quote:Op woensdag 30 september 2020 21:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Hardcore alcoholist, had alcoholcontract getekend voor de klinische opname.
Ging best ok.
Totdat ging opvallen dat de handalcohol vrij snel op ging overal
Meneer reed gewoon met een halve bak koffie in zijn rolstoel naar een handalcoholdispenser en tapte dan gezellig zijn bekertje vol![]()
![]()
![]()
En dat dan overal in de gangen. Duurde best lang voor hij betrapt werd
Als ze die hebben ik ook. Maar ben het echt mar 3 keer ofzo tegen gekomen. Ik heb te goedkope hotels denk ik.quote:
Was vrij moeilijk voor hem om aan te komen in zijn situatiequote:Op woensdag 30 september 2020 21:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet kunnen. Al kon ie beter spiritus hakken. Werkt beter.
Ja meestal moet je dan bij de net iets grotere ketenhotels zitten en niet bij een lokale uitbaterquote:Op woensdag 30 september 2020 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ze die hebben ik ook. Maar ben het echt mar 3 keer ofzo tegen gekomen. Ik heb te goedkope hotels denk ik.
Ah neeee!quote:Op woensdag 30 september 2020 21:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Hardcore alcoholist, had alcoholcontract getekend voor de klinische opname.
Ging best ok.
Totdat ging opvallen dat de handalcohol vrij snel op ging overal
Meneer reed gewoon met een halve bak koffie in zijn rolstoel naar een handalcoholdispenser en tapte dan gezellig zijn bekertje vol![]()
![]()
![]()
En dat dan overal in de gangen. Duurde best lang voor hij betrapt werd
Mensen van de trap gooien voor extra opnames toch?quote:Op woensdag 30 september 2020 21:06 schreef Molo het volgende:
Lenny, wat deed jij ook alweer in Das Krankenhaus?
Wellicht ook meer gebruikelijk in motels in Amerika? Daar reis jij graag toch?quote:Op woensdag 30 september 2020 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja meestal moet je dan bij de net iets grotere ketenhotels zitten en niet bij een lokale uitbater
Niet veel meer. Ontslag genomenquote:Op woensdag 30 september 2020 21:06 schreef Molo het volgende:
Lenny, wat deed jij ook alweer in Das Krankenhaus?
Zal wel doorgaan toch? Las meen gister dat operaties enzo alweer werden uitgesteld? Gaat wel echt bizar hard weer allemaal. Maar sterkte met je controle.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet morgen naar het ziekenhuis voor jaarcontrole bij de oogarts
Volgens mij wel. Kreeg de brief ook pas een paar weken gelegen. UItleg met de corona-maatregelen e.d.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zal wel doorgaan toch? Las meen gister dat operaties enzo alweer werden uitgesteld? Gaat wel echt bizar hard weer allemaal. Maar sterkte met je controle.
Gewoon fulltime FEE moddenquote:Op woensdag 30 september 2020 21:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet veel meer. Ontslag genomen
Motels niet zo veel, alleen als het niet anders kanquote:Op woensdag 30 september 2020 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wellicht ook meer gebruikelijk in motels in Amerika? Daar reis jij graag toch?
Had een geval van iemand op een gesloten afdeling, die heeft op een dag opgebiecht dat ie al 4 weken snacht ontsnapte en ging zuipen en drugs gebruiken.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Was vrij moeilijk voor hem om aan te komen in zijn situatie
Terwijl ik volgende week weer naar het ETZ op bezoek gaquote:Op woensdag 30 september 2020 21:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is dat toch hier met mensen die ontslag nemen?quote:Op woensdag 30 september 2020 21:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was hij al, en zo verslaafd dat dat ook geen indruk meer maakte. Zo'n compleet verteerde Rotterdammer type bootwerker zeg maarquote:Op woensdag 30 september 2020 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah neeee!Wat erg en wat ontzettend grappig
Werd hij er niet doodziek van? Of dronken?
Oh wow!!!quote:Op woensdag 30 september 2020 21:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit wordt binnenkort dan ook omgedoopt tot de WSCquote:Op woensdag 30 september 2020 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is dat toch hier met mensen die ontslag nemen?
quote:Op woensdag 30 september 2020 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had een geval van iemand op een gesloten afdeling, die heeft op een dag opgebiecht dat ie al 4 weken snacht ontsnapte en ging zuipen en drugs gebruiken.
We gingen er heen en hij deed het voor, met een broodmes verwijderde hij de aluminium glaslatten aan de binnenzijde, wist de Beveiligings rooktijden en liep de stad in.
In zijn bed wat handdoeken onder het laken.
Was toen wel even paniek toen ze daar achter kwamen.
Ik heb al ander werk hoorquote:Op woensdag 30 september 2020 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit wordt binnenkort dan ook omgedoopt tot de WSC
Denk niet dat het uit weelde is, misschien gaat ie ook smurfen.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh wow!!!
Vertel vertel, wat is er gebeurd, hoe wat waar en wat ga je nu doen?
https://nl.wikipedia.org/(...)erband%20met%20genot.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk niet dat het uit weelde is, misschien gaat ie ook smurfen.
quote:Op woensdag 30 september 2020 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)erband%20met%20genot.
:p
quote:Op woensdag 30 september 2020 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)erband%20met%20genot.
:p
quote:De psychologie kent de hedonistische persoonlijkheid, een karaktertype dat gekenmerkt wordt door een bovengemiddeld streven naar directe lustbevrediging. Een hedonist streeft naar zo veel mogelijk genot (wat in scherpe tegenstelling staat met het epicurisme van de oudheid waar men naar de som van geluk keek en men dus soms direct geluk moet opofferen om later er meer geluk uit te halen). Dit zoeken naar genot is subjectief: het gaat immers om de ervaring van het subject en die is relatief, daar iedereen in feite andere voorkeuren heeft; genot kan bijvoorbeeld zintuiglijk of geestelijk zijn.
Weet je nietquote:Op woensdag 30 september 2020 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk niet dat het uit weelde is, misschien gaat ie ook smurfen.
Dit is alsof ik over mijzelf leesquote:
Hoop het ookquote:Op woensdag 30 september 2020 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar hoop dat ie reageert.
Jij heet nog steeds geen Justin_Coenquote:
zo je bent er vroeg bijquote:Op woensdag 30 september 2020 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoop het ook
Maar ik ga nu tukken, zin in
waarom zou ik dat willenquote:Op woensdag 30 september 2020 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij heet nog steeds geen Justin_Coen
Zelfkastijding?quote:
Gewoon niet moeilijk doen en voor AdolfHipster gaan.quote:
geprobeerd en geweigerd?quote:Op woensdag 30 september 2020 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon niet moeilijk doen en voor AdolfHipster gaan.
behalve in quotesquote:Op woensdag 30 september 2020 21:43 schreef Koen66 het volgende:
suf dat dat ook in oude posts aangepast wordt. @:bomenverzameling bestaat dus ook al in hele ouwe topics
nee johquote:Op woensdag 30 september 2020 21:43 schreef mschol het volgende:
geen nickchange voor @:bitterbal?
bitterbalMetTzatziki?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |