Gabriel Rasch zwaait de scepter!quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
???????????????????????
Huub is ook weer op dreef hoor.quote:
Wat heeft Bram eigenlijk gespresteerd dit jaar?quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Huub is ook weer op dreef hoor.
[ twitter ]
Duidelijk geen WT-ambities...quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Huub is ook weer op dreef hoor.
[ twitter ]
quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat heeft Bram eigenlijk gespresteerd dit jaar?
Helemaal niks.
Dan geven we hem er nog een jaar bij.
B&B Hôtels : la piste Jonathan Hivertquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik word hier zo moe van he. Hebben al die kutploegen verplichtingen om hun troep steeds onderling aan elkaar door te geven?
AahahahAHAhaHAaHAHAahahahahquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:06 schreef showtimer het volgende:
[..]
B&B Hôtels : la piste Jonathan Hivert
Ik word hier echt boos van.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:06 schreef showtimer het volgende:
[..]
B&B Hôtels : la piste Jonathan Hivert
Die Scandinaviërs hebben toch een traditie van vroegrijp? Of is dat verleden tijd?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:32 schreef Marcoss het volgende:
[ twitter ]
Daar is ook iets misgegaan in de carrière, geloof ik..
Ik weet niet zo goed wat mijn mening is.quote:
Boeiuh hoe goed die kan fietsen...is het een Trump stemmer?!?!?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Een van de grootste Amerikaanse talentjes naar het altijd matige Rally.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat mijn mening is.
Ik heb bij deze de bevestiging dat B&B inderdaad een front is om crimineel geld wit te wassen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is Jerome Pineau ook een drinker?
https://www.letelegramme.(...)10-2020-12633095.php
En Total?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb bij deze de bevestiging dat B&B inderdaad een front is om crimineel geld wit te wassen.
Dit jaar nog top 10 gesprint in Saoedi Arabia.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Total?
Geoffrey Soupe +2 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |