quote:Op woensdag 30 september 2020 08:52 schreef CherryLips het volgende:
Stof de kanonnen en bajonetten maar af.
Op zich is het wel vrij makkelijk te volgen deze nakende burgeroorlog, zelfs op een zwart wit TV.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:52 schreef CherryLips het volgende:
Stof de kanonnen en bajonetten maar af.
jaquote:Op woensdag 30 september 2020 08:58 schreef UitStraling het volgende:
Trump tegen The White Supremacy groep ook "just wait, do nothing but standby"
Biden is een breekbaar, oud mannetje dat amper uit zijn woorden kan komen. Al deed hij het toch nog beter dan ik had verwacht.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ze hebben geen andere keuze vrees ik maar van wat ik zo zag kan Biden totaal niet op tegen Trump dus laatstgenoemde zal makkelijk de zege naar zich toetrekken en raar maar waar dat is ergens maar goed ook, het alternatief is niets meer of minder dan een burgeroorlog, wat staat dat land er slecht voor zeg na 4 jaar Trump en Covid-19.
Stukje gezien, in Gettysburg. Maar ik had meer interesse in de Amish dus we zijn snel doorgeredenquote:Op woensdag 30 september 2020 08:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde de Civil War Trail nog eens afleggen maar nog even en ik kan het live op CNN volgen.
Biden zou best een lieve capabele en betrouwbare man zijn om zijn laatste jaren als voorzitter van de lokale biljartclub te fungeren.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Biden is een breekbaar, oud mannetje dat amper uit zijn woorden kan komen. Al deed hij het toch nog beter dan ik had verwacht.
Maar eigenlijk moet je dit niet willen: van die geriatrische patiënten die in het Witte Huis zitten.
quote:Op woensdag 30 september 2020 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Biden zou best een lieve capabele en betrouwbare man zijn om zijn laatste jaren als voorzitter van de lokale biljartclub te fungeren.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 september 2020 09:03 schreef Justin_Case het volgende:
Jongens ik heb een wereld deal gesloten
Dat vraagt om taartquote:Op woensdag 30 september 2020 09:03 schreef Justin_Case het volgende:
Wat voor deal?quote:Op woensdag 30 september 2020 09:03 schreef Justin_Case het volgende:
Mijn personeel hoeft bij ziekte niet meer naar Verweggistan om getest te worden.quote:
Commerciële partij gevonden?quote:Op woensdag 30 september 2020 09:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mijn personeel hoeft bij ziekte niet meer naar Verweggistan om getest te worden.
Artsquote:Op woensdag 30 september 2020 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Commerciële partij gevonden?
Die heeft van die sneltests?quote:Op woensdag 30 september 2020 09:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Arts
Binnen uiterlijk 24 uur de uitslag, en bij negatieve natuurlijk veel sneller terug om te werken
Biden had toch aan allerlei ongeoorloofde zaken gezeten met zijn tengels?quote:Op woensdag 30 september 2020 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Biden zou best een lieve capabele en betrouwbare man zijn om zijn laatste jaren als voorzitter van de lokale biljartclub te fungeren.
Siquote:Op woensdag 30 september 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heeft van die sneltests?
Is dit via deze website?quote:Op woensdag 30 september 2020 09:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Arts
Binnen uiterlijk 24 uur de uitslag, en bij negatieve natuurlijk veel sneller terug om te werken
quote:Op woensdag 30 september 2020 09:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dit via deze website?
www.coronasnelcheckperquiz.nl ?
Dacht dat hij ieder moment Trump naar zijn strot zou kunnen vliegen maar ja dat zit er al heel lang niet meer in door ouderdom en een volle luier dus probeerde hij hem maar weg te lachen.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, meer zoiets inderdaad.
“I have the balls to buy new balls. Vote Biden for balls!”
Denk dat Biden altijd wel een powerful privileged levensgenieter is geweest ja maar meer ook niet, wat dat betreft hetzelfde als Trump.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Biden had toch aan allerlei ongeoorloofde zaken gezeten met zijn tengels?
Ik ben inderdaad geen Amerika kenner.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor maar goed daar heb jij te weinig kaas voor gegeten.
quote:
Ik ben juist op het idee gebracht door een klant (bedrijf). Ik dacht waarom ook niet.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:13 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Maar relaxt joh
Zouden meer werkgevers vrijblijvend moeten aanbieden
Al dat soort figuren is hetzelfdequote:Op woensdag 30 september 2020 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat Biden altijd wel een powerful privileged levensgenieter is geweest ja maar meer ook niet, wat dat betreft hetzelfde als Trump.
In theorie is het iets minder nu betrouwbaar dan de 'officiële' versie.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ben juist op het idee gebracht door een klant (bedrijf). Ik dacht waarom ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.retarded volk daar
Power corrupts maar in het geval van Biden maar zijdelings want als er echt stront aan de knikker was dan hadden ze zijn hoofd al wel op het blok liggen.quote:
China die lekker aan het investeren is onder enge voorwaarden in Afrika en oost Europa. Toppppquote:Op woensdag 30 september 2020 09:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat dat betreft is de westerse wereld nog steeds Europa en Europa alleen, de bakermat van deze wereld.
Ja en dat laatste zit ik dus echt niet op te wachten. Duurt allemaal veel te lang!quote:Op woensdag 30 september 2020 09:18 schreef Molo het volgende:
[..]
In theorie is het iets minder nu betrouwbaar dan de 'officiële' versie.
Echter is de uitvoering van de laatste zo beneden peil om meerdere redenen, dat de sneltest net zo prima is. En dus veel sneller, plus op moment dat het nodig is
Vriendin van me was met positief geteste zwager in contact geweest, heeft nu klachten. Kon 6 dagen later pas terecht
Hoeft ook niet natuurlijk, als je de boel netjes gestroomlijnd laat verlopenquote:Op woensdag 30 september 2020 09:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja en dat laatste zit ik dus echt niet op te wachten. Duurt allemaal veel te lang!
Ik ben gewoon een Europa fan.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:18 schreef Molo het volgende:
[..]
China die lekker aan het investeren is onder enge voorwaarden in Afrika en oost Europa. Topppp
quote:Op woensdag 30 september 2020 09:29 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.nu.nl/dieren/(...)oekers-afkraken.html
Nichols vergelijkt de vijf dieren met oude mannen in een stamkroeg die constant vloeken en om elkaar lachen.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:29 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.nu.nl/dieren/(...)oekers-afkraken.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |