Als je zijn inkomsten ziet op YouTube aan advertenties/sponsoren dan ga je het heel leuk vinden kan ik je garanderenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij gooit er 0 tegenaanKrijgt dat van EA onder andere. Maar om nu elk jaar miljoenen punten te hebben etc, wat is daar leuk aan? Speelt ook altijd met hetzelfde team natuurlijk
Hij zal prima verdienen en blij zijn dat ie van zijn hobby zijn werk heeft kunnen maken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als je zijn inkomsten ziet op YouTube aan advertenties/sponsoren dan ga je het heel leuk vinden kan ik je garanderen
Zo'n 'We packed icon xx' video scoort nog steeds meer dan genoeg, bijvoorbeeld
Oblak hier. Om me heen worden Neymar, Ronaldo, Blanc, etc gepackt. Veroorzaakt ook een enorme crash. Ik had wat investeringen gedaan maar die komen er niet helemaal uit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:45 schreef Dopekoe het volgende:
Voor mij nog geen packluck, Gimenez is nog steeds de hoogste rated uit een pakketje....
Prachtig, had toch geen zin om te spelen 😂quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Oei, eerste WL alweer een dagje uitgesteld vanwege ‘unforeseen circumstances’.
Niet dat ik ga spelen, maar het is wel weer typisch in de eerste week.
Hoeveel geld ram jij er tegenaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo is mijn selectie nu, en ga ik ook morgen de WL spelen.
[ afbeelding ]
Ben alleen een 4-1-2-1-2 speler, bij de aftrap pas ik het aan, echter soms tijdens de wedstrijd gaat die toch terug naar de 4-3-3 formatie. Hebben meer mensen hier last van?
Dat elftal is toch all over the place, met clowns zoals Vinicius & Rodrygo.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 00:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoeveel geld ram jij er tegenaan
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Ben alleen een 4-1-2-1-2 speler, bij de aftrap pas ik het aan, echter soms tijdens de wedstrijd gaat die toch terug naar de 4-3-3 formatie. Hebben meer mensen hier last van?
Bro ik zou je team wat aanpassen zodat hij wat meer in balans is, maar goed je kan beter je opstelling aanpassen in je custom tactics Ipv ingame mocht je wisselen naar een andere speelstijl bijvoorbeeld aanvallend wisselt je formatie dan weer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Je kreeg nog wat...ik had een 75 crappy spelerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik had die 82 Vargas uit de gegarandeerde TOTW pack, topspeler. Kan direct in de James SBC
Maar wel Neyma, kante en varane erinquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 03:39 schreef leeroy het volgende:
[..]
Dat elftal is toch all over the place, met clowns zoals Vinicius & Rodrygo.
Daar staat ergens aan de linkerkant iets met silver en daar kun je ze spelen is een speciale lobby zeg maar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:58 schreef Pinuts het volgende:
Weet iemand welke vriendschappelijke wedstrijd je moet spelen om deze week de zilveren doelstellingen te voltooien? Er staat: Speel een wedstrijd in Live FUT Vriendschappelijk. Dus ik dacht dat dat gewoon die vriendschappelijke wedstrijden zijn waar je bijv. klassieke wedstrijd, teamgeest, wissels, etc hebt. Maar heb er daar vandaag al enkele van gespeeld maar de doelstelling nog niet voltooid... Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |