Het gaat bij mij wel lekker dit jaar, zit nu in divisie 3 terwijl ik vorig jaar onderaan bungelde in divisie 8 of 7.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik denk dat ik volgend jaar gewoon lekker alle 5 placement potjes verlies. Divisie 4 is echt te hoog gegrepen voor mijn niveau, ondanks dat ik daar in geplaatst word door de placement matches.
Heb nu 6 potjes gespeeld daarin en heb 1x gewonnen, wat nog onverdiend was ookElke speler had een compleet idioot team, nu al, met de Son, Martial, Pogba en IF Vardy’s van deze wereld. Kom ik aan met Hateboer en Lukaku. Mijn duurste speler is 25k
kom je tegen teams met een waarde van 1 miljoen+
Welke formatie/tactiek speel je ? Ik verloor eerst ook veel maar sinds ik mijn formatie heb aangepast gaat het een stuk beter. Ook bij de potjes die ik nog wel verlies was het echt een wedstrijd ipv dat ik na 20 min al 3-0 achter stond.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik denk dat ik volgend jaar gewoon lekker alle 5 placement potjes verlies. Divisie 4 is echt te hoog gegrepen voor mijn niveau, ondanks dat ik daar in geplaatst word door de placement matches.
Heb nu 6 potjes gespeeld daarin en heb 1x gewonnen, wat nog onverdiend was ookElke speler had een compleet idioot team, nu al, met de Son, Martial, Pogba en IF Vardy’s van deze wereld. Kom ik aan met Hateboer en Lukaku. Mijn duurste speler is 25k
kom je tegen teams met een waarde van 1 miljoen+
Nu al zo'n duur/goed team...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:18 schreef leeroy het volgende:
[..]
Het gaat bij mij wel lekker dit jaar, zit nu in divisie 3 terwijl ik vorig jaar onderaan bungelde in divisie 8 of 7.
Ik speel nu met dit team en zoek nog wat upgrades, misschien hebben jullie ideetjes? Ik denk dat ik Manolas ga vervangen voor Koulibaly en hopelijk komt Milinkovic-Savic in de TOTW.
https://www.futbin.com/21/squad/1208237
Ingame:
https://www.futbin.com/21/squad/1208565
4-1-2-1-2 (de ‘smalle’ variant)quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:47 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Welke formatie/tactiek speel je ? Ik verloor eerst ook veel maar sinds ik mijn formatie heb aangepast gaat het een stuk beter. Ook bij de potjes die ik nog wel verlies was het echt een wedstrijd ipv dat ik na 20 min al 3-0 achter stond.
Eden hazard kost volgens mij wel wat. Jouw team ziet er ook niet slecht uit. Premier league is sws duurste van alle landen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?
Dit is die van mij:
[ afbeelding ]
Ja nou ja ik ben begonnen met Ligue 1 en La Liga, toen packte ik ineens Lucas, Rashford en Lacazette, toen heb ik het maar omgegooid. Volgende stap is Alderweireld vervangen en daarna Ndombele denk ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:32 schreef Rock92 het volgende:
[..]
Eden hazard kost volgens mij wel wat. Jouw team ziet er ook niet slecht uit. Premier league is sws duurste van alle landen.
Ik zit nu ook in divisie 3(begon in 4 en eergisteren gepromoveerd). Misschien komen we elkaar nog eens tegenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:18 schreef leeroy het volgende:
[..]
Het gaat bij mij wel lekker dit jaar, zit nu in divisie 3 terwijl ik vorig jaar onderaan bungelde in divisie 8 of 7.
Ik speel nu met dit team en zoek nog wat upgrades, misschien hebben jullie ideetjes? Ik denk dat ik Manolas ga vervangen voor Koulibaly en hopelijk komt Milinkovic-Savic in de TOTW.
https://www.futbin.com/21/squad/1208237
Ingame:
https://www.futbin.com/21/squad/1208565
Die glitch doe je tegen het TOTW in squad battles. Voor die laatste SBC van league and nation hybrid heb je loyalty nodig.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zit nu ook in divisie 3(begon in 4 en eergisteren gepromoveerd). Misschien komen we elkaar nog eens tegen
Edit: is die loyalty glitch(dat je leaved maar hij geen loss partij aan je account toevoegt) er nog voor die advanced SBC's of hoe doen jullie dat?
Je kan toch niet voor anderen bepalen wat leuk is? Lijkt mij best tof om alle spelers in het spel zonder zorgen te kunnen proberen. Ja, hij gooit er tienduizenden euro's tegenaan, maar zonder Fifa zou hij überhaupt niet eens het geld hebben dat hij heeft.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:22 schreef Poepz0r het volgende:
Die streamer Bateson 12 MILJOEN munten en begon met 2,5 MILJOEN Fifa PuntenLEUK.....
Hij gooit er 0 tegenaanquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan toch niet voor anderen bepalen wat leuk is? Lijkt mij best tof om alle spelers in het spel zonder zorgen te kunnen proberen. Ja, hij gooit er tienduizenden euro's tegenaan, maar zonder Fifa zou hij überhaupt niet eens het geld hebben dat hij heeft.
Dat zou lachen zijn! Ik vind de gameplay echt wel een stuk leuker dit jaar. Had mezelf voorgenomen om de game niet te halen maar toch.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zit nu ook in divisie 3(begon in 4 en eergisteren gepromoveerd). Misschien komen we elkaar nog eens tegen
Edit: is die loyalty glitch(dat je leaved maar hij geen loss partij aan je account toevoegt) er nog voor die advanced SBC's of hoe doen jullie dat?
Ik zit thuis met Corona dus ik heb gewoon tijd te veel 😂quote:
Gomez was duurder, heb Hazard gekocht voor 130K. Prijs zakte door de Ansu Fati SBC dus club gecleared en alles verkocht om hem en Gomez te kopen voor weekend League.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:32 schreef Rock92 het volgende:
[..]
Eden hazard kost volgens mij wel wat. Jouw team ziet er ook niet slecht uit. Premier league is sws duurste van alle landen.
Hij speelt in ieder geval met allerlei spelers die 99% van de mensen nooit mee kunnen spelen. Lijkt me geen straf in ieder gevalquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij gooit er 0 tegenaanKrijgt dat van EA onder andere. Maar om nu elk jaar miljoenen punten te hebben etc, wat is daar leuk aan? Speelt ook altijd met hetzelfde team natuurlijk
Ik had mezelf voor genomen om coins te doen maar ga toch weer voor packs denk ik 😂quote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:34 schreef el-blanchito het volgende:
Wat kiezen jullie voor rewards vandaag?
Ik kies meestal de tradeable packs.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:34 schreef el-blanchito het volgende:
Wat kiezen jullie voor rewards vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |