quote:Op woensdag 30 september 2020 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De Allerslechtste Chauffeur Van Griekenland?
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De
Allerslechtste
Chauffeur
Van
Griekenland
Zee precies goed, wel heel even zo'n kort oef momentje omdat je oververhit bent van de zon en dan een AAAAH!quote:Op woensdag 30 september 2020 20:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Warme zee zeker?![]()
Volgend jaar, Griekenland of Portugal, ik neig naar Griekenland
Florence? Waar ging je ook alweer heen?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet mijn bestemming van volgend jaar al![]()
Eindhoven?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet mijn bestemming van volgend jaar al![]()
ja de bomen niet echtquote:Op woensdag 30 september 2020 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doet best Thais aan bedacht ik me vandaag nog.
Onwijs blij dat ik in Nederland woon, Europa is zo onwijs mooi en alles lekker dichtbijquote:Op woensdag 30 september 2020 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zee precies goed, wel heel even zo'n kort oef momentje omdat je oververhit bent van de zon en dan een AAAAH!
Griekenland is tof hoor, zoveel ik er nu van het gezien. Portugal ken ik alleen Faro en omgeving, ook heel mooi.
Ja Toscane, zou eigenlijk dit jaar al zijn. Maar is verplaatst naar volgend jaar...quote:Op woensdag 30 september 2020 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Florence? Waar ging je ook alweer heen?
En achteraf zo'n schitterende herinnering.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]![]()
Hij was wel écht belabberd in zijn rijstijl. Maar ja, wij echt lazarus niet normaal meer dus weinig keuze ook
Wel gratis was het, want blijkbaar moest degene met wie we aan het zuipen waren geweest nog geld krijgen van hem.
Maar die mochten wij ook niet betalen
Lang verhaal kort: wij op vakantie gratis gezopen, gratis gefeest op unieke plek (privésfeest aan het water) en gratis naar hotel gebracht. Prrrrrima
Heerlijk toch, volgend jaar lekker genietenquote:Op woensdag 30 september 2020 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja Toscane, zou eigenlijk dit jaar al zijn. Maar is verplaatst naar volgend jaar...
Ja dat wel, en een waanzinnig slechte actie eigenlijkquote:Op woensdag 30 september 2020 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En achteraf zo'n schitterende herinnering.
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]![]()
Hij was wel écht belabberd in zijn rijstijl. Maar ja, wij echt lazarus niet normaal meer dus weinig keuze ook
Wel gratis was het, want blijkbaar moest degene met wie we aan het zuipen waren geweest nog geld krijgen van hem.
Lang verhaal kort: wij op vakantie gratis gezopen, gratis gefeest op unieke plek (privésfeest aan het water) en gratis naar hotel gebracht. Prrrrrima
Geen geldquote:Op woensdag 30 september 2020 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.partywinkel.n(...)VEAQYAiABEgIX3fD_BwE
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.partywinkel.n(...)VEAQYAiABEgIX3fD_BwE
Oh ja dat weet ik nog welquote:Op woensdag 30 september 2020 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had in Praag ook een gratis taxi-rit. Werd betaald door Hotel 1, omdat ik onverhoopt buiten mijn schuld om, naar een ander hotel moest.. (lekker auti-proof)....
Dacht dat dat voornamelijk rond de luchtwegen zat?quote:
Bloedziekte ook, dus kan ook 'daar' zittenquote:Op woensdag 30 september 2020 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat dat voornamelijk rond de luchtwegen zat?
'he jij daar met je coronakut'quote:Op woensdag 30 september 2020 20:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Bloedziekte ook, dus kan ook 'daar' zitten
Symptoom: loopkut?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Bloedziekte ook, dus kan ook 'daar' zitten
Ooit in Griekenland of Turkije een dodenrit in een taxi gehad, niet normaal, over de stoep links rechts eroverheen inhalen met 140kmu door het centrum.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]![]()
Kappuh joh, kut!quote:
Bij oude vrouwen zit die slechts een paar centimeter onder "de longen"quote:Op woensdag 30 september 2020 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat dat voornamelijk rond de luchtwegen zat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |