Het is de bedoeling dat goedkope massaproductie van starships en superheavies gaat plaatsvinden. Volgens Musk is dat veel moeilijker dan het ontwerpen, maken en testen van starship en superheavy zelf.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:18 schreef xzaz het volgende:
Ik moet wel zeggen dat er veel gebouwd wordt maar erg weinig getest, ik bedoel ze bouwen van alles gebruiken het één keer en gaan op naar de volgende. Dat lijkt mij nou niet echt effectief.
Dat snap ik, maar niemand gaat in een ongetest apparaat zitten (naast de MAX vliegtuigen). Je zult dus moeten gaan testen op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:42 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat goedkope massaproductie van starships en superheavies gaat plaatsvinden. Volgens Musk is dat veel moeilijker dan het ontwerpen, maken en testen van starship en superheavy zelf.
Ze zijn juist volop aan het testenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:00 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar niemand gaat in een ongetest apparaat zitten (naast de MAX vliegtuigen). Je zult dus moeten gaan testen op een gegeven moment.
Toch wel. De 1e Space Shuttle Launch - STS-1 bijvoorbeeld. Zou nu ondenkbaar zijn, evenals de risico's die men durfde nemen tijdens het Apollo project in de jaren 60/70.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:00 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar niemand gaat in een ongetest apparaat zitten (naast de MAX vliegtuigen).
quote:STS-1 was the first orbital flight of NASA's Space Shuttle, launched on 12 April 1981, and returning to Earth 14 April. Space Shuttle Columbia orbited the Earth 37 times in this 54.5-hour mission. It was the first American manned space flight since the Apollo-Soyuz Test Project on 15 July 1975. STS-1 was the only US manned maiden test flight of a new spacecraft system, although it was the culmination of atmospheric testing of the Space Shuttle orbiter.
Ooh ik dacht 9:43 UTC, stom van mequote:
Ja.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:09 schreef Bocaj het volgende:
Nikon, zou jij naar Mars willen? @:Starhopper
Dat zal wel moeten als je gaat.quote:
Dus Elon doet niet aan retourtjes... (voorlopig?)quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten als je gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |