Speciaal daarvoor gedaan. Je moet het modschap serieus nemen.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon fulltime FEE modden![]()
Mij zul je dan niet meer tegenkomen. Ben er morgen voor het laatst. Wat ga je er doen?quote:Op woensdag 30 september 2020 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl ik volgende week weer naar het ETZ op bezoek ga
yup. Dat merkte ik al toen ik ooit op de link klikte in de sig van LTVDKquote:Op woensdag 30 september 2020 21:43 schreef Koen66 het volgende:
suf dat dat ook in oude posts aangepast wordt. @:bomenverzameling bestaat dus ook al in hele ouwe topics
Volgende week anesthesieonderzoek en dan hopelijk dit jaar nog een operatie aan mijn buik, gaan ze een plaat er in steken om de buikwand enigszins te herstellen.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mij zul je dan niet meer tegenkomen. Ben er morgen voor het laatst. Wat ga je er doen?
ik zit al jaren in die situatie. Waarom woon ik anders al sinds 2008 begeleidquote:Op woensdag 30 september 2020 21:50 schreef crv het volgende:
zit iedereen in een identiteitscrisis dat ze een naamsverandering willen
quote:Op woensdag 30 september 2020 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Schrik niet, ik ben geen nieuwe
Schokkende verrassing he.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
yup. Dat merkte ik al toen ik ooit op de link klikte in de sig van LTVDK
jij bent de enige met een geldig excuusquote:Op woensdag 30 september 2020 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik zit al jaren in die situatie. Waarom woon ik anders al sinds 2008 begeleid![]()
die smileyquote:Op woensdag 30 september 2020 21:52 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ow wacht jij bent het bossie![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 21:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh wow!!!
Vertel vertel, wat is er gebeurd, hoe wat waar en wat ga je nu doen?
Oh dat klinkt niet goed.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende week anesthesieonderzoek en dan hopelijk dit jaar nog een operatie aan mijn buik, gaan ze een plaat er in steken om de buikwand enigszins te herstellen.
Slechte planningquote:Op woensdag 30 september 2020 21:57 schreef Amarantha het volgende:
Kutzooi stroopwafelpepernoten zijn op.
Mja het is deze keer geen 'vitale' operatie en dus fysiek niet heel erg als die later zou zijn, maar heel leuk gaat die niet zijn nee werd mij al medegedeeld door de chirurgquote:Op woensdag 30 september 2020 21:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh dat klinkt niet goed.
Succes ermee. Hopelijk komt het goed.
Ik heb er nog best lang mee gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Neuh. Ik wist toen al wie Yasmin was/isquote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 22:04 schreef friemelaar het volgende:
Hee Bosje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Op internet bestellen?quote:Op woensdag 30 september 2020 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er nog best lang mee gedaan.Mweh dit jaar geen pepernotenwinkel in Emmen.
quote:Op woensdag 30 september 2020 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
OK tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open deuren, onweerstaanbaar !
Zonder verzendkosten zijn het al prijzige pepernoten.quote:
Dure notenquote:Op woensdag 30 september 2020 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zonder verzendkosten zijn het al prijzige pepernoten.Nee ik ga wel in een andere stad halen.
zweef nu boven het bedquote:Op woensdag 30 september 2020 22:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat gaat dan goed voorruit met de wind in de rug
wat kan ik er daar meequote:Op woensdag 30 september 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze rietjes in het hotel?
Ja is altijd al een 'bijzonder' geval geweest natuurlijkquote:Op woensdag 30 september 2020 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Neuh. Ik wist toen al wie Yasmin was/is
Wie is de chirurg?quote:Op woensdag 30 september 2020 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja het is deze keer geen 'vitale' operatie en dus fysiek niet heel erg als die later zou zijn, maar heel leuk gaat die niet zijn nee werd mij al medegedeeld door de chirurg
Met een afgehakt hoofd?quote:Op woensdag 30 september 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ff een buikwandje er in rammen
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Mooi, beter dan stressen of de bus / trein wel rijdtquote:Op woensdag 30 september 2020 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ooooh ik ga morgen naar Meteora, En heb daar dan ook nog tjdKreeg net een smsje van mijn contact persoon van mijn hotel dat er een directe optie was, om 7:10 met een tour mee. Wel 30 euro duurder dan met het OV wat hier heel duur is voor wat ze bieden. 60 euro in totaal nu, Naja het is vakantie, Maar we fijn dat ik er zeker weten morgen ook kan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |