denk de helft ofzoquote:Op woensdag 30 september 2020 20:11 schreef Mikeytt het volgende:
Zijn hier mensen uit de generatie van Rita Corita?
Taylor Swiftquote:
Taylorquote:Op woensdag 30 september 2020 20:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Taylor Swift![]()
Pre-order van Folklore Vinyl geplaatst
Muziek is emotie.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:11 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Had het vorig jaar tijdens een jam. Gingen een hele goede vriendin van mij en haar nicht samen zingen. Heb het droog gehouden, maar ook echt maar net.
En vlak na een heel crush/friendzone verhaal speelde ik tijdens een jam Purple Rain, had ik een solo en begon ik spontaan vochtige ogen te krijgen. Was ook nog al lullig want had nog een beetje een crush op haar, en ze was op dat moment aanwezig
Ik heb heel lang gehad dat dat hoge stuk in Purple Rain mij echt tot tranen toe beroerde, zo waanzinnig veel emotie kwam daar losquote:Op woensdag 30 september 2020 20:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Muziek is emotie.
Ik jank op deze.
Klopt het kan best wel eens lastig zijn. Naja heb t ook hoor. Maarja je bent er als muzikant he dus ok liedje moet wel lukken.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:11 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Had het vorig jaar tijdens een jam. Gingen een hele goede vriendin van mij en haar nicht samen zingen. Heb het droog gehouden, maar ook echt maar net.
En vlak na een heel crush/friendzone verhaal speelde ik tijdens een jam Purple Rain, had ik een solo en begon ik spontaan vochtige ogen te krijgen. Was ook nog al lullig want had nog een beetje een crush op haar, en ze was op dat moment aanwezigNiet gemerkt toen gelukkig
kwartquote:
Heb er klote herinneringen aan.quote:
Ja, liedje moet ook wel lukken! Maar soms heb je gewoon dat je wordt bevangen door emoties.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:14 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt het kan best wel eens lastig zijn. Naja heb t ook hoor. Maarja je bent er als muzikant he dus ok liedje moet wel lukken.
Ik vind dat niet echt watquote:
Dank je.Je weet waarom.quote:
quote:
Ik heb dat voor een onbekende reden met sailing van rod stewardquote:Op woensdag 30 september 2020 20:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Muziek is emotie.
Ik jank op deze.
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Taylorwat een fantastische muzikante is dat.
Hoewel ik 1989 echt heel sterk vind, vond ik het jammer dat ze niet in de Country sfeer is blijven hangen, nog effe 1 of 2 albums
Hahahatjesquote:Op woensdag 30 september 2020 20:14 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ben jij, toevallig, niet goed?![]()
GTST
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |