er dan toch niet is dan werkt het niet. No seks dus.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:21 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Persoonlijkheid telt ook meer dan gewicht. Maar kan mij voorstellen dat je toch wel iets wil waar je je ook met goed fatsoen mee op straat/in de kroeg/waar dan ook mee kan vertonen, om het even zo lullig te zeggen.
Ik val bijvoorbeeld echt niet op van die tonnetje rond vrouwen van mijn formaat, terwijl ik zélf wel dat formaat ben.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 30 september 2020 23:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ok... we doen het gewoon!![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 september 2020 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren je zusje nog op de tegeltjes gelegd.niveautje weer hoor
![]()
![]()
![]()
opopoTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: