Ook, maar ook omdat vrouwen maar niet de perfecte relatie kunnen vinden en geen relatie of alleen lat relatie willen:quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Is dat niet puur omdat mannen eerder doodgaan en vrouwen ouder worden?
Maar waarom zou ik mannen swipen die ik toch al op het eerste gezicht niet zie zitten. Natuurlijk kan ik het IRL mis hebben maar tinder is niet real life.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Daarom blijven vrouwen zo lang vrijgezel, ze gebruiken de mannen tactiek niet:
Swipe 99 mannen naar rechts
Dan heb je een aardige lijst. Daarna pas hun bio lezen en ff chatten. Wat niet bevalt ontmatch je en houd je uiteindelijk 10 kandidaten ofzo over. En dat is geen kantoor baan hoor, 89 mensen ontmatchen. Als ze meteen in de chat beginnen met "Neuken" of "Ik hoop dat je meer spanning dan mijn vrouw/vriendin brengt" is het snel ontmatchen...
Je moet niet op eerste gezicht beoordelen, dat doe je pas als je je lijst met 99 mannen af gaat.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:25 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik mannen swipen die ik toch al op het eerste gezicht niet zie zitten. Natuurlijk kan ik het IRL mis hebben maar tinder is niet real life.
Nee man, alleen Chads, jeweettoch.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je moet niet op eerste gezicht beoordelen, dat doe je pas als je je lijst met 99 mannen af gaat.
Gewoon hop 99 mannen naar rechts, en dan de eerste indruk en het chatten (je zal meteen berichten krijgen) zijn werk laten doen..
Doe het anders als experiment voor Fok!
Mijn nichtje (16) zat 99% van de tijd op mijn Tinder en swipte alles naar rechts en ging dan met ze praten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je moet niet op eerste gezicht beoordelen, dat doe je pas als je je lijst met 99 mannen af gaat.
Gewoon hop 99 mannen naar rechts, en dan de eerste indruk en het chatten (je zal meteen berichten krijgen) zijn werk laten doen..
Hmm, zal het overwegenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik chads swipe. Ik hoef geen golden boys hoor, maar in Incels inderdaad ook niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:01 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nee man, alleen Chads, jeweettoch.
Vrouwen snappen nooit grappenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:27 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik chads swipe. Ik hoef geen golden boys hoor, maar in Incels inderdaad ook niet.
Handig zo'n nichtjequote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:14 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Mijn nichtje (16) zat 99% van de tijd op mijn Tinder en swipte alles naar rechts en ging dan met ze praten.
Zo had ik op 1 dag 50 matches.
Nee, stond er blijkbaar niet voor open. Had contact met een leuke man, maar wilde achteraf toch niet meeten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Handig zo'n nichtje
Maar is daar toen nog iets uit gekomen qua dating of relaties?
Ha een man die niet wil, komt minder vaak ook, maar die weet dan wat hij wilquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:52 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nee, stond er blijkbaar niet voor open. Had contact met een leuke man, maar wilde achteraf toch niet meeten.
De rest was erg gefocussed op seks, ook niet mijn ding.
Nee, ik wilde niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ha een man die niet wil, komt minder vaak ook, maar die weet dan wat hij wil![]()
Tsja jammer van de seksfocus. Was dit in Corona tijden?
Ach ja. Je kan ook prima zonder. Andere dating apps geïnstalleerd of hoop je op een romantische ontmoeting in de supermarkt of op Fok! ?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:07 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nee, ik wilde niet.
Die seksfocus was in 2019. Daarna Tinder verwijderd.
Ben irl vrij verlegen onder mannelijk aandacht. Dat werkt niet op sites als Tinder.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach ja. Je kan ook prima zonder. Andere dating apps geïnstalleerd of hoop je op een romantische ontmoeting in de supermarkt of op Fok! ?
Kun je mij uitleggen waarom er zoveel mensen op tinder zitten als het niet de bedoeling en niet wenselijk is om mensen op hun foto te beoordelen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:59 schreef Godshand het volgende:
Mensen kijken natuurlijk naar uiterlijk. En het heeft de naam van een app voor ONS/FWB...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen waarom er zoveel mensen op tinder zitten als het niet de bedoeling en niet wenselijk is om mensen op hun foto te beoordelen?
Om Theo Maassen even te quoten:”Karakter is belangrijk, maar je moet er wel mee over straat kunnen...”quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mensen kijken natuurlijk naar uiterlijk. En het heeft de naam van een app voor ONS/FWB...
Ik zeg altijd maar: je moet er gezellig mee kunnen praten maar ik moet in de ochtend wakker kunnen worden zonder te schrikken van haar uiterlijk en het idee hebben dat de nachtmerrie nog voort duurt...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:09 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Om Theo Maassen even te quoten:”Karakter is belangrijk, maar je moet er wel mee over straat kunnen...”
Aaahwquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:18 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ben irl vrij verlegen onder mannelijk aandacht. Dat werkt niet op sites als Tinder.
Dat was vast omdat ze verlegen wasquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:54 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ze heeft je wel maar links geswiped hè, of was je dat alweer vergeten
Whaha nou pak die fles wijn er maar bij! Die ga je nodig hebbenquote:
Haha, ik weet het. Het is met selectief swipen soms al niet bij te houden. Mijn “tactiek” is nu een aantal matches verzamelen, daarmee praten en als het niets is verder swipen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whaha nou pak die fles wijn er maar bij! Die ga je nodig hebbenVrouwen passen die tactiek niet toe, omdat het simpelweg teveel tijd kost. Je kunt beter meteen filteren op uiterlijk dan wachten op wat matcht en vervolgens alles weer moeten ontmatchen omdat het je type niet is 🙈
Die zuidafrikaan is al pleite?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:18 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Haha, ik weet het. Het is met selectief swipen soms al niet bij te houden. Mijn “tactiek” is nu een aantal matches verzamelen, daarmee praten en als het niets is verder swipen.
Volgende week 2e date met iemand trouwens.
quote:
Je bent wel van de exoten he?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:37 schreef Avianflu het volgende:
[..], nou. Ik zag het uiteindelijk toch niet helemaal zitten. Date was leuk maar daarna had ik helemaal niet meer de behoefte aan contact met hem. Dus heb ik het afgekapt, was niks geworden.
Nu een Peruaan.
Leuk! Hoe was de eerste date?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:18 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Haha, ik weet het. Het is met selectief swipen soms al niet bij te houden. Mijn “tactiek” is nu een aantal matches verzamelen, daarmee praten en als het niets is verder swipen.
Volgende week 2e date met iemand trouwens.
Heb ook wel is zelf iemand aangesproken maar meestal liep dat op niks uit. Schijnbaar verzamelen mannen ook plaatjes.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Leuk! Hoe was de eerste date?
Spreek jij dan zelf mannen aan, of wacht je tot ze jou aanspreken? Ik heb na een klein jaar tinder weer geïnstalleerd. Na 1 dag 25 matches, maar het blijft plaatjes sparen.
Whutquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Leuk! Hoe was de eerste date?
Spreek jij dan zelf mannen aan, of wacht je tot ze jou aanspreken? Ik heb na een klein jaar tinder weer geïnstalleerd. Na 1 dag 25 matches, maar het blijft plaatjes sparen.
Ohh maar dat klinkt leuk!! Ik herken het wel hoor, dat je geen respons krijgt als je zelf iemand aanspreekt. Ik wacht ook liever tot de man het voortouw neemt. Hou daar persoonlijk ook wel vanquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:02 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Heb ook wel is zelf iemand aangesproken maar meestal liep dat op niks uit. Schijnbaar verzamelen mannen ook plaatjes.
Eerste date was leuk, moet eerlijk zeggen op uiterlijk had ik hem niet geswiped. Stonden wat random originele dingen in zijn bio waar ik om moest lachen.
We hebben wat gegeten, gepraat en tussen de lakens beland.
Best veel app contact nu. Normaal vind ik dat vervelend maar hij stuurt meestal rare dingen waar ik om moet lachen, afgewisseld met af en toe iets inhoudelijks.
Ja, ik doe een reis om de wereld in 80 datesquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent wel van de exoten he?
* Faxie zoekt de zonnebank op
Ik ben ook voor, als het goed voelt dan “ga ik er gewoon voor”.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ohh maar dat klinkt leuk!! Ik herken het wel hoor, dat je geen respons krijgt als je zelf iemand aanspreekt. Ik wacht ook liever tot de man het voortouw neemt. Hou daar persoonlijk ook wel vanBen benieuwd wat date 2 je gaat brengen! En no shame hoor! Toch leuke afsluiting juist van een leuke date? Ik ben voor.
Maar je was toch "heel wat"?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:18 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ben irl vrij verlegen onder mannelijk aandacht. Dat werkt niet op sites als Tinder.
Jaaaa... soms loopt dat zo van 2 kanten. Maar als je maar eerlijk bent toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:07 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik ben ook voor, als het goed voelt dan “ga ik er gewoon voor”.
Mocht het dan bij eenmalig blijven dan is dat jammer, of misschien juist beter in dat geval.
Als het feit dat mensen naar uiterlijk kijken voor jou natuurlijk is waarom geef je Avianflu dan de opdracht om dat niet te doen op een datingapp gebaseerd op het uiterlijk?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:59 schreef Godshand het volgende:
Mensen kijken natuurlijk naar uiterlijk. En het heeft de naam van een app voor ONS/FWB...
Keyboard heldinnenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:13 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Als je wat verlegen bent ben je ineens niets?
Fokkers
Wat doe jij hier, als je toch geen relatie wil?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:14 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Als het feit dat mensen naar uiterlijk kijken voor jou natuurlijk is waarom geef je Avianflu dan de opdracht om dat niet te doen op een datingapp gebaseerd op het uiterlijk?
Je kan dat knippen en dan op je hoofd plakken 😊quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van bush, sorry
Ik ga niet met een Rupi toupetje lopen gekquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:36 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Je kan dat knippen en dan op je hoofd plakken 😊
Nou, ik vind het wel bijzonder als iemand online groot spreekt en vervolgens je in het echt niet in de ogen durft te kijken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:13 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Als je wat verlegen bent ben je ineens niets?
Fokkers
Mensen zijn engquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:41 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel bijzonder als iemand online groot spreekt en vervolgens je in het echt niet in de ogen durft te kijken.
Ik kijk je aan. Maar ben wat verlegen eerste uur. Meestal vinden ze dat juist lief.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:41 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel bijzonder als iemand online groot spreekt en vervolgens je in het echt niet in de ogen durft te kijken.
Ik zeg niet dat 'verlegen' niet leuk kan zijn, alleen gedraag je je hier totaal anders.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:43 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik kijk je aan. Maar ben wat verlegen eerste uur. Meestal vinden ze dat juist lief.
Hoe gedraag ik mij hier, poepie? Tell me.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:45 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat 'verlegen' niet leuk kan zijn, alleen gedraag je je hier totaal anders.
Als een kutwijfquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:46 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Hoe gedraag ik mij hier, poepie? Tell me.
Dominanter dan je bent, vermoed ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:46 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Hoe gedraag ik mij hier, poepie? Tell me.
Ik kan heel onderdanig zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:48 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dominanter dan je bent, vermoed ik.
Awh.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:51 schreef Faxie het volgende:
Heel de dag in Rotterdam getinderd, 1 like
Zo bijzonder is dat niet. Genoeg mannen tegengekomen die zo zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:41 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Tinder staat vol met mannen die je vanalles naar je hoofd slingeren wat ze face to face op straat nooit gedurfd zouden hebben.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:29 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat niet. Genoeg mannen tegengekomen die zo zijn.
Daarom juist...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:15 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Zegt degene die al jarenlang op tinder hangt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Daarom juist...
Daar zijn nog meer keyboard heldinnen..Maghrebijnse is getrouwd met Montelly.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is echt raar. Het heeft mijn beeld van mannen negatiever gemaakt. De goorheid op tinder isquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tinder staat vol met mannen die je vanalles naar je hoofd slingeren wat ze face to face op straat nooit gedurfd zouden hebben.
Haha, klopt. Vraag mij nu soms af of alle mannen IRL ook zo makkelijk zijn. De sl*ttenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:36 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Is echt raar. Het heeft mijn beeld van mannen negatiever gemaakt. De goorheid op tinder is
Je bent dan ook alleen een slet als je anderen neuktquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:55 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Haha, klopt. Vraag mij nu soms af of alle mannen IRL ook zo makkelijk zijn. De sl*tten.
Ondertussen slut-shamen volgens mij veel van diezelfde mannen bepaalde vrouwen.
Slutshaming is een trieste bedoeling. Misschien minder omgaan met mannen die een harde krijgen van hun elite status of street cred. Of onzekere mannetjes waarvan de vriendin praktisch maagd moet zijn omdat ze anders jaloers worden op haar ervaring.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:55 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Haha, klopt. Vraag mij nu soms af of alle mannen IRL ook zo makkelijk zijn. De sl*tten.
Klopt, word meestal alleen gezegd na een “afwijzing”. Al weet ik natuurlijk niet wat een scharrel achter mijn rug om aan zijn vriendjes verteld. Maar goed dat doet er ook niet echt toe, ik vertel ook wel is iets aan een vriendin.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent dan ook alleen een slet als je anderen neukt![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:01 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Klopt, wordt meestal alleen gezegd na een “afwijzing”. Al weet ik natuurlijk niet wat een scharrel achter mijn rug om aan zijn vriendjes verteldt. Maar goed dat doet er ook niet echt toe, ik vertel ook wel is iets aan een vriendin.
Ja precies, en vervolgens zeuren dat hun vriendin niet van seks houdt en niet vaak genoeg wil, “gek hé” denk ik dan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:00 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Slutshaming is een trieste bedoeling. Misschien minder omgaan met mannen die een harde krijgen van hun elite status of street cred. Of onzekere mannetjes waarvan de vriendin praktisch maagd moet zijn omdat ze anders jaloers worden op haar ervaring.
Sorry hahahaha. Hardnekkige fout voor mij schijnbaar.quote:
Tbh, ik hoef de “laycount” van een potentiële partner niet te weten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:04 schreef Faxie het volgende:
Je koopt toch ook geen 100e hands fiets?
Denk dat ik het liever ook niet weetquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:08 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Tbh, ik hoef de “laycount” van een potentiële partner niet te weten.
Slechte seks vind ik wel een instant afknapper.
Ben zooooo vaak hoer genoemd via IG omdat ik zgn bloot gekleed wasquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:55 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Als de kosten laag zijn, in vrij goede staat is en zeer goed fietst, dan heeft het wmb de voorkeur zelfsquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:04 schreef Faxie het volgende:
Je koopt toch ook geen 100e hands fiets?
Ben wel benieuwd nuquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:16 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ben zooooo vaak hoer genoemd via IG omdat ik zgn bloot gekleed wasop de foto had ik een strakke jurk aan met wat decolleté.
Al was het wel nadat ik had aangegeven niet op date te willen.
Ah zie je wel, je behoort tot de in-crowd, ik weet alleen niet van wie je een kloon bent, Ambipur...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:34 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Maghrebijnse is getrouwd met Montelly.
En toen werd ie gejatquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:19 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Als de kosten laag zijn, in vrij goede staat is en zeer goed fietst, dan heeft het wmb de voorkeur zelfs
Ik wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:22 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Grapje. Ik heb niets aan die informatie noch enig idee wat ik er mee moet.
Zoek een Dick hier. Verder is het wat eentonig geworden. Enige factor ben jij met al je sappige date verhalenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah zie je wel, je behoort tot de in-crowd, ik weet alleen niet van wie je een kloon bent, Ambipur...
Of was Ambipur ook een Fok!ster
Doet er verder ook niet toe, Mapima, Maghrebijnse, Ambipur, of wie dan ook, hoop dat je enig plezier aan Fok! beleeft...
Ik vaker IRL, in de kroeg of een club ofzo.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:16 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ben zooooo vaak hoer genoemd via IG omdat ik zgn bloot gekleed wasop de foto had ik een strakke jurk aan met wat decolleté.
Al was het wel nadat ik had aangegeven niet op date te willen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:37 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik vaker IRL, in de kroeg of een club ofzo.
Als je een drankje afwijst, niet wil dansen, niet gediend bent van een ongewenste aanraking ben je ineens een hoer.
Oke gast, zo kansloos.
Mocros Idd. Gewoon random op straat soms. Loop je ergens “minding your own business” krijg je ineens slet of hoer naar je hoofd geslingerd.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:40 schreef Rupibma het volgende:
Hoer ben ik vaak genoemd, vnml door Marokkanen. Heb het liefst sjans met donkere mannen, nee is bij hun nee. Ok, fijne avond en klaar.
Of dat ze je letterlijk dwingen om een drankje aan te nemen. Ook heel fijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:45 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Mocros Idd. Gewoon random op straat soms. Loop je ergens “minding your own business” krijg je ineens slet of hoer naar je hoofd geslingerd.
Psssst meisje.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:45 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Mocros Idd. Gewoon random op straat soms. Loop je ergens “minding your own business” krijg je ineens slet of hoer naar je hoofd geslingerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |