druk van verschillende FOK! usersquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verdomme.
Waarom ben je weer teruggeswitcht.
Wat vinden jullie van Eefje de Visser?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:41 schreef El-Stinho het volgende:
Niet Vandaag is mooi inderdaad, @:Rellende_Rotscholier .
Ah de bekende druk van de Premjur Liek. Mentaal zwak dus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
druk van verschillende FOK! users
Nee was mijn eigenkeuzequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah de bekende druk van de Premjur Liek. Mentaal zwak dus.
Ook prima. Denk dat haar album momenteel op 1 staat in mijn jaarlijstje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van Eefje de Visser?
Valt een beetje in dezelfde categorie denk ik.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Beste nummer van het album. Oh op twee. Terug op drie.quote:
Livesetje op Lowlands van een paar weken geleden is ook echt heel goed.quote:
Ho verkeerd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nog fysieke of mentale breakdowns?
Was ook eerst niet zo'n fan, maar zo'n live optreden als dit is toch wel erg mooi.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:17 schreef Mansjester het volgende:
Wil iemand mij zonder een heel betoog erin te investeren uitleggen wat er zo goed is aan Spinvis? Heb het idee dat het prima liedjes zijn,maar niet super briljante muziek ofzo.Het heeft me tot op heden nooit zo geraakt,maar misschien mis ik iets. Heb het ook nooit super veel geluisterd.
Zelfde categorie, heel wat stapjes naar beneden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel een beetje, maar Promenade is beter.quote:
Jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:43 schreef franklop het volgende:
Doen jullie wel of niet aan mondkapjes in supermarkt? Vanmiddag voor eerst geweest weer in NL en zag 5% met mondkapje. Inclusief mijzelf
Nee, zie wel veel meer mondkapjes. Maar ik hou dan wel weer keurig afstand.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:43 schreef franklop het volgende:
Doen jullie wel of niet aan mondkapjes in supermarkt? Vanmiddag voor eerst geweest weer in NL en zag 5% met mondkapje. Inclusief mijzelf
Het viel mij gisteren op dat 1/3 wel een mondkapje op heeft. Denk dat ik volgende week ook wel doe. Is toch geen moeite eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:43 schreef franklop het volgende:
Ja, maar voor mijn gevoel is het wel een stuk meer dan 5% dat een mondkapje op heeft.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:43 schreef franklop het volgende:
Nee, maar zie het wel stuk meer. Hou zelf wel afstand.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:43 schreef franklop het volgende:
Ja, sinds vandaag.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:43 schreef franklop het volgende:
Ja, al was ik een van de weinigen. Da's wel het nare van die vrijblijvendheid van dit advies dat niemand weet wat ze nu moeten doenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:43 schreef franklop het volgende:
Ik ben vrijdag geweest en ik zag het denk ik in 65 wel 35 niet verhouding. Ik deed niet maar heb wel eentje in mijn broekzak gedaan voor het geval de sociale druk groot werd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:43 schreef franklop het volgende:
De vrijblijvendheid is sowieso wat me al de hele Coronacrisis stoort.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:25 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, al was ik een van de weinigen. Da's wel het nare van die vrijblijvendheid van dit advies dat niemand weet wat ze nu moeten doen
Kijkende naar RTP?quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik eet vandaag restjes Chinees, wat kan het leven toch mooi zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |