abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195504612
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:43 schreef Chia het volgende:

[..]

Is dat niet puur omdat mannen eerder doodgaan en vrouwen ouder worden?
Ook, maar ook omdat vrouwen maar niet de perfecte relatie kunnen vinden en geen relatie of alleen lat relatie willen:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)elft-50-plus-vrouwen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195504930
quote:
4s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Daarom blijven vrouwen zo lang vrijgezel, ze gebruiken de mannen tactiek niet:
Swipe 99 mannen naar rechts

Dan heb je een aardige lijst. Daarna pas hun bio lezen en ff chatten. Wat niet bevalt ontmatch je en houd je uiteindelijk 10 kandidaten ofzo over. En dat is geen kantoor baan hoor, 89 mensen ontmatchen. Als ze meteen in de chat beginnen met "Neuken" of "Ik hoop dat je meer spanning dan mijn vrouw/vriendin brengt" is het snel ontmatchen...
Maar waarom zou ik mannen swipen die ik toch al op het eerste gezicht niet zie zitten. Natuurlijk kan ik het IRL mis hebben maar tinder is niet real life.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195505575
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:25 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Maar waarom zou ik mannen swipen die ik toch al op het eerste gezicht niet zie zitten. Natuurlijk kan ik het IRL mis hebben maar tinder is niet real life.
Je moet niet op eerste gezicht beoordelen, dat doe je pas als je je lijst met 99 mannen af gaat.

Gewoon hop 99 mannen naar rechts, en dan de eerste indruk en het chatten (je zal meteen berichten krijgen) zijn werk laten doen..

Doe het anders als experiment voor Fok! *O*
pi_195505613
quote:
4s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je moet niet op eerste gezicht beoordelen, dat doe je pas als je je lijst met 99 mannen af gaat.

Gewoon hop 99 mannen naar rechts, en dan de eerste indruk en het chatten (je zal meteen berichten krijgen) zijn werk laten doen..

Nee man, alleen Chads, jeweettoch.
pi_195505863
quote:

[..]

Mijn nichtje (16) zat 99% van de tijd op mijn Tinder en swipte alles naar rechts en ging dan met ze praten.
Zo had ik op 1 dag 50 matches.
pi_195506100
quote:

[..]

Hmm, zal het overwegen O-)
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195506130
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:01 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Nee man, alleen Chads, jeweettoch.
Hoe kom je erbij dat ik chads swipe. Ik hoef geen golden boys hoor, maar in Incels inderdaad ook niet.
pi_195506223
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:27 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat ik chads swipe. Ik hoef geen golden boys hoor, maar in Incels inderdaad ook niet.
Vrouwen snappen nooit grappen :')
Zure pruimen acties.
pi_195506610
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:14 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Mijn nichtje (16) zat 99% van de tijd op mijn Tinder en swipte alles naar rechts en ging dan met ze praten.
Zo had ik op 1 dag 50 matches.
Handig zo'n nichtje :D

Maar is daar toen nog iets uit gekomen qua dating of relaties?
pi_195506631
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Handig zo'n nichtje :D

Maar is daar toen nog iets uit gekomen qua dating of relaties?
Nee, stond er blijkbaar niet voor open. Had contact met een leuke man, maar wilde achteraf toch niet meeten.
De rest was erg gefocussed op seks, ook niet mijn ding.
pi_195506714
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:52 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Nee, stond er blijkbaar niet voor open. Had contact met een leuke man, maar wilde achteraf toch niet meeten.
De rest was erg gefocussed op seks, ook niet mijn ding.
Ha een man die niet wil, komt minder vaak ook, maar die weet dan wat hij wil ^O^

Tsja jammer van de seksfocus. Was dit in Corona tijden?
pi_195506945
quote:
2s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ha een man die niet wil, komt minder vaak ook, maar die weet dan wat hij wil ^O^

Tsja jammer van de seksfocus. Was dit in Corona tijden?
Nee, ik wilde niet.

Die seksfocus was in 2019. Daarna Tinder verwijderd.
pi_195507057
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:07 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Nee, ik wilde niet.

Die seksfocus was in 2019. Daarna Tinder verwijderd.
Ach ja. Je kan ook prima zonder. Andere dating apps geïnstalleerd of hoop je op een romantische ontmoeting in de supermarkt of op Fok! ?
pi_195507155
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ach ja. Je kan ook prima zonder. Andere dating apps geïnstalleerd of hoop je op een romantische ontmoeting in de supermarkt of op Fok! ?
Ben irl vrij verlegen onder mannelijk aandacht. Dat werkt niet op sites als Tinder.
pi_195509052
quote:

Kun je mij uitleggen waarom er zoveel mensen op tinder zitten als het niet de bedoeling en niet wenselijk is om mensen op hun foto te beoordelen?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  donderdag 8 oktober 2020 @ 17:18:00 #216
492965 Hovalo
Outsourcing Dating
pi_195509169
-je mag hier geen reclame maken-

[ Bericht 94% gewijzigd door Lenny77 op 08-10-2020 17:48:23 ]
Ik help professionals en entrepreneurs hun date life te outsourcen via hovalo zodat je dates op auto-pilot krijgt zonder er tijd aan te verspillen.
pi_195509990
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Kun je mij uitleggen waarom er zoveel mensen op tinder zitten als het niet de bedoeling en niet wenselijk is om mensen op hun foto te beoordelen?
Mensen kijken natuurlijk naar uiterlijk. En het heeft de naam van een app voor ONS/FWB...
pi_195510211
quote:
3s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Mensen kijken natuurlijk naar uiterlijk. En het heeft de naam van een app voor ONS/FWB...
Om Theo Maassen even te quoten:”Karakter is belangrijk, maar je moet er wel mee over straat kunnen...”
pi_195510300
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 18:09 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Om Theo Maassen even te quoten:”Karakter is belangrijk, maar je moet er wel mee over straat kunnen...”
Ik zeg altijd maar: je moet er gezellig mee kunnen praten maar ik moet in de ochtend wakker kunnen worden zonder te schrikken van haar uiterlijk en het idee hebben dat de nachtmerrie nog voort duurt...

Zeker in het begin belangrijk als je elkaar nog niet zo goed kent, naarmate je langer bij elkaar bent wen je uiteraard aan elkaars uiterlijk die dan ook aan de tand des tijds onder hevig is..
pi_195510965
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:18 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Ben irl vrij verlegen onder mannelijk aandacht. Dat werkt niet op sites als Tinder.
Aaahw O+
pi_195511042
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 18:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Aaahw O+
Ze heeft je wel maar links geswiped hè, of was je dat alweer vergeten :D
pi_195511092
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 18:54 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ze heeft je wel maar links geswiped hè, of was je dat alweer vergeten :D
Dat was vast omdat ze verlegen was :{w

;(
pi_195511258
Inb4 'Nee hoor je bent fugly' ;(
pi_195511418
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:25 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Hmm, zal het overwegen O-)
Whaha nou pak die fles wijn er maar bij! Die ga je nodig hebben ;) Vrouwen passen die tactiek niet toe, omdat het simpelweg teveel tijd kost. Je kunt beter meteen filteren op uiterlijk dan wachten op wat matcht en vervolgens alles weer moeten ontmatchen omdat het je type niet is 🙈
Sarcasme. Herken het.
pi_195511561
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 19:12 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Whaha nou pak die fles wijn er maar bij! Die ga je nodig hebben ;) Vrouwen passen die tactiek niet toe, omdat het simpelweg teveel tijd kost. Je kunt beter meteen filteren op uiterlijk dan wachten op wat matcht en vervolgens alles weer moeten ontmatchen omdat het je type niet is 🙈
Haha, ik weet het. Het is met selectief swipen soms al niet bij te houden. Mijn “tactiek” is nu een aantal matches verzamelen, daarmee praten en als het niets is verder swipen.
Volgende week 2e date met iemand trouwens :) .
pi_195511730
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 19:18 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Haha, ik weet het. Het is met selectief swipen soms al niet bij te houden. Mijn “tactiek” is nu een aantal matches verzamelen, daarmee praten en als het niets is verder swipen.
Die zuidafrikaan is al pleite?
pi_195511913
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 19:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die zuidafrikaan is al pleite?
O-), nou. Ik zag het uiteindelijk toch niet helemaal zitten. Date was leuk maar daarna had ik helemaal niet meer de behoefte aan contact met hem. Dus heb ik het afgekapt, was niks geworden.

Nu een Peruaan :s).
pi_195512002
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 19:37 schreef Avianflu het volgende:

[..]

O-), nou. Ik zag het uiteindelijk toch niet helemaal zitten. Date was leuk maar daarna had ik helemaal niet meer de behoefte aan contact met hem. Dus heb ik het afgekapt, was niks geworden.

Nu een Peruaan :s).
Je bent wel van de exoten he?

* Faxie zoekt de zonnebank op
pi_195512255
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 19:18 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Leuk! Hoe was de eerste date?

Spreek jij dan zelf mannen aan, of wacht je tot ze jou aanspreken? Ik heb na een klein jaar tinder weer geïnstalleerd. Na 1 dag 25 matches, maar het blijft plaatjes sparen.
Sarcasme. Herken het.
pi_195512520
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 19:53 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Spreek jij dan zelf mannen aan, of wacht je tot ze jou aanspreken? Ik heb na een klein jaar tinder weer geïnstalleerd. Na 1 dag 25 matches, maar het blijft plaatjes sparen.
Heb ook wel is zelf iemand aangesproken maar meestal liep dat op niks uit. Schijnbaar verzamelen mannen ook plaatjes.

Eerste date was leuk, moet eerlijk zeggen op uiterlijk had ik hem niet geswiped. Stonden wat random originele dingen in zijn bio waar ik om moest lachen.

We hebben wat gegeten, gepraat en tussen de lakens beland :@ .

Best veel app contact nu. Normaal vind ik dat vervelend maar hij stuurt meestal rare dingen waar ik om moet lachen, afgewisseld met af en toe iets inhoudelijks.
pi_195512529
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 19:53 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Whut
pi_195512611
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:02 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Heb ook wel is zelf iemand aangesproken maar meestal liep dat op niks uit. Schijnbaar verzamelen mannen ook plaatjes.

Eerste date was leuk, moet eerlijk zeggen op uiterlijk had ik hem niet geswiped. Stonden wat random originele dingen in zijn bio waar ik om moest lachen.

We hebben wat gegeten, gepraat en tussen de lakens beland :@ .

Best veel app contact nu. Normaal vind ik dat vervelend maar hij stuurt meestal rare dingen waar ik om moet lachen, afgewisseld met af en toe iets inhoudelijks.
Ohh maar dat klinkt leuk!! Ik herken het wel hoor, dat je geen respons krijgt als je zelf iemand aanspreekt. Ik wacht ook liever tot de man het voortouw neemt. Hou daar persoonlijk ook wel van :) Ben benieuwd wat date 2 je gaat brengen! En no shame hoor! Toch leuke afsluiting juist van een leuke date? Ik ben voor.
Sarcasme. Herken het.
pi_195512616
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 19:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je bent wel van de exoten he?

* Faxie zoekt de zonnebank op
Ja, ik doe een reis om de wereld in 80 dates O-) . Peru had ik al gehad maar goed, om het af te leren dan maar.

Nee gekkigheid, om wat voor reden dan ook heb ik een zwak voor latino’s. Alles wat serieus is geweest was latino.
pi_195512664
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ohh maar dat klinkt leuk!! Ik herken het wel hoor, dat je geen respons krijgt als je zelf iemand aanspreekt. Ik wacht ook liever tot de man het voortouw neemt. Hou daar persoonlijk ook wel van :) Ben benieuwd wat date 2 je gaat brengen! En no shame hoor! Toch leuke afsluiting juist van een leuke date? Ik ben voor.
Ik ben ook voor, als het goed voelt dan “ga ik er gewoon voor”.
Mocht het dan bij eenmalig blijven dan is dat jammer, of misschien juist beter in dat geval.
pi_195512679
Ik doe een reis op m'n zolderkamer ;(
pi_195512696
Maar succes met de 2e date. Klinkt alsof er al wel een goede klik is :P
pi_195512831
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:18 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Maar je was toch "heel wat"? :')
pi_195512850
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:07 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik ben ook voor, als het goed voelt dan “ga ik er gewoon voor”.
Mocht het dan bij eenmalig blijven dan is dat jammer, of misschien juist beter in dat geval.
Jaaaa... soms loopt dat zo van 2 kanten. Maar als je maar eerlijk bent toch?
Sarcasme. Herken het.
pi_195512862
quote:
3s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als je wat verlegen bent ben je ineens niets?

Fokkers :')
pi_195512881
quote:
3s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:59 schreef Godshand het volgende:
Als het feit dat mensen naar uiterlijk kijken voor jou natuurlijk is waarom geef je Avianflu dan de opdracht om dat niet te doen op een datingapp gebaseerd op het uiterlijk?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_195512910
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:13 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Keyboard heldinnen :')
pi_195512930
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Keyboard heldinnen :')
Zegt degene die al jarenlang op tinder hangt :D
pi_195512938
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:14 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Als het feit dat mensen naar uiterlijk kijken voor jou natuurlijk is waarom geef je Avianflu dan de opdracht om dat niet te doen op een datingapp gebaseerd op het uiterlijk?
Wat doe jij hier, als je toch geen relatie wil? :?

Ik gaf overigens geen opdracht, maar een dringende suggestie :Y
pi_195513313
quote:
3s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Heel wat verlegen :Y
pi_195513348
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

Heel wat verlegen :Y
Liever verlegen dan kaal.
pi_195513370
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:33 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Liever verlegen dan kaal.
Ik ben niet zo'n fan van bush, sorry :N
pi_195513402
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n fan van bush, sorry :N
Je kan dat knippen en dan op je hoofd plakken 😊
pi_195513428
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:36 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Je kan dat knippen en dan op je hoofd plakken 😊
Ik ga niet met een Rupi toupetje lopen gek :{w
pi_195513491
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:13 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Nou, ik vind het wel bijzonder als iemand online groot spreekt en vervolgens je in het echt niet in de ogen durft te kijken.
pi_195513538
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:41 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Nou, ik vind het wel bijzonder als iemand online groot spreekt en vervolgens je in het echt niet in de ogen durft te kijken.
Mensen zijn eng :Y Daarom Fok :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')