quote:Op woensdag 30 september 2020 08:52 schreef CherryLips het volgende:
Stof de kanonnen en bajonetten maar af.
Op zich is het wel vrij makkelijk te volgen deze nakende burgeroorlog, zelfs op een zwart wit TV.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:52 schreef CherryLips het volgende:
Stof de kanonnen en bajonetten maar af.
jaquote:Op woensdag 30 september 2020 08:58 schreef UitStraling het volgende:
Trump tegen The White Supremacy groep ook "just wait, do nothing but standby"
Biden is een breekbaar, oud mannetje dat amper uit zijn woorden kan komen. Al deed hij het toch nog beter dan ik had verwacht.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ze hebben geen andere keuze vrees ik maar van wat ik zo zag kan Biden totaal niet op tegen Trump dus laatstgenoemde zal makkelijk de zege naar zich toetrekken en raar maar waar dat is ergens maar goed ook, het alternatief is niets meer of minder dan een burgeroorlog, wat staat dat land er slecht voor zeg na 4 jaar Trump en Covid-19.
Stukje gezien, in Gettysburg. Maar ik had meer interesse in de Amish dus we zijn snel doorgeredenquote:Op woensdag 30 september 2020 08:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde de Civil War Trail nog eens afleggen maar nog even en ik kan het live op CNN volgen.
Biden zou best een lieve capabele en betrouwbare man zijn om zijn laatste jaren als voorzitter van de lokale biljartclub te fungeren.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Biden is een breekbaar, oud mannetje dat amper uit zijn woorden kan komen. Al deed hij het toch nog beter dan ik had verwacht.
Maar eigenlijk moet je dit niet willen: van die geriatrische patiënten die in het Witte Huis zitten.
quote:Op woensdag 30 september 2020 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Biden zou best een lieve capabele en betrouwbare man zijn om zijn laatste jaren als voorzitter van de lokale biljartclub te fungeren.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 september 2020 09:03 schreef Justin_Case het volgende:
Jongens ik heb een wereld deal gesloten
Dat vraagt om taartquote:Op woensdag 30 september 2020 09:03 schreef Justin_Case het volgende:
Wat voor deal?quote:Op woensdag 30 september 2020 09:03 schreef Justin_Case het volgende:
Mijn personeel hoeft bij ziekte niet meer naar Verweggistan om getest te worden.quote:
Commerciële partij gevonden?quote:Op woensdag 30 september 2020 09:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mijn personeel hoeft bij ziekte niet meer naar Verweggistan om getest te worden.
Artsquote:Op woensdag 30 september 2020 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Commerciële partij gevonden?
Die heeft van die sneltests?quote:Op woensdag 30 september 2020 09:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Arts
Binnen uiterlijk 24 uur de uitslag, en bij negatieve natuurlijk veel sneller terug om te werken
Biden had toch aan allerlei ongeoorloofde zaken gezeten met zijn tengels?quote:Op woensdag 30 september 2020 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Biden zou best een lieve capabele en betrouwbare man zijn om zijn laatste jaren als voorzitter van de lokale biljartclub te fungeren.
Siquote:Op woensdag 30 september 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heeft van die sneltests?
Is dit via deze website?quote:Op woensdag 30 september 2020 09:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Arts
Binnen uiterlijk 24 uur de uitslag, en bij negatieve natuurlijk veel sneller terug om te werken
quote:Op woensdag 30 september 2020 09:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dit via deze website?
www.coronasnelcheckperquiz.nl ?
Dacht dat hij ieder moment Trump naar zijn strot zou kunnen vliegen maar ja dat zit er al heel lang niet meer in door ouderdom en een volle luier dus probeerde hij hem maar weg te lachen.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, meer zoiets inderdaad.
“I have the balls to buy new balls. Vote Biden for balls!”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |