Op internet bestellen?quote:Op woensdag 30 september 2020 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er nog best lang mee gedaan.Mweh dit jaar geen pepernotenwinkel in Emmen.
quote:Op woensdag 30 september 2020 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
OK tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open deuren, onweerstaanbaar !
Zonder verzendkosten zijn het al prijzige pepernoten.quote:
Dure notenquote:Op woensdag 30 september 2020 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zonder verzendkosten zijn het al prijzige pepernoten.Nee ik ga wel in een andere stad halen.
zweef nu boven het bedquote:Op woensdag 30 september 2020 22:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat gaat dan goed voorruit met de wind in de rug
wat kan ik er daar meequote:Op woensdag 30 september 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze rietjes in het hotel?
Ja is altijd al een 'bijzonder' geval geweest natuurlijkquote:Op woensdag 30 september 2020 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Neuh. Ik wist toen al wie Yasmin was/is
Wie is de chirurg?quote:Op woensdag 30 september 2020 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja het is deze keer geen 'vitale' operatie en dus fysiek niet heel erg als die later zou zijn, maar heel leuk gaat die niet zijn nee werd mij al medegedeeld door de chirurg
Met een afgehakt hoofd?quote:Op woensdag 30 september 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ff een buikwandje er in rammen
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Mooi, beter dan stressen of de bus / trein wel rijdtquote:Op woensdag 30 september 2020 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ooooh ik ga morgen naar Meteora, En heb daar dan ook nog tjdKreeg net een smsje van mijn contact persoon van mijn hotel dat er een directe optie was, om 7:10 met een tour mee. Wel 30 euro duurder dan met het OV wat hier heel duur is voor wat ze bieden. 60 euro in totaal nu, Naja het is vakantie, Maar we fijn dat ik er zeker weten morgen ook kan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |