abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 september 2020 @ 13:44:32 #101
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_195324895
quote:
18s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:36 schreef Vallon het volgende:

[..]

Mensen die het lef nog hebben om op straat te zijn worden opgepakt !!!!
Was jij dat ook niet die er schande over sprak dat men nog auto ging rijden? Want je kon een ongeluk krijgen en dan kwam je in aanraking met hulpverleners ofzo?

Kan ook iemand anders zijn geweest hoor...
pi_195324907
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:44 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Kom maar door @:DireStraits7 met je ongefundeerde kritiek op C19 Red Team. Zeg me niet dat ze niet al gewaarschuwd hadden eind juli dat dit stond te gebeuren.
Hij geeft geen kritiek. Hij vraagt je wat. Waar je overigens geen antwoord op geeft.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195324916
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:44 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Ja ik sport zelf ook buiten, nee het is niet fris in de auto maar je trekt wat schone kleren aan en douched thuis.
Lijkt mij iig niet overkomenlijk
Waar trek je die schonen kleren aan? Op het veld?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195324917
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Gelukkig speel ik (nog) 75% van de wedstrijden op echt gras.
Noem dat maar gelukkig. Maar dat zal ongetwijfeld ook samenhangen met mijn speelstijl. ;)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195324936
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Van Dissel: Kinderen tussen 12 en 17 jaar worden vaker besmet op school dan thuis..

Goh :')
En raadt eens wie weer besmet worden door die kinderen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 29 september 2020 @ 13:47:52 #106
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_195324947
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:44 schreef phpmystyle het volgende:
Wel geinige situatie, totaal uitzichtloze situatie, maar niemand lijkt zich dit te beseffen. Het lijkt er namelijk sterk op dat het evenwicht (r=1) alleen bereikt kan worden als grote delen van de samenleving thuiswerkt, je alleen nog verplaatst voor noodzakeliikheden (dokter, voedsel, kleren), en al het overige kan niet of alleen onder strenge restricties.
En iedereen denkt dat dit 3 weken gaat duren _O-
_O_
Het is te hopen dat er inderdaad snel een werkend vaccin komt, want deze manier (land zo goed als dicht/dan weer versoepelen/dan weer maatregelen) is gewoon niet vol te houden. Maar nog steeds geen woord over een alternatieve aanpak...in het geval dat vaccin nog op zich laat wachten, of toch niet goed genoeg werkt. Het is zo korte termijn denken allemaal en ze slopen er verschillende sectoren mee.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Redactie Games dinsdag 29 september 2020 @ 13:48:07 #107
181272 crew  Noppie2000
pi_195324952
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:44 schreef phpmystyle het volgende:
Wel geinige situatie, totaal uitzichtloze situatie, maar niemand lijkt zich dit te beseffen. Het lijkt er namelijk sterk op dat het evenwicht (r=1) alleen bereikt kan worden als grote delen van de samenleving thuiswerkt, je alleen nog verplaatst voor noodzakeliikheden (dokter, voedsel, kleren), en al het overige kan niet of alleen onder strenge restricties.
En iedereen denkt dat dit 3 weken gaat duren _O-
_O_
:?
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 29 september 2020 @ 13:48:18 #108
408813 crew  trein2000
pi_195324955
Malloot Haga even op z’n nummer gezet. Top.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator dinsdag 29 september 2020 @ 13:48:48 #109
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195324964
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:44 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Kom maar door @:DireStraits7 met je ongefundeerde kritiek op C19 Red Team. Zeg me niet dat ze niet al gewaarschuwd hadden eind juli dat dit stond te gebeuren.
Kan het even wat minder? Iedereen had in juli gewaarschuwd dat als de adviezen niet gevolgd zouden worden we hier uit zouden komen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 29 september 2020 @ 13:48:50 #110
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_195324965
quote:
18s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:36 schreef Vallon het volgende:
Mensen die het lef nog hebben om op straat te zijn worden opgepakt !!!!
Door wie?
De politie heeft niet eens genoeg capaciteit om de huidige maatregelen te handhaven.
So we just called him Fred
pi_195324990
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:44 schreef Gretzl het volgende:
Zeg me niet dat ze niet al gewaarschuwd hadden eind juli dat dit stond te gebeuren.
Maar hoe komt het dan dat de Nederlandse bevolking deze waarschuwingen niet ter harte genomen heeft? Zou dat iets met het draagvlak te maken kunnen hebben? (Om toch maar weer voor de derde keer deze vraag te stellen)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195324992
Ik zet vandaag in op 3134.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_195325006
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:47 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het is te hopen dat er inderdaad snel een werkend vaccin komt, want deze manier (land zo goed als dicht/dan weer versoepelen/dan weer maatregelen) is gewoon niet vol te houden. Maar nog steeds geen woord over een alternatieve aanpak...in het geval dat vaccin nog op zich laat wachten, of toch niet goed genoeg werkt. Het is zo korte termijn denken allemaal en ze slopen er verschillende sectoren mee.
Je trekt een juiste conclusie. De waarheid is inderdaad dat er op een schokkende manier aan korte termijn denken gedaan wordt (iemand anders sprak over brandblusmanagement). Maar dat dekt de lading wel. Er wordt geen richting gekozen. Het kabinet wil geen kwetsbaren afzonderen, immuniteit onder de gezonde bevolking bevorderen, vaccin zal slechts deels werken.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  Moderator dinsdag 29 september 2020 @ 13:55:06 #114
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195325056
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je trekt een juiste conclusie. De waarheid is inderdaad dat er op een schokkende manier aan korte termijn denken gedaan wordt (iemand anders sprak over brandblusmanagement). Maar dat dekt de lading wel. Er wordt geen richting gekozen. Het kabinet wil geen kwetsbaren afzonderen, immuniteit onder de gezonde bevolking bevorderen, vaccin zal slechts deels werken.
Zou mischien zo kunnen zijn dat je dan miljoenen Nederlanders ongrondwettelijk moet gaan behandelen, he?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195325061
En nog even over de toeschouwers bij amateursport:

quote:
hoe gaan amateurverenigingen bij de poort waarborgen dat wel ouders van de tegenstander (als teambegeleider) welkom zijn, maar ouders van het thuis team niet. (Maar wel die toelaten die Vlaggen, scheidsrechter zijn of limonade halen etc)?
random reactie van Twitter.

Bij jeugd krijgen de ouders/familie die meerijden (bezoekende team dus) permissie om te kijken bij de wedstrijd, maar die van het thuis team niet.

Dat is toch gewoon NIET uit te leggen? Zeker niet bij hele jonge kinderen..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195325064
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Zou mischien zo kunnen zijn dat je dan miljoenen Nederlanders ongrondwettelijk moet gaan behandelen, he?
Hoe bedoel je?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  Moderator dinsdag 29 september 2020 @ 13:56:22 #117
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195325075
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:50 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Maar hoe komt het dan dat de Nederlandse bevolking deze waarschuwingen niet ter harte genomen heeft? Zou dat iets met het draagvlak te maken kunnen hebben? (Om toch maar weer voor de derde keer deze vraag te stellen)
Luiheid, denken dat het allemaal al voorbij is want de aantallen zijn laag, eigenwijs zijn, egoistisch zijn en etc etc
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195325078
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Ze houden dus ook het sluiten van douche en kleedgelegenheden hij sportclubs achter de hand. Als ze dat doen hoop ik dat de sportbonden alles tijdelijk stil leggen. Echt geen doen dan..
Dat is echt een maatregel die nergens op zou slaan (vond ik al niet toen het nog zo was)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator dinsdag 29 september 2020 @ 13:57:10 #119
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195325087
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Ik zou de Grondwet even door lezen. Iets over gelijke behandeling en nee, ouderdom is geen valide reden om dat buitenspel te zetten.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195325095
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:31 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

:?

Niet douchen en thuis omkleden lijken me wel heel laagdrempelige maatregelen...
Het is alleen nogal onhygienisch voor uitwedstrijden. En wat voegt het toe je hebt net 2 uur lang bij elkaar gestaan dan kunnen die 10 minuten douchen en omkleden er ook wel bij.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_195325099
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je trekt een juiste conclusie. De waarheid is inderdaad dat er op een schokkende manier aan korte termijn denken gedaan wordt (iemand anders sprak over brandblusmanagement). Maar dat dekt de lading wel. Er wordt geen richting gekozen. Het kabinet wil geen kwetsbaren afzonderen, immuniteit onder de gezonde bevolking bevorderen, vaccin zal slechts deels werken.
Ik denk dat er wel degelijk over wordt nagedacht en gesproken.
Ik denk ook dat het nog niet zo gemakkelijk is om naar de lange termijn te kijken en te bedenken hoe je dit aan zou kunnen pakken op een manier die niet ongrondwettelijk is, die de zorg niet overbelast, die de economie spaart, en die het algemeen welzijn in het oog houdt.

Ga er maar aan staan, dat is geen eenvoudige opdracht.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195325112
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Het is alleen nogal onhygienisch voor uitwedstrijden. En wat voegt het toe je hebt net 2 uur lang bij elkaar gestaan dan kunnen die 10 minuten douchen en omkleden er ook wel bij.
Wel als je het verstandig doet. Maar het is nogal een verschil of je 2 uur lang bij elkaar op een groot veld in de buitenlucht staat of in een vochtige douche op 6 m².
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195325115
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Ze houden dus ook het sluiten van douche en kleedgelegenheden hij sportclubs achter de hand. Als ze dat doen hoop ik dat de sportbonden alles tijdelijk stil leggen. Echt geen doen dan..
Dat is echt een maatregel die nergens op zou slaan (vond ik al niet toen het nog zo was)
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:16 schreef Momo het volgende:

[..]

Je weet dat bijvoorbeeld ook 100+ twintigers opgenomen zijn geweest in het ziekenhuis vanwege Covid in de laatste 2 weken, het gaat echt niet alleen om mensen die kwetsbaar zijn.
Het waren er 17
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_195325120
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik zou de Grondwet even door lezen. Iets over gelijke behandeling en nee, ouderdom is geen valide reden om dat buitenspel te zetten.
Je adviseert als overheid. niemand wordt buitenspel gezet.

Anyway, alles komt piepend tot stilstand zolang je niks met die groep doet/wil.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_195325136
Kuipers nu bij de briefing.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 29 september 2020 @ 13:59:58 #126
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195325138
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je adviseert als overheid. niemand wordt buitenspel gezet.

Anyway, alles komt piepend tot stilstand zolang je niks met die groep doet/wil.
Adviseren is niets waard in die context. En je gaat er wel erg makkelijk van uit dat alleen ouderen of "zwakkeren" (whatever that may be) in het ziekenhuis terechtkomen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 29 september 2020 @ 14:00:11 #127
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_195325142
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:59 schreef miss_sly het volgende:
Kuipers nu bij de briefing.
Die komt wat extra bedden halen zo te zien.

heeft-ie niet een vriendje die aan het leveren van ziekenhuis spullen doet?
So we just called him Fred
  Moderator dinsdag 29 september 2020 @ 14:00:27 #128
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195325149
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:58 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Dat is echt een maatregel die nergens op zou slaan (vond ik al niet toen het nog zo was)
[..]

Het waren er 17
Jij had toen toch dat overzicht gemaakt ziekenhuisopname per leeftijdcategorie een paar dagen terug?
pi_195325153
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat er wel degelijk over wordt nagedacht en gesproken.
Ik denk ook dat het nog niet zo gemakkelijk is om naar de lange termijn te kijken en te bedenken hoe je dit aan zou kunnen pakken op een manier die niet ongrondwettelijk is, die de zorg niet overbelast, die de economie spaart, en die het algemeen welzijn in het oog houdt.

Ga er maar aan staan, dat is geen eenvoudige opdracht.
We zijn ongeveer 7 maanden verder, er hadden echt wel door beleidsambtenaren scenario uitgewerkt kunnen worden. In plaats daarvan voeren wij discussies over al dan wel of niet mondkapjes en of scholen open/dicht. Dit is gewoon professioneel de bal vooruit schuiven.

En laat ik helder zijn, het gaat mij er even niet om wat de ''richting'' gaat worden, als er maar eens gekozen wordt. En een scenario kan zijn dan we mogelijk nog langer dan 5 jaar langer gaan met het huidige beleid. Maar wees daar eerlijk over.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_195325154
Van Dissel heeft wel bijgeleerd over carnaval. Was het eerder dit jaar nog dat het vooral in kleine kring gevierd wordt, nu is het: ,,Wat je niet wilt is grote groepen die mengen, dat is zoals ik carnaval ken. Daar staat toch een uitroepteken bij.”
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_195325165
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 14:00 schreef Fred het volgende:

[..]

Die komt wat extra bedden halen zo te zien.

heeft-ie niet een vriendje die aan het leveren van ziekenhuis spullen doet?
Nee.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195325174
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 14:00 schreef Momo het volgende:

[..]

Jij had toen toch dat overzicht gemaakt ziekenhuisopname per leeftijdcategorie een paar dagen terug?
Klopt, en gisteren was het aantal 17 in de groep 20-29 de afgelopen 2 weken
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator dinsdag 29 september 2020 @ 14:03:45 #133
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195325205
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 14:02 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Klopt, en gisteren was het aantal 17 in de groep 20-29 de afgelopen 2 weken
Ah ok dus die 100+ klopt dus niet die eerder gepost was?
  dinsdag 29 september 2020 @ 14:04:43 #134
62913 Blik
The one and Only!
pi_195325223
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:55 schreef Jor_Dii het volgende:
En nog even over de toeschouwers bij amateursport:
[..]

random reactie van Twitter.

Bij jeugd krijgen de ouders/familie die meerijden (bezoekende team dus) permissie om te kijken bij de wedstrijd, maar die van het thuis team niet.

Dat is toch gewoon NIET uit te leggen? Zeker niet bij hele jonge kinderen..
Onze club heeft al aangegeven dat er geen ouders en dus enkel en alleen begeleiders toegestaan zijn op het sportpark, van het thuisspelende team én het uitspelende team
pi_195325226
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 14:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

We zijn ongeveer 7 maanden verder, er hadden echt wel door beleidsambtenaren scenario uitgewerkt kunnen worden. In plaats daarvan voeren wij discussies over al dan wel of niet mondkapjes en of scholen open/dicht. Dit is gewoon professioneel de bal vooruit schuiven.

En laat ik helder zijn, het gaat mij er even niet om wat de ''richting'' gaat worden, als er maar eens gekozen wordt. En een scenario kan zijn dan we mogelijk nog langer dan 5 jaar langer gaan met het huidige beleid. Maar wees daar eerlijk over.
Daar kun je over klagen, dat kun je aanwijzen als wanbeleid, het zou je ook kunnen doen realiseren dat het wellicht een zeer complex probleem.
In die 7 maanden heeft met een crisis moeten bezweren op diverse fronten en moeten bekijken hoe we naar de nabije toekomst met allerlei zaken om moeten gaan. Bovendien was er heel vele nog onbekend. Inmiddels is er meer bekend, maar ook nog steeds veel niet.

Ik herhaal: ga er maar aan staan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195325229
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:58 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Wel als je het verstandig doet. Maar het is nogal een verschil of je 2 uur lang bij elkaar op een groot veld in de buitenlucht staat of in een vochtige douche op 6 m².
Ik speel volleybal en sta op momenten 10 cm van een tegenstander af en raak dezelfde bezwete bal aan voor een uur of 2. In zalen die overigens niet meer geventileerd worden omdat, dat ook virusdeeltjes verspreid.
Je verkleden en (handen) wassen is dan zeer wenselijk. En nee dat ga ik niet in een zaal doen waar 13 jarigen bij staan. Om vervolgens met zijn alleen dezelfde auto's in te gaan.

Nee dan moet je trainen toestaan maar de competitie stilleggen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_195325234
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 14:04 schreef Blik het volgende:

[..]

Onze club heeft al aangegeven dat er geen ouders en dus enkel en alleen begeleiders toegestaan zijn op het sportpark, van het thuisspelende team én het uitspelende team
Ouders die meerijden worden officieel onder teambegeleiding geschaard, dus daar ga je al..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 29 september 2020 @ 14:06:14 #138
408813 crew  trein2000
pi_195325245
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 14:04 schreef Blik het volgende:

[..]

Onze club heeft al aangegeven dat er geen ouders en dus enkel en alleen begeleiders toegestaan zijn op het sportpark, van het thuisspelende team én het uitspelende team
Volslagen belachelijk. Ga je die chauffeurs dan in de auto laten zitten? Dat is toch absurd.

Als bestuurder van de uitspelende vereniging benoem ik dan gewoon spontaan een leider, assistent-leider, trainer, assistent-trainer en een materiaalverzoeger voor de F6 hoor. :')
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_195325256
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 14:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Daar kun je over klagen, dat kun je aanwijzen als wanbeleid, het zou je ook kunnen doen realiseren dat het wellicht een zeer complex probleem.
In die 7 maanden heeft met een crisis moeten bezweren op diverse fronten en moeten bekijken hoe we naar de nabije toekomst met allerlei zaken om moeten gaan. Bovendien was er heel vele nog onbekend. Inmiddels is er meer bekend, maar ook nog steeds veel niet.

Ik herhaal: ga er maar aan staan.
Prima dat je er zo tegen aan kijkt.
Als ik op het werk met zulke grote problemen zou zitten, en ik kwam na 7 maanden met zulke brakke korte termijnoplossingen komen dan kan ik mijn spullen wel ongeveer pakken.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_195325258
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 14:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik speel volleybal en sta op momenten 10 cm van een tegenstander af en raak dezelfde bezwete bal aan voor een uur of 2.
Precies, 'op momenten'. En van zo'n bal ga je niet besmet raken.

quote:
Je verkleden en (handen) wassen is dan zeer wenselijk. En nee dat ga ik niet in een zaal doen waar 13 jarigen bij staan.
Want het is heel erg als mensen een keer een blote bast zien? En je kunt prima je broek aanhouden. Even een trainingsbroek aan en lekker naar huis.

Als dit de problemen zijn waar we over gaan struikelen. 8)7
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195325266
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 14:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

We zijn ongeveer 7 maanden verder, er hadden echt wel door beleidsambtenaren scenario uitgewerkt kunnen worden. In plaats daarvan voeren wij discussies over al dan wel of niet mondkapjes en of scholen open/dicht. Dit is gewoon professioneel de bal vooruit schuiven.

En laat ik helder zijn, het gaat mij er even niet om wat de ''richting'' gaat worden, als er maar eens gekozen wordt. En een scenario kan zijn dan we mogelijk nog langer dan 5 jaar langer gaan met het huidige beleid. Maar wees daar eerlijk over.
Ik begrijp niet dat er niet gewoon duidelijkheid kan komen. Er zijn toch geen onbeperkt aantal scenario's van wat er gaat gebeuren?

Werk die scenario's uit, geef aan welke maatregelen bij welk scenario horen. Komen we in een bepaalt scenario; luister volk, dit gaan we doen, want scenario X of Y is in werking getreden.

Je krijgt duidelijkheid, iedereen weet waar hij aan toe is, en je kan er een periode aan koppelen.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 29 september 2020 @ 14:07:27 #142
408813 crew  trein2000
pi_195325267
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:55 schreef Jor_Dii het volgende:
En nog even over de toeschouwers bij amateursport:
[..]

random reactie van Twitter.

Bij jeugd krijgen de ouders/familie die meerijden (bezoekende team dus) permissie om te kijken bij de wedstrijd, maar die van het thuis team niet.

Dat is toch gewoon NIET uit te leggen? Zeker niet bij hele jonge kinderen..
Stukje goed vertrouwen. En anders kun je langs de lijn altijd nog iemand wegsturen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 29 september 2020 @ 14:07:31 #143
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_195325268
Minder mensen op de IC sinds maart.

zouden we gezonder zijn gaan leven en minder risico zijn gaan nemen sinds de eerste Corona golf?
So we just called him Fred
pi_195325275
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 14:06 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Volslagen belachelijk. Ga je die chauffeurs dan in de auto laten zitten? Dat is toch absurd.

Als bestuurder van de uitspelende vereniging benoem ik dan gewoon spontaan een leider, assistent-leider, trainer, assistent-trainer en een materiaalverzoeger voor de F6 hoor. :')
En dan hopen dat ze het nog leuk vinden ook en je hebt er zo vijf vrijwilligers bij *O*.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 29 september 2020 @ 14:08:34 #145
62913 Blik
The one and Only!
pi_195325284
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 14:05 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ouders die meerijden worden officieel onder teambegeleiding geschaard, dus daar ga je al..
Ok, die had ik gemist. Heb je een linkje voor me waar dat staat?

Ik vind het sowieso bij de echte jeugd een onzinnige regel. Die 5 ouders aan de kant van het veld gaan het verschil echt niet maken. Daar staan geen tientallen mensen aan de zijlijn
pi_195325285
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:55 schreef Jor_Dii het volgende:
En nog even over de toeschouwers bij amateursport:
[..]

random reactie van Twitter.

Bij jeugd krijgen de ouders/familie die meerijden (bezoekende team dus) permissie om te kijken bij de wedstrijd, maar die van het thuis team niet.

Dat is toch gewoon NIET uit te leggen? Zeker niet bij hele jonge kinderen..
Dit soort uitzonderingen zijn allemaal zo nutteloos he.
Zeg dan echt alles of niks als je meters wilt maken.

Hier mochten we niet meer kijken bij de trainingen (hele jonge kinderen, groepje van 15 ouders) dus het gevolg is dat iedereen gaat staan kijken vanaf de parkeerplaats ipv op het terrein.
pi_195325291
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 14:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ik begrijp niet dat er niet gewoon duidelijkheid kan komen. Er zijn toch geen onbeperkt aantal scenario's van wat er gaat gebeuren?

Werk die scenario's uit, geef aan welke maatregelen bij welk scenario horen. Komen we in een bepaalt scenario; luister volk, dit gaan we doen, want scenario X of Y is in werking getreden.

Je krijgt duidelijkheid, iedereen weet waar hij aan toe is, en je kan er een periode aan koppelen.
Dat ook inderdaad. Maar ook hoe zij de weg uit deze crisis zien, of als we voor onbepaalde tijd in een maatregelen regime komen te zitten.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 29 september 2020 @ 14:09:33 #148
408813 crew  trein2000
pi_195325298
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 14:08 schreef Blik het volgende:

[..]

Ok, die had ik gemist. Heb je een linkje voor me waar dat staat?

Ik vind het sowieso bij de echte jeugd een onzinnige regel. Die 5 ouders aan de kant van het veld gaan het verschil echt niet maken. Daar staan geen tientallen mensen aan de zijlijn
https://www.rijksoverheid(...)agelijks-leven/sport
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator dinsdag 29 september 2020 @ 14:09:34 #149
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_195325300
Kijk Ernst trillen!!!

Hij weet dat Jacob over zijn schouder meekijkt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_195325308
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 14:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik begrijp niet dat er niet gewoon duidelijkheid kan komen. Er zijn toch geen onbeperkt aantal scenario's van wat er gaat gebeuren?
Het is niet zo moeilijk te bedenken dat er wel degelijk tientallen scenario's mogelijk zijn.

Stel je hebt tien sectoren (en in de realiteit zijn het er veel meer), voor iedere sector heb je twee keuzes: dicht of open (en in de realiteit zijn het er veel meer). Alleen al dit simpele voorbeeld geeft 2^10 = 1024 verschillende scenario's.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')