Dat is waar en geen aapjes. Maar bij gebrek aan beter wel een fijn alternatief toch. Heb je ondanks je buikpijn en je buren wel een beetje genoten ook?quote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ooit in Griekenland of Turkije een dodenrit in een taxi gehad, niet normaal, over de stoep links rechts eroverheen inhalen met 140kmu door het centrum.
Ik zeg “ you think you are Schumacher??!”
Dat zag hij als een aanmoediging en ging nog harder rijden.
Ik kan dit beamenquote:Op woensdag 30 september 2020 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij oude vrouwen zit die slechts een paar centimeter onder "de longen"
Rip aan de nabestaanden.quote:
ja hoor. zodra in in de zon lig is alles goedquote:Op woensdag 30 september 2020 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is waar en geen aapjes. Maar bij gebrek aan beter wel een fijn alternatief toch. Heb je ondanks je buikpijn en je buren wel een beetje genoten ook?
Lol! Dat soort dingen moet je echt nooit zeggen tegen zulke mannen.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ooit in Griekenland of Turkije een dodenrit in een taxi gehad, niet normaal, over de stoep links rechts eroverheen inhalen met 140kmu door het centrum.
Ik zeg “ you think you are Schumacher??!”
Dat zag hij als een aanmoediging en ging nog harder rijden.
Beginner!quote:Op woensdag 30 september 2020 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben echt een dief deze vakantie.Eergister al die batterijen en net mijn flesje handgel bijgevuld met de dispencer op mijn kamer.
Gelukkig dus geen spijt! En lekker nog wat zon voor de lange wintermaanden.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoor. zodra in in de zon lig is alles goed
Heb jij dat verhaal over mijn patiënt die handalcohol tapte weleens gehoord?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben echt een dief deze vakantie.Eergister al die batterijen en net mijn flesje handgel bijgevuld met de dispencer op mijn kamer.
Ik neem ook altijd die douche minis mee? En vorig jaar in Georgie, in elk hotel ook de slofjes want die konden de kinderen van mijn werk dan mooi pimpen. Dat doe ik nooit meer want werd een beetje veel op het eind. 12 paar geloof ik.quote:
Volgens mij niet?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb jij dat verhaal over mijn patiënt die handalcohol tapte weleens gehoord?
Oh ja.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb jij dat verhaal over mijn patiënt die handalcohol tapte weleens gehoord?
Het zijn skere tijden liesje.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
Niet eng, welquote:Op woensdag 30 september 2020 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
Of is het een eng verhaal, dan ken ik het al. Heus!
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoor. zodra in in de zon lig is alles goed
Hamsteren! Misschien is het laatste hotel de toiletrollen meenemen?quote:Op woensdag 30 september 2020 21:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het zijn skere tijden liesje.
En ik hoop dat Ping Wing en Ho Li ook nog een jaartje wegblijvenquote:Op woensdag 30 september 2020 20:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk toch, volgend jaar lekker genieten
En minder kans op George en Harriet van 74 uit de VS die in je nek staan te hijgen overal
Ik jat altijd de pennen meequote:Op woensdag 30 september 2020 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hamsteren! Misschien is het laatste hotel de toiletrollen meenemen?
Hardcore alcoholist, had alcoholcontract getekend voor de klinische opname.quote:
Vast wel tochquote:Op woensdag 30 september 2020 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik hoop dat Ping Wing en Ho Li ook nog een jaartje wegblijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |