Ja, ja!quote:Op woensdag 30 september 2020 17:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik word hier zo treurig van. Willen ze echt weer dat ik op de VVD ga stemmen ofzo?
Die kunnen weer rustig naar bed vanavond, iedereen heeft weer gezien dat ze deugen.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:58 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Fittie
Dat hoeft niet hoor, je mag mij ook machtigen dan doe ik het wel voor je.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik word hier zo treurig van. Willen ze echt weer dat ik op de VVD ga stemmen ofzo?
Ja?quote:
Jan Boskamp?quote:Op woensdag 30 september 2020 21:30 schreef Faraday01 het volgende:
extra time koers heeft zwaargewichten aan tafel vanavond
José is met de brommer gekomen.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Merkx, Boonen, Don Pat en Jose
Je bent fan van het jasje?quote:Op woensdag 30 september 2020 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
José is met de brommer gekomen.
Nee, dit kan natuurlijk niet.quote:
Prima kool.quote:
Bal van Gosens op Hateboer. Wat een fantastische flanken hadden we kunnen hebben bij Nederland.quote:
Klagen over Eibar is altijd onterecht.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Klagen die lui uit Spanje ook over Elche tegen Eibar? Dat ze liever kijken naar Vilarreal tegen Benfica?
Eens. Die naïeve gedachte houd ik mij ook voor.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Naïeve blik: hoe meer stemmen een partij krijgt, hoe meer er van overblijft in coalitieonderhandelingen. Als je daar niet op z'n minst een beetje in gelooft kan je net zo goed niet gaan stemmen.
Asscher is inderdaad een fijne vent, maar de PvdA heeft me in 2012 teveel teleurgesteld.
Dat Amerikaanse gedoe mogen ze prima in Amerika houden, in principe.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
En vervelend dat die cancel culture nu schijnbaar zelfs in het wielrennen terecht komt.
Dat was al zo toen met Keisse in Argentinië en dat Postobom gedoe met Terpstra en Lampaert. Er is nog niemand gecanceled overigens.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
En vervelend dat die cancel culture nu schijnbaar zelfs in het wielrennen terecht komt.
Het mooie is dat zolang je goed genoeg bent je altijd weer ergens terecht kan.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was al zo toen met Keisse in Argentinië en dat Postobom gedoe met Terpstra en Lampaert. Er is nog niemand gecanceled overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |