Misschien heeft Vasseur ook nog wel een plekje voor Armee en Tosh?quote:
Journalistiek maatwerk weer van Nico Dick. Wielerflits kreeg bevestigd dat hij naar Cofidis gaat, zo zo. Nieuwsblad wist het al in augustus te melden en later nog eens.quote:
Niet nodig.quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Misschien heeft Vasseur ook nog wel een plekje voor Armee en Tosh?
quote:Tosh Van der Sande (29) mag dan toch bij Lotto-Soudal blijven. Hoewel er aanvankelijk geen geld was voor een contractverlenging en hij te horen had gekregen dat hij niet kon blijven, is er nu toch een nieuwe overeenkomst. Onder meer kopmannen Tim Wellens en Thomas De Gendt hadden aangedrongen om Van der Sande aan boord te houden. De naar Spanje uitgeweken Antwerpenaar rijdt al zijn hele carrière bij Lotto. Dit is zijn negende seizoen bij de profs.
Prima ploeg! Het is voor hun jammer dat ze alles al rond hadden voordat Paule Ka ermee ophield. Anders hadden ze daar nog wat leuke rensters van kunnen oppikken. Maar ook buiten dat best een goed geheel. Van den Bos die eindelijk eens het (gedeeld) kopvrouwschap kan gaan krijgen, wat jonge talenten er nog bij. Enige jammere is dat Kasper en Van de Velde zijn aangetrokken. Die twee snap ik niet helemaal.quote:
Ik denk dat ze eventueel de zus van Finn, Niamh nog wel oppikken eigenlijk.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Prima ploeg! Het is voor hun jammer dat ze alles al rond hadden voordat Paule Ka ermee ophield. Anders hadden ze daar nog wat leuke rensters van kunnen oppikken. Maar ook buiten dat best een goed geheel. Van den Bos die eindelijk eens het (gedeeld) kopvrouwschap kan gaan krijgen, wat jonge talenten er nog bij. Enige jammere is dat Kasper en Van de Velde zijn aangetrokken. Die twee snap ik niet helemaal.
Een goed begin denk ik. Zal ongetwijfeld nog uitgebouwd worden komende jaren wanneer WT-status er is en er ook wat rensters vrijkomen.quote:
CCC zou wat van die Paule Ka rensters kunnen aantrekken want die verliezen Vos en Moolman. Ze hebben Kopecky gehaald dus blijkbaar gaan ze wel door, maar ze kunnen wel wat versterking gebruiken.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Prima ploeg! Het is voor hun jammer dat ze alles al rond hadden voordat Paule Ka ermee ophield. Anders hadden ze daar nog wat leuke rensters van kunnen oppikken. Maar ook buiten dat best een goed geheel. Van den Bos die eindelijk eens het (gedeeld) kopvrouwschap kan gaan krijgen, wat jonge talenten er nog bij. Enige jammere is dat Kasper en Van de Velde zijn aangetrokken. Die twee snap ik niet helemaal.
Als een paar van die jonge rensters geen stap zetten moet het inderdaad allemaal van Vos komen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vrij zwakke ploeg eigenlijk, als ik eerlijk mag zijn.
Norsgaard heeft al getekend bij Movistar, maar die andere namen hadden wel gekund ja. Zusje Fisher-Black was ook geen slechte optie geweest.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:14 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Als een paar van die jonge rensters geen stap zetten moet het inderdaad allemaal van Vos komen.
Ook Parkhotel Valkenburg wordt blijkbaar sponsor, maar die hadden al een ploeg die doorgaat als een soort opleidingsteam voor het vrouwenteam van Jumbo-Visma lijkt het. Daarom zullen ze ook wel Van den Burg en Kasper overnemen. Erg zonde, want je had ook dames als Harvey, Norsgaard of Banks erbij kunnen hebben nu.
Ik vind het eigenlijk mooi dat ze niet met geld zijn gaan smijten.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel moeten als ze de beste ploeg ter wereld willen worden.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk mooi dat ze niet met geld zijn gaan smijten.
De Ruben mag op zoek naar een nieuwe co.quote:Het team gaat tevens samenwerken met Lieselot Decroix, ex-profwielrenster en bewegingswetenschapper. Decroix, die in 2008 voor België deelnam aan de Olympische Spelen, wordt racecoach.
Dit meen je niet.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En ook onze Pool mag blijven
https://www.lottosoudal.b(...)n-tosh-van-der-sande
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |