Nice!quote:Op woensdag 30 september 2020 17:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Helemaal niet mijn soort taart met die pindakaas enzo, maar dit ziet er wel echt enorm fancy en goed uit zeg!![]()
Netjes gemaakt ook zeg!
Heb ooit trouwens met een fokmeet een stukje pindakaas chocoladetaart op, bij een café gerund door hoeren (ja echt) en die was wel gruwelijk nat lekker.
Maar uitzondering, liever alleen chocolade ofzo.
Nu wel zin in, van die kleffige Schwarzwalderkirsch ofzo
En hulp van een Culliiemod.quote:
Ik kan dat @minilot niet aandoen.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:48 schreef fietsie het volgende:
Trouwens zijn er hier nog mensen die van Nick gaan changen? Dan is daar vast wat psychische voorbereiding op mogelijk.....
Zijn ze weer in de verkoop?quote:Op woensdag 30 september 2020 17:48 schreef fietsie het volgende:
Trouwens zijn er hier nog mensen die van Nick gaan changen? Dan is daar vast wat psychische voorbereiding op mogelijk.....
We kunnen meedenkenquote:Op woensdag 30 september 2020 17:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik kan dat @:minilot niet aandoen.
(Ik zou ook geen andere naam weten)
Ik doe het nooit eigenlijk.quote:
Er is geen Duitser die snapt wat je daarmee bedoeltquote:Op woensdag 30 september 2020 17:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Hey jij hebt een Ringel-s in je onderschrift!
Opgeslagenquote:Op woensdag 30 september 2020 16:00 schreef gcjoel het volgende:
Wij eten deze: https://www.24kitchen.nl/(...)-chorizo-en-garnalen
er moesten nog wat tomaten op
Dat deed mijn moeder ook wel eens, kaasplakquote:Op woensdag 30 september 2020 18:00 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb wel eens een blok kaas gepaneerd en gebakken voor een huisgenoot. Daarna kon ik niks meer verkeerd doen bij die huisgenoot.
Snap ik wel.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:00 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb wel eens een blok kaas gepaneerd en gebakken voor een huisgenoot. Daarna kon ik niks meer verkeerd doen bij die huisgenoot.
Hmm bij de oosterburen, 1900 besmettingen op 83 miljoen inwoners tegen 3000 op 17 miljoen hier?quote:Op woensdag 30 september 2020 17:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gisteren hebben we de presentatie van Van Dissel nog zitten kijken. Aan de grafieken zie je duidelijk dat er echt weinig verschil is tussen landen in Europa met strenge en minder strenge maatregelen, overal verlopen de curves ongeveer hetzelfde. Fascinerend wel.
Eszettquote:Op woensdag 30 september 2020 17:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Er is geen Duitser die snapt wat je daarmee bedoelt![]()
Als ik er schnitzels van maak wel. Bloem, ei, panko/paneermeel.quote:
Hij ziet er wel fancy uit.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Iets te veel eer, fietsieIk ken lekkerdere taarten
Jeeee voor gewoon ziekquote:
Niet op hoeven hokken.quote:
Oh bahquote:Op woensdag 30 september 2020 18:34 schreef Candaasje het volgende:
Hij ziet er wel echt heel erg mooi uit Isa. En het oog wil ook wat!
Ik heb net pizza bij de Domino's besteld. Daarna spullen in de auto mieteren en naar NL.
Net nieuws dat mijn oma weer met de ambulance is opgehaald. Ze spuugde bloed, bloed bij ontlasting en lage bloeddruk.(Mijn tante is bij haar)
Pak van ons hart. ik mag ook weer naar buiten en kan vrijdag weer aan het werk.quote:
Dat klinkt niet bestquote:Op woensdag 30 september 2020 18:34 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb net pizza bij de Domino's besteld. Daarna spullen in de auto mieteren en naar NL.
Net nieuws dat mijn oma weer met de ambulance is opgehaald. Ze spuugde bloed, bloed bij ontlasting en lage bloeddruk.(Mijn tante is bij haar)
Bleh. Omaatje tochquote:Op woensdag 30 september 2020 18:34 schreef Candaasje het volgende:
Aww omaatjequote:Op woensdag 30 september 2020 18:34 schreef Candaasje het volgende:
Nu wil ik zo'n stuk taart omdat ziekquote:Op woensdag 30 september 2020 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Iets te veel eer, fietsieIk ken lekkerdere taarten
Ja was echt supergrappigquote:Op woensdag 30 september 2020 17:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb wel een FOK! meet in een hoerentent gehad, maar die werd niet gerund door hoeren (dacht ik).
Hoe heet dat daar dan?quote:Op woensdag 30 september 2020 17:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Er is geen Duitser die snapt wat je daarmee bedoelt![]()
Wat een taart IsaMijn (gekochte) taart valt ook in de smaak; we deelde een zandtaartje met rood frut en een gevulde macaron
Hoe heet die serie?quote:Op woensdag 30 september 2020 18:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Behehe, ik zit vandaag Ik durf het bijna niet te vragen te bingen. Is er een aflevering over paragnosten en volgens mij zit Gerrit Genverbrander er in
quote:
Acherrumquote:Op woensdag 30 september 2020 18:34 schreef Candaasje het volgende:
Mijn seksclub to go jeweettogggquote:Op woensdag 30 september 2020 18:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja was echt supergrappig
En bij GF zeker?
quote:
Ja las het netquote:
Ik zou t etenquote:Op woensdag 30 september 2020 19:01 schreef fietsie het volgende:
Geen taart van Abel maar een taart van Uk:
[ afbeelding ]
Zie ik daar A’Tuin?quote:Op woensdag 30 september 2020 19:01 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfgebakken appeltaart is altijd goedquote:Op woensdag 30 september 2020 19:01 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Een poging tot jaquote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 19:20 schreef Candaasje het volgende:
Nou het is mooi klote. Interne bloeding. Alleen de onderzoeken zijn heel belastend, dus mijn tante en moeder zijn nu met de artsen in overleg. Niks doen = overlijden. Maar die beslissing moet dus nu gemaakt worden.
O nee.. sterktequote:Op woensdag 30 september 2020 19:20 schreef Candaasje het volgende:
Nou het is mooi klote. Interne bloeding. Alleen de onderzoeken zijn heel belastend, dus mijn tante en moeder zijn nu met de artsen in overleg. Niks doen = overlijden. Maar die beslissing moet dus nu gemaakt worden.
Ik zag hem/haar (waren we daar al over uit?)quote:
Hmmm... Balen. Hopelijk valt t mee en/of is t behandelbaar.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:34 schreef Candaasje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 september 2020 19:20 schreef Candaasje het volgende:
Ach nee, sterktequote:Op woensdag 30 september 2020 19:20 schreef Candaasje het volgende:
Rij voorzichtigquote:Op woensdag 30 september 2020 19:25 schreef Candaasje het volgende:
Dank![]()
Ik ga maar eens naar NL rijden.
Oh jeumig, dat is heftig. Sterktequote:Op woensdag 30 september 2020 19:20 schreef Candaasje het volgende:
Oh bahquote:Op woensdag 30 september 2020 19:20 schreef Candaasje het volgende:
Dit klinkt verschrikkelijk matig. Heerlijk voor het weekendquote:
Heerlijk voor onder het thuiswerken bedoel jequote:Op woensdag 30 september 2020 19:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit klinkt verschrikkelijk matig. Heerlijk voor het weekend
Nu nog even met kerona bezig voor werk![]()
Te druk voor op werkquote:Op woensdag 30 september 2020 19:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heerlijk voor onder het thuiswerken bedoel je
Kijk ook ff of je die geinponum herkent
Kom maar gauw hierheenquote:Op woensdag 30 september 2020 19:25 schreef Candaasje het volgende:
Dank![]()
Ik ga maar eens naar NL rijden.
Administratieve shit, vrij breed gezien.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Te druk voor op werk![]()
Wat voor iets doe jij eigenlijk?
En zal ik doen! Genverbrander bedoel je dan toch?
Komend weekend. Denk vrijdag na etentje want dan de tijd en rust enzo voor
Ja dat maakt het wel duidelijker zo zegquote:Op woensdag 30 september 2020 19:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Administratieve shit, vrij breed gezien.
Of bullshitjob, net hoe je het noemen wil allemaal.
Wat heftigquote:Op woensdag 30 september 2020 19:20 schreef Candaasje het volgende:
Oh kut, lees nu pas terug met m'n bullshit posts. Sterkte joh! Helemaal kut.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:20 schreef Candaasje het volgende:
Enkel als het een schnitzel is.quote:
Maar wat is er bijzonder aan?quote:
Ik ken alleen de naam Ringel-squote:
Niet gepaneerd want lui. Was lekker stukje vlees. En de spruiten waren fantastichquote:Op woensdag 30 september 2020 21:15 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa hoe was je kalf nou uiteindelijk? Ik heb niet meegekregen of je gepaneerd hebt of niet
Wat was je recept voor de spruiten?quote:Op woensdag 30 september 2020 21:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet gepaneerd want lui. Was lekker stukje vlees. En de spruiten waren fantastich
https://www.culy.nl/recep(...)ne-boter-ottolenghi/quote:Op woensdag 30 september 2020 21:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat was je recept voor de spruiten?
Da’s een rampquote:Op woensdag 30 september 2020 21:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik kijk naar een gezin wat 11 kinderen heeft.
2 eenlingen, twee tweelingen, en een vijfling. En nu is ze weer zwanger... van een drieling
Volgens hen welquote:Op woensdag 30 september 2020 21:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s een rampalles natuurlijk?
The vroeg bevallen, dat doen gelovigen toch alleen met het eerste kind? 7 maand oud, maar wel gewoon 50cm en 7 pondquote:Op woensdag 30 september 2020 22:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Volgens hen wel
Ligt allemaal in de handen van God![]()
en intussen bevalt ze telkens te vroeg, gaat nu 4 maanden voor de bevalling het ziekenhuis in omdat ze rust moet nemen en dat thuis niet kan... kost nogal wat.
Oh ja die heb ik wel eens gemaaktquote:Op woensdag 30 september 2020 21:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
https://www.culy.nl/recep(...)ne-boter-ottolenghi/![]()
Echt lekker, zelfs als je niet per se van spruiten houdt.
Welk programma is dit? Het klinkt als iets wat ik ook wil zien!quote:Op woensdag 30 september 2020 21:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik kijk naar een gezin wat 11 kinderen heeft.
2 eenlingen, twee tweelingen, en een vijfling. En nu is ze weer zwanger... van een drieling
AH heeft het regelmatig.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:54 schreef AnneX het volgende:
Nog even het recept van spruitjes van Ottolenghi doorgenomen.
Nog nooit van zwarte knoflook gehoord of gezien.
Dat vind ik vast niet bij de buurtsuper, dan eens naar de groentejuwelier.
De AH in Bloemendaal waarschijnlijkquote:
Ow, daar kom ik zelden. Mn.X fietst er wel eens heen.quote:
De afspraak is verzet. Het is geen zaak van leven en dood.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:59 schreef Blues het volgende:
Ik heb vanalles maar ik ben niet verkoudenidd blij dat het dit keer geen covid is idd
![]()
Hoe is t met jou @:anneX en nog de afspraak kunnen verzetten?
quote:Op woensdag 30 september 2020 23:01 schreef Isabeau het volgende:
De taart is al uitgedeeld en ik heb nog 2 stukjes over voor mijn ouders morgen! Het waren iets te veel kcal voor 2 personen
Ja leuk. 😳 de nick.quote:
Whahahaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja leuk. 😳 de nick.
Zet dan in de tekst eronder wat je nick was voorheen...
# verwarrend
Goeiemorgen. En het miezerregent.
Barrel ..is het tikken buiten, bij de buren opgehouden?
De ah hier in mijn ghetto-wijkje... heeft het eerlijk gezegd... ookquote:Op woensdag 30 september 2020 23:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De AH in Bloemendaal waarschijnlijk
Zwarte knoflook heeft een zeer geconcentreerde smaak: de smaak van drop in combinatie met balsamico plus de essentie van knoflook. Het is een snelle manier om een gerecht een enorme hoeveelheid smaak geven.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
https://www.culy.nl/recep(...)ne-boter-ottolenghi/![]()
Echt lekker, zelfs als je niet per se van spruiten houdt.
Kwam pas week geleden erachter dat dat direct achter Kinderdijk lag. Gefietst toen daarheen. Geen ijsboer gezien helaas.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:22 schreef Myraela het volgende:
Weer een ijsje gehaald. Gisteren ook al. Maar de ijssalon in Alblasserdam is zo goed.
Je hoeft het niet te maken he?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 06:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Zwarte knoflook heeft een zeer geconcentreerde smaak: de smaak van drop in combinatie met balsamico plus de essentie van knoflook. Het is een snelle manier om een gerecht een enorme hoeveelheid smaak geven.
Met 12 teentjes knoflook op 450gr spruitjes...
mag je sowieso wel een smaak-splosie hebben toch?
Ondanks dat ie het simpel zegt te houden... zitten er best wat dingen in die niet standaard in mijn keuken aanwezig zijn.
Waarom vreselijk?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kwam pas week geleden erachter dat dat direct achter Kinderdijk lag. Gefietst toen daarheen. Geen ijsboer gezien helaas.
Kinderdijk overigens vind ik n vreselijke naam voor een woonplaats.
Met verkeerde been uit bed gestapt?quote:
Deze even in je telefoon zetten voor de volgende keer: https://www.google.com/ma(...)64!4d4.6609732?hl=enquote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kwam pas week geleden erachter dat dat direct achter Kinderdijk lag. Gefietst toen daarheen. Geen ijsboer gezien helaas.
Kinderdijk overigens vind ik n vreselijke naam voor een woonplaats.
Is dat sorbet? Ik at dat in Slovenië en vond dat zo onwijs lekkerquote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deze even in je telefoon zetten voor de volgende keer: https://www.google.com/ma(...)64!4d4.6609732?hl=en
En dan naar het pure chocolade ijs vragen.
Duizelig laptoppen klinkt anders ook niet echt topquote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:46 schreef Myraela het volgende:
En meh, ik word helemaal duizelig wakker. Dus m'n vriend heeft m'n laptop gepakt zodat ik vanuit bed in het donker kan beginnen met werken.
Hij is wel melkvrij. Al is die van structuur wel gewoon zacht, en juist niet te zoet. Echt bittere pure chocolade.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:46 schreef Molo het volgende:
Is dat sorbet? Ik at dat in Slovenië en vond dat zo onwijs lekker
Dit is niet de Speld.quote:Omdat het debat tussen president Donald Trump en zijn uitdager Joe Biden zo chaotisch verliep komt er misschien bij de volgende debatten tussen beide een zwijgknop. Dat overweegt de Commissie Presidentiële Debatten volgens Amerikaanse media.
De commissie concludeert na het debat dat er behoefte is aan meer orde. Met de eventuele zwijgknop kan de debatleider de microfoons van Biden en Trump uitzetten.
Naar huis naar huis!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:55 schreef PdeHoog het volgende:
Op kantoor. Werkplek midden in productieruimte waar ook nog gebouwd wordt. Afstand houden is een uitdaging
Het zal wel gepasseerd station zijn als ik denk dat het niet nodig zou moeten zijn om dat te forcen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap sowieso niet dat er geen muteknop aanwezig is. Moderators moeten gewoon de middelen hebben om te reguleren en kandidaten de kans om hun visie en antwoorden te geven.
Mja ik weet niet. Als er een tv optreden is met een gast en publieksinteractie is er ook 1 microfoon tegelijk actief (bij een grote zaal). Gewoon productietechnisch is het veel handiger om misschien geen muteknop, maar wel een deze-persoon-mag-nu-wauwelenen-knop te gebruiken. Dan was het ook zo ver niet gekomen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het zal wel gepasseerd station zijn als ik denk dat het niet nodig zou moeten zijn om dat te forcen?
Doe.gewoon.normaal.
Met een verhitte discussie (of een kleine fittie) is ook niks mis. Maar dit was zo ontzettend treurig. Nou word ik soberso heel heel boos van arrogante bullebakken. Bloed onder de nagels vandaan. Met een honkbalknuppel, in de nek. Bohhh.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mja ik weet niet. Als er een tv optreden is met een gast en publieksinteractie is er ook 1 microfoon tegelijk actief (bij een grote zaal). Gewoon productietechnisch is het veel handiger om misschien geen muteknop, maar wel een deze-persoon-mag-nu-wauwelenen-knop te gebruiken. Dan was het ook zo ver niet gekomen.
Maar ja een beetje fittie is goed voor de kijkcijfers.. dit is de andere kant vd medaille.
There, there.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Met een verhitte discussie (of een kleine fittie) is ook niks mis. Maar dit was zo ontzettend treurig. Nou word ik soberso heel heel boos van arrogante bullebakken. Bloed onder de nagels vandaan. Met een honkbalknuppel, in de nek. Bohhh.
Joh, je gaat toch ook geen verkiezingsuitzending uit Polen bekijken ofzo?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Met een verhitte discussie (of een kleine fittie) is ook niks mis. Maar dit was zo ontzettend treurig. Nou word ik soberso heel heel boos van arrogante bullebakken. Bloed onder de nagels vandaan. Met een honkbalknuppel, in de nek. Bohhh.
Uit data tijdens het debat bleek dat de zoekopdracht 'How do I immigrate' een enorme vlucht had genomenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Joh, je gaat toch ook geen verkiezingsuitzending uit Polen bekijken ofzo?
Laat die Amerikanen toch, dit is hun democratie.
Trots.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ik heb het nieuws uitgezet. Imma good girl.
Ik las ergens een tweet waarin iemand zei 'We zijn zo diep gezonken dat de man die 'Oh, just shut up man' tegen onze president zei als de meer classy person wordt gezien'quote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:50 schreef Lonaa het volgende:
Dit is niet de Speld.![]()
Het is toch serieus om te janken dat 2 (1?) volwassen mannen zo schandalig en respectloos met elkaar omgaan? En dan president zijn. Grote jengelende kleuters.
[ afbeelding ]
Spot on,quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las ergens een tweet waarin iemand zei 'We zijn zo diep gezonken dat de man die 'Oh, just shut up man' tegen onze president zei als de meer classy person wordt gezien'
Goedemorgen.
Dat team ben ik al maanden geloof ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend![]()
Dadelijk driemaandelijkse teamdag.
Normaal in Utrecht en een hele dag, nu een ochtend via Zoom. #teamnettebovenkantenjoggingbroek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |