En meer Heartbreak high:quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:36 schreef SEMTEX het volgende:
Topicreeks: Sterren toen en nu #3
Laatste posts:
Drazic van Heartbreak high (Callan Mulvey)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/show/ho(...)reak-high~ab8e9f893/
.
Geweldige serie was dat!quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En meer Heartbreak high:
Salvataro Coco / Con
[ afbeelding ]
Rel Hunt
[ afbeelding ]
Ada Nicodemou
[ afbeelding ]
Alex Dimitriades
[ afbeelding ]
Lara Cox (niks veranderd)
[ afbeelding ]
Abi Tucker
[ afbeelding ]
Scott Major (Rivers)
[ afbeelding ]
Bleken is toch geen sleutelen.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:07 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Geweldige serie was dat!
Opvallend wel dat iedereen aan zijn/haar gebit heeft laten sleutelen.
Ik zie slechts bij 3 mensen het gebit en die laatste ziet er heel gewoon uit.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:07 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Geweldige serie was dat!
Opvallend wel dat iedereen aan zijn/haar gebit heeft laten sleutelen.
Mc Clouds Daughters toch?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:10 schreef Vlinder het volgende:
Oh ja ❤
Net als die Australische serie met die paarden! Fantastisch was dat
McLeod's Daughtersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 september 2020 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
McLeod's DaughtersAhja, zo heette dat. Volgde het ook niet zo en kwam er vaak langs met zappen inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger keek ik altijd met mijn moeder naar Flying DoctorsEn ooit volgde ik Neighbours elke dag, maar dat is al jaren geleden. Zag laatst dat ze het nog steeds uitzenden op de Vlaamse televisie. Australische series kunnen wel erg leuk zijn!
GTST is zelfs op een Australische serie gebaseerd.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ahja, zo heette dat. Volgde het ook niet zo en kwam er vaak langs met zappen inderdaad.
Vroeger keek ik altijd met mijn moeder naar Flying DoctorsEn ooit volgde ik Neighbours elke dag, maar dat is al jaren geleden. Zag laatst dat ze het nog steeds uitzenden op de Vlaamse televisie. Australische series kunnen wel erg leuk zijn!
Heeerlijke serie! Ieder seizoen helemaal gezien.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En meer Heartbreak high:
Salvataro Coco / Con
[ afbeelding ]
Rel Hunt
[ afbeelding ]
Ada Nicodemou
[ afbeelding ]
Alex Dimitriades
[ afbeelding ]
Lara Cox (niks veranderd)
[ afbeelding ]
Abi Tucker
[ afbeelding ]
Scott Major (Rivers)
[ afbeelding ]
Ja joh, als de buurvrouwquote:Op woensdag 30 september 2020 22:45 schreef amaranta het volgende:
Ik wist niet dat samantha fox in vrienden voor het leven heeft gespeeld.
Wat een beauty van een man toch.quote:Op maandag 23 november 2020 12:07 schreef SEMTEX het volgende:
Chris Isaak toen:
[ afbeelding ]
En nu:
[ afbeelding ]
Oh wow, ziet er stukken beter uit dan al die vrouwen die zich zo ontzettend hebben laten verbouwenquote:Op maandag 23 november 2020 13:38 schreef Claudia_x het volgende:
Helena Christensen toen:
[ afbeelding ]
En nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was vergeten dat hij overleden was.quote:Op dinsdag 24 november 2020 07:23 schreef Noek het volgende:
Toch worden mensen echt wel mooi oud. Dan echt mooi als in karakteristiek en interessant om naar te kijken. Jong is mooi mooi maar oud zijn gezichten echt te gek!
Hij is er niet meer maar het verloop is prachtig. Prachtige man in al zijn jaren!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#metooquote:Op dinsdag 24 november 2020 08:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat hij overleden was.
Maar voel je je seksueel tot hem aangetrokken? Want dat is ook nog wel een verschil.quote:Op dinsdag 24 november 2020 08:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Je weet dat je echt stokoud bent als je zo'n man echt mooi vindt
[ afbeelding ]
Tnx voor de foto Claudia
Ik zou hem mijn bed niet uitschoppenquote:Op dinsdag 24 november 2020 09:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar voel je je seksueel tot hem aangetrokken? Want dat is ook nog wel een verschil.![]()
Sean Connery is ook altijd een knappe man geweest en gebleven.
Voor mijn gevoel is er zoveel gefilterd over alle make-up aan die geposeerde foto.quote:Op dinsdag 24 november 2020 09:13 schreef static het volgende:
Michellle wordt steeds mooier lijkt wel.
[ afbeelding ]
Lara Flynn Boyle was prachtig. Helaas erg verspookt.quote:Op maandag 23 november 2020 23:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers nog een paar.
Sherilyn Fenn toen en nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sheryl Lee toen en nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ray Wise toen en nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
David Duchovny toen en nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ook een mooie vent die steeds mooier werd.quote:Op dinsdag 24 november 2020 07:23 schreef Noek het volgende:
Toch worden mensen echt wel mooi oud. Dan echt mooi als in karakteristiek en interessant om naar te kijken. Jong is mooi mooi maar oud zijn gezichten echt te gek!
Hij is er niet meer maar het verloop is prachtig. Prachtige man in al zijn jaren!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die veranderen ook amper.quote:Op donderdag 26 november 2020 15:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Martin Sheen en Rob Lowe (1999)
[ afbeelding ]
Martin Sheen en Rob Lowe (2020) in dezelfde rollen, voor de West Wing Reunion Special.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet bij Steve-O aan the Mask denkenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:23 schreef SEMTEX het volgende:
Johnny Knoxville & Steve-O en Bam Margera anno 2003:
[ afbeelding ]
Opa Knoxville nu:
[ afbeelding ]
Steve-O & Bam Margera nu:
[ afbeelding ]
Hallo.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:23 schreef SEMTEX het volgende:
Johnny Knoxville & Steve-O en Bam Margera anno 2003:
[ afbeelding ]
Opa Knoxville nu:
[ afbeelding ]
Steve-O & Bam Margera nu:
[ afbeelding ]
Supermooie vrouw.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:55 schreef SEMTEX het volgende:
Manouk van der Meulen uit Spijkerhoek (TV Series 1989–1993) - IMDb:
Toen:
[ afbeelding ]
en Nu:
[ afbeelding ]
Aan de andere kant...We hadden het kunnen weten gezien zijn ouders en oom.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:49 schreef vencodark het volgende:
Bam.Die is wel afgegleden de laatste jaren wie levensstijl. Dat zie je. Was vroeger een leuke gast om te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |