Het volk wordt niet gehoord, jawel.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
Het is vooral te hopen dat die partij van Richard de Mos een succes wordt.
Laat ik het zo zeggen. Ik vind dat de PvdA te veel minderheden wil pleasen. Terwijl ze sterk zouden kunnen zijn met een economisch links verhaal.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is alweer zes jaar terug?
Naïeve blik: hoe meer stemmen een partij krijgt, hoe meer er van overblijft in coalitieonderhandelingen. Als je daar niet op z'n minst een beetje in gelooft kan je net zo goed niet gaan stemmen.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De cynische factor; hoeveel blijft van de partijprogramma's overeind na de compromissen met een zee van partijen?
Het één heeft niets met het ander te maken volgens mij. Minderheden pleasen en een sterk economisch links verhaal kan gewoon tegelijk.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik vind dat de PvdA te veel minderheden wil pleasen. Terwijl ze sterk zouden kunnen zijn met een economisch links verhaal.
De pech van samenwerken met Rutte. Dat komt altijd hard terug.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Samsom was ook prima.
Inderdaad, benieuwd welke partijen volgend jaar om die reden gaan sneuvelenquote:Op woensdag 30 september 2020 18:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De pech van samenwerken met Rutte. Dat komt altijd hard terug.
Week jammer dat D66 niet kapot is gegaan met Loesewies toen.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De pech van samenwerken met Rutte. Dat komt altijd hard terug.
Met nog zes maanden te gaan wel lastig te zeggen, maar zou nu CDA zeggen.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad, benieuwd welke partijen volgend jaar om die reden gaan sneuvelen
Ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:45 schreef Momo het volgende:
In de laatste peiling was de VVD nog iets gestegen, wat mij verbaasd.
Toen ik de vorige keer de stemwijzer ingevulde kwam er bij mij als top 3 CDA, PVV en PvdD uitquote:Op woensdag 30 september 2020 18:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.
Weet niet waar ik op moet stemmen. Vorige keer op Omtzigt gestemd, misschien nu PVDA.
Zou een mooie keuze zijn.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.
Weet niet waar ik op moet stemmen. Vorige keer op Omtzigt gestemd, misschien nu PVDA.
quote:Op woensdag 30 september 2020 19:02 schreef skysherrif het volgende:
Over politiek gesproken, Trek PR zullen niet zo blij zijn met Quinn SImmons
@Koffieplanter reactie?quote:Op woensdag 30 september 2020 18:58 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Fittie
quote:Op woensdag 30 september 2020 19:02 schreef skysherrif het volgende:
Over politiek gesproken, Trek PR zullen niet zo blij zijn met Quinn SImmons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |