Van Sufjan had ik niet zo heel veel verwacht na Video Game / Sugar. America en My Rajneesh vond ik wel goed. En nu blijken Video Games & Sugar nog tot de betere te horen ook nog. Maar eerlijkheid gebied te zeggen dat ik 'm nog maar 3 keer heb beluisterd. Ik kon door de enorme rompslomp van electronisch gewoel eigenlijk geen echte interessante melodie๋n ontdekken, en ook geen interessante bewegingen of textuur in dat gewoel. Een lome bedoeling (tot nu toe).quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fleet Foxes een flauwe herhaling en Sufjan Stevens heel vervelend. Dat beleef ik toch anders!
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:43 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Nou weer zand erover en weer door
Behalve de 200 dorpsidioten in de comments met allerlei typische beledigingen die nu zeggen dat ze nooit meer een Trek gaan kopen terwijl ze nog nooit een fiets hebben aangeraakt.quote:
Die schorsing komt wel knullig over zoquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:43 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Nou weer zand erover en weer door
Aardig gazon, lijkt me iets voor het Flora & Fauna forum.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hadden jullie deze al gezien?
https://streamable.com/lppfjb
Zo.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hadden jullie deze al gezien?
https://streamable.com/lppfjb
Ik moet naar werk en ben daar nog even niet weg, is het goed ja?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Unaniem een belachelijk groot succes natuurlijk.
Covid gas tested positive for Trump.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Heeft Trump een groot probleem? @:Mani89
“Harder trainen”-genot.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik zie dat Atalanta Bergamo sinds vorig jaar in het 'Gewiss-stadion' stadion speelt. Dan kan die succesreeks geen toeval meer zijn.
Rondere ballen, punanties trainen in de windtunnel, wetenschappelijke benadering van de teamdynamische krachten, etc.quote:
Ook leuk dat Sassuolo van Mapei is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik zie dat Atalanta Bergamo sinds vorig jaar in het 'Gewiss-stadion' stadion speelt. Dan kan die succesreeks geen toeval meer zijn.
Nou, het heeft nog wel een paar luisterbeurten nodig. Wat minder nummers die er meteen uitspringen, maar ik heb wel wat leuks gehoord.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 05:53 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik moet naar werk en ben daar nog even niet weg, is het goed ja?
Dit inderdaad. Parel staat er trouwens niet tussen op Spotify, terwijl dat wel zou moeten. Op CD wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, het heeft nog wel een paar luisterbeurten nodig.
Ook wel apart dat De dag dat... niet op het album staat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Parel staat er trouwens niet tussen op Spotify, terwijl dat wel zou moeten. Op CD wel in ieder geval.
Kurt Vile heeft een fijn EP'tje uitgebracht @:Mani89
Coooooooool.👌🏻quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Parel staat er trouwens niet tussen op Spotify, terwijl dat wel zou moeten. Op CD wel in ieder geval.
Kurt Vile heeft een fijn EP'tje uitgebracht @:Mani89
Hm, ok้. Heb ik geen probleem mee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:40 schreef Mani89 het volgende:
Oh het is zijn Kuntrie liedjes, dat vind ik dan weer een beetje jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |