Kreeg zin om je uit te schelden dus ben maar weggegaan.quote:
Je doet altijd zo raar.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:26 schreef engine het volgende:
[..]
Kreeg zin om je uit te schelden dus ben maar weggegaan.
quote:
Precies.quote:
Verveel je je?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:30 schreef Amee het volgende:
[..]
Precies.
Maar prima, je hoeft niet meer te komen. Je bent wispelturiger dan een vrouw die zich verveelt.
Goedzoquote:
Maatjequote:
Tijdje geleden inderdaadquote:
Beetje last van mijn benenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Puzzie miauw miauw *aai aai*
Hoe is het?
Hou het in ieder geval in beweging, al is het een kleine afstand die je loopt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beetje last van mijn benen![]()
![]()
Ik zit te twijfelen of ik vandaag weer 10 km ga lopen of dat ik een wat kortere route loop
Mja ...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Hou het in ieder geval in beweging, al is het een kleine afstand die je loopt.
Leg ze in je nek en loop op je handenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beetje last van mijn benen![]()
![]()
Ik zit te twijfelen of ik vandaag weer 10 km ga lopen of dat ik een wat kortere route loop
Oh dit is alweer van een paar dagen geledenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Leg ze in je nek en loop op je handen
Oh had ik niet gezien. Gelukkig dat je nog loopt danquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dit is alweer van een paar dagen geleden![]()
Mijn benen lopen nog
Het is een wonderquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh had ik niet gezien. Gelukkig dat je nog loopt dan
Maar waaromquote:
Ik was wel klaar met mijn UN, ik heb geen Gibson Les Paul en heb ook niks meer met gitaren. Dus vond het wel mooi geweest.quote:
Bijna. Je krijgt nog 1 kans.quote:
Ik snapquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:20 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ik was wel klaar met mijn UN, ik heb geen Gibson Les Paul en heb ook niks meer met gitaren. Dus vond het wel mooi geweest.
[..]
Bijna. Je krijgt nog 1 kans.
DannyR?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:20 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ik was wel klaar met mijn UN, ik heb geen Gibson Les Paul en heb ook niks meer met gitaren. Dus vond het wel mooi geweest.
[..]
Bijna. Je krijgt nog 1 kans.
Heb trouwens gehoord dat jij erg goed bent in verstoppertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yesquote:!
Ook in moeilijke tijden.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:28 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Heb trouwens gehoord dat jij erg goed bent in verstoppertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Yes!
Whuttt??
![]()
![]()
Waar gaat dit over ?
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:28 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Heb trouwens gehoord dat jij erg goed bent in verstoppertjeJij heet DannySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Yes!
![]()
Danny roodbolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |