Meteora is wel vetquote:Op woensdag 30 september 2020 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ooooh ik ga morgen naar Meteora, En heb daar dan ook nog tjdKreeg net een smsje van mijn contact persoon van mijn hotel dat er een directe optie was, om 7:10 met een tour mee. Wel 30 euro duurder dan met het OV wat hier heel duur is voor wat ze bieden. 60 euro in totaal nu, Naja het is vakantie, Maar we fijn dat ik er zeker weten morgen ook kan komen.
quote:Op woensdag 30 september 2020 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]Ja, dat snap ik. Bedoelde vooral welk persoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Operatie is in het TSz denk ik?
Ja dat snap ik, maar daar heb ik geen zin in om dat hier zo neer te zettenquote:Op woensdag 30 september 2020 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Bedoelde vooral welk persoon.
Operatie is in het TSz denk ik?
Naja het rijdt wel maar de kans was echt 80 procent dat ik ongeveer 5 uur moest wachten in Ioannanina. En daar heb ik drie dagen terug ook al bijna 3 uur gewacht.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Mooi, beter dan stressen of de bus / trein wel rijdt
Leuke naam welquote:Op woensdag 30 september 2020 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja het rijdt wel maar de kans was echt 80 procent dat ik ongeveer 5 uur moest wachten in Ioannanina. En daar heb ik drie dagen terug ook al bijna 3 uur gewacht.
Tof, ging er sowieso al heen hoor, heb zelfs een hotel met uitzicht op 1 van de kloosters, maar waarschijnlijk mijn kamer net niet. Maar dit is we echt zoveel beter want anders kwam ik pas laat in de middag aan.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meteora is wel vet![]()
ben er in 1991 geweest
TRV / Fles' centrale Travelsnackstopic
Weet niet eens or ik het goed schrijf.quote:
tofquote:Op woensdag 30 september 2020 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ooooh ik ga morgen naar Meteora, En heb daar dan ook nog tjdKreeg net een smsje van mijn contact persoon van mijn hotel dat er een directe optie was, om 7:10 met een tour mee. Wel 30 euro duurder dan met het OV wat hier heel duur is voor wat ze bieden. 60 euro in totaal nu, Naja het is vakantie, Maar we fijn dat ik er zeker weten morgen ook kan komen.
Ja dat heb je wel vaker met busstationsquote:Op woensdag 30 september 2020 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet niet eens or ik het goed schrijf.Ioannina geloof ik. Het busstation daar is iig geen drol aan. Maar hoef ik nu dus ook niet heen
Ligt eraan. Ga je zuipen vanavond?quote:Op woensdag 30 september 2020 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
Drie alarmen gezet, dat zou toch genoeg moeten zijn?
quote:Op woensdag 30 september 2020 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
Drie alarmen gezet, dat zou toch genoeg moeten zijn?
quote:België geeft ook Noord-Brabant, Gelderland, Flevoland en Groningen code rood. Wie er twee dagen of langer heeft verbleven, moet vanaf vrijdagmiddag bij aankomst in België een coronatest ondergaan en in quarantaine.
De morgen.bequote:Nederlandse grensprovincie Noord-Brabant kleurt nu ook rood
Nederland kleurt verder rood in de laatste update van de FOD Buitenlandse Zaken. Dat geldt nu ook voor de provincie Noord-Brabant, die grenst aan ons land. In Frankrijk gaat het nu om zestig departementen. Voor Spanje kleuren drie bij toeristen populaire regio's, Alicante, Valencia en Castellon, oranje. Dat betekent dat reizen mogelijk is, maar bij terugkeer zijn een test en quarantaine wel aangeraden. De Belgische autoriteiten adviseren voor die oranje regio's ook verhoogde waakzaamheid.
Vooral het zuidoosten van Frankrijk is getroffen door de nieuwe reisadviezen. Niet-essentiële reizen naar de departementen Alpes-de-Haute-Provence, Hautes-Alpes en de Drôme worden nu ten zeerste afgeraden.
In Nederland zijn de provincies Flevoland, Gelderland en Groningen toegevoegd. Noord-Brabant is dus ook toegevoegd aan het lijstje van rode Nederlandse provincies. De twee andere provincies die aan ons land grenzen, Zeeland en Limburg, blijven oranje.
Verder weg wordt IJsland rood, net als de Kroatische regio Karlovak.
Nog slechts elf Europese regio's kunnen zonder beperkingen bezocht worden. Het gaat om vier regio's in het westen van Polen en twee regio's in het noorden van Bulgarije. Daarnaast ook Istrië en Varazdin (Kroatië), de Marken en Calabrië in Italië en het Zweedse Midden-Norrland.
Voor de rode regio's geldt, zoals bekend, dat reizen ten zeerste worden afgeraden. Bij hun terugkeer van een reis die langer dan 48 uur duurt uit deze gebieden moeten reizigers een test ondergaan en in quarantaine.
Ja maar dit slaat echt alles. Ik wilde van kastoria naar hier. Ik had geluk want er ging een bus die dag naar Ioaninnedinges. Om 14:30, Kom ik op ioannidinges, moet ik naar Preveza, die bus ging 2,5 uur later. Maar eigenlijk moest ik naar hier, naar Parga maar daar gingen ze niet over dus konden ze niets over zeggen. Kom ik in Preveza een uur nadat de laatste bus naar Parga ging. Dus heb het die avond niet gehaald.. Wachten ok busreizen geweldig! Maar dit kan zoveel effecienter.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat heb je wel vaker met busstations
Heb je ook al de trein gehad?
nu.nlquote:Gommers vond gesprek met Famke Louise 'ontzettend leuk'
Diederik Gommers, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care (NVIC), en zangeres Famke Louise hebben woensdagmiddag samen gesproken over hoe ze jongeren beter kunnen bereiken om het coronavirus te bestrijden. Dat zegt Gommers in gesprek met NU.nl. Hij heeft de ontmoeting ervaren als "ontzettend leuk".
Die ik doe niet meer mee Famke?quote:Op woensdag 30 september 2020 22:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nu.nl![]()
wie 't snapt mag 't zeggen
quote:Op woensdag 30 september 2020 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dit slaat echt alles. Ik wilde van kastoria naar hier. Ik had geluk want er ging een bus die dag naar Ioaninnedinges. Om 14:30, Kom ik op ioannidinges, moet ik naar Preveza, die bus ging 2,5 uur later. Maar eigenlijk moest ik naar hier, naar Parga maar daar gingen ze niet over dus konden ze niets over zeggen. Kom ik in Preveza een uur nadat de laatste bus naar Parga ging. Dus heb het die avond niet gehaald.. Wachten ok busreizen geweldig! Maar dit kan zoveel effecienter.
Morgen zou mijn eerste bus om 7:15 gaan naar weer een moeilijke naam, dan moest ik verder naar weer fucking ioaannidinges en daar ging de bus naar larissa om 10 uur. \Er was een kans dat ik die haalde maar ik achtte die kans klein, De volgende bus daar ging om 15:45. Er zijn grenzen natuurlijk.:D
Met de auto was deze reis een kleine 3 uur geweest.
quote:Op woensdag 30 september 2020 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die ik doe niet meer mee Famke?
Parga is meer Nederlanders dan Grieken, verder nog niet echt toeristen gezien, Maar Grieken moeten toch zelf ook wel eens reizen denk ik dan.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje jammer van de tijd als je overal uren moet wachten.
Zijn dat wel plekken waar toeristen komen? Apart dat het zo slecht geregeld is dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |