Wat is er nieuw aan dit bericht?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waar kan ik mijn kop koffie declareren?
Oh, een bericht moet nieuw zijn om er een mening of opmerking over te maken. We nemen het mee.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is er nieuw aan dit bericht?
Het gaat hier al de hele dag over maar daar komt Koffieplanter nog aan met een freshe take😂quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Oh, een bericht moet nieuw zijn om er een mening of opmerking over te maken. We nemen het mee.
Nou, nee, ik reageer op wat er daar beschreven staat. Namelijk digital blackface, een woord dat, zo blijkt uit de MyCroft, geen enkele keer gevallen is in deze reeks of zelfs dit gehele subforum. Dus deze poging als de leuke man over te komen wordt hardhandig in de kiem gesmoord en ik wens je veel succes met een nieuwe poging.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het gaat hier al de hele dag over maar daar komt Koffieplanter nog aan met een freshe take😂
Waarom heb jij als witte man een zwarte man in je UI?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:11 schreef El-Stinho het volgende:
Wat een ziedendheid en woede in dit topic.
Heb jij ook zo'n zin in Spinvis morgen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom heb jij als witte man een zwarte man in je UI?
Die John Galloway is echt de enige verstandige persoon in deze discussie. Simmons is een lul, maar ook een lul moet gewoon voor zijn politieke voorkeuren kunnen uitkomen zonder meteen geschorst te worden.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:14 schreef Mykonos het volgende:
[ twitter ]
Deze had ik nog gemist gisteren
Buzz Lightyearquote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:43 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Diego neemt geen enkel risico.
Fleet Foxes een flauwe herhaling en Sufjan Stevens heel vervelend. Dat beleef ik toch anders!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:15 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Kun je nog even verder toelichten wat er nou zo " Nou ja zeg" aan was?
Die reacties op José en het niet selecteren van Cory Williams waren wel wat meer dan "voor je politieke voorkeuren uitkomen". Gewoon schofterig gedrag waar je als team wel tegen op mag tredenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die John Galloway is echt de enige verstandige persoon in deze discussie. Simmons is een lul, maar ook een lul moet gewoon voor zijn politieke voorkeuren kunnen uitkomen zonder meteen geschorst te worden.
Lijkt me onprettig sigaartjes roken.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:43 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Diego neemt geen enkel risico.
Heb je al zin in Kudus tegen De Roon?quote:
Volgens mij probeer je nu te zeggen dat Roel aan mansplaining doet zonder dat ze het door hebben.quote:
Is voetbal een sport?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je al zin in Kudus tegen De Roon?
Ik ben geen vrouw.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij probeer je nu te zeggen dat Roel aan mansplaining doet zonder dat ze het door hebben.
Heb je al zin in Kudus tegen De Roon?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is voetbal een sport?
Papu tegen Alvarez?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je al zin in Kudus tegen De Roon?
'Mooi affiche'quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is voetbal een sport?
Ik denk het wel eigenlijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n zin in Spinvis morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |