abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 september 2020 @ 09:49:36 #1
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_195320930
  dinsdag 29 september 2020 @ 09:50:27 #2
63722 z80
I fink you freaky
pi_195320945
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit :Y Kan prima met alleen '00.

Ik las gisteren in bed nog wat nieuwswebsites en het viel me zo op dat óveral de tendens klagen is. Sportclubs trekken aan de noodbel, want er mogen geen kroketten en bier meer worden verkocht. Moeders klagen dat kinderen van 5 echt niet alleen naar de voetbal kunnen. Cafe's klagen dat ze nu failliet gaan want de omzet haal je in de kleine uurtjes. Sauna's klagen omdat de Efteling en dierentuin wel meer mensen mogen toelaten. Mensen klagen dat ze nu de verjaardag van oma niet kunnen vieren. Etc. Allemaal boos en woest (kranten gebruiken graag het woord woest) en failliet. Ik zie nergens mensen met oplossingen komen, alleen maar klagen. Ik zie nergens berichten over 'bang dat ik besmet raak omdat het zo om zich heen grijpt'. Media zetten wel een tendens zo hè :{
En alle deskundige doen ook lekker mee met doem zaaien.
Iets dat goed gaat verkoopt blijkbaar niet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_195321062
Ik had nog taartfoto's!

Zelfs de rand vond ik goed gelukt O+ De ganache glanst en de frosting is niet overdadig pindakaasachtig. Er was van beide (frosting en ganache) wel echt véél te veel. Of ik ben Zeeuws Zuinig geweest, dat kan ook. Foto binnenkant volgt in de loop van de dag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195321113
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik had nog taartfoto's!

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Zelfs de rand vond ik goed gelukt O+ De ganache glanst en de frosting is niet overdadig pindakaasachtig. Er was van beide (frosting en ganache) wel echt véél te veel. Of ik ben Zeeuws Zuinig geweest, dat kan ook. Foto binnenkant volgt in de loop van de dag.
Mijn god :o
Wat prachtig gedaan, hoera *O*
Zelf wel een stukje geproefd?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195321135
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 07:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gaat iemand nog iets leuks doen vandaag?

Ik verven, auto wassen en stofzuigen, naar de boerderijwinkel, apotheek en drogist. Plus een zakelijk spoedklusje. Maar eerst ga ik nog even lekker op de bank liggen.
Online werken, en dan vanmiddag deelnemen aan een "Connectathon" als jurylid.

Een set aan sessies waarin software oplossingen uit de zorg worden gekoppeld om aan te tonen dat een bepaalde vorm van digitale dossierinzage mogelijk is, en dat je daarmee mensen die wel toestemming geven hun dossier te delen hele goede zorg kunt geven.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195321146
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:59 schreef FutureFairytale het volgende:

Mijn god :o
Wat prachtig gedaan, hoera *O*
Zelf wel een stukje geproefd?
Ik moest de chocoladecakeplakken vlak snijden, dus er bleven restjes over. En er was dus véél te veel ganache en frosting over, dus eh, ik heb wel een idee ja :') (veel te veel gesnoept :@ )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195321245
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:50 schreef z80 het volgende:

[..]

En alle deskundige doen ook lekker mee met doem zaaien.
Iets dat goed gaat verkoopt blijkbaar niet.
mja ik denk dat alle mensen die braaf zichzelf netjes aan de regels houden.. geen nieuwswaarde hebben.

beetje jammer want dat zou wel positief toevoegen denk ik.

maar goed wat ook al werd gezegd..
voorlopig kan ik moeiteloos thuis werken en verlies eigenlijk niks behalve zakelijke-sociale contacten en reistijd.
pi_195321251
quote:
Ik had nog taartfoto's!

hij is wel onwijs goed gelukt hoor

hoe smaakte hij verder?
pi_195321265
quote:
Ik had nog taartfoto's!

_O_
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_195321274
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 10:08 schreef Uhmmpie het volgende:

hij is wel onwijs goed gelukt hoor

hoe smaakte hij verder?
Geef mij maar een ander type taart, maar als je van de combinatie pindakaas/chocolade houdt dan is het waarschijnlijk verrukkelijk.
pi_195321276
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 10:00 schreef fietsie het volgende:

[..]

Online werken, en dan vanmiddag deelnemen aan een "Connectathon" als jurylid.

Een set aan sessies waarin software oplossingen uit de zorg worden gekoppeld om aan te tonen dat een bepaalde vorm van digitale dossierinzage mogelijk is, en dat je daarmee mensen die wel toestemming geven hun dossier te delen hele goede zorg kunt geven.
Dat is wel interessante business :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_195321286
quote:
Ik had nog taartfoto's!

Mooi hoor O+
pi_195321293
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 10:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geef mij maar een ander type taart, maar als je van de combinatie pindakaas/chocolade houdt dan is het waarschijnlijk verrukkelijk.
haha niet helemaal mijn ding... maar ik neem aan dat de mensen die hem wel gaan eten je wel laten weten hoe hij smaakt :)
pi_195321294
quote:
Ik had nog taartfoto's!

Wow! Het is echt helemaal niet mijn ding, maar hij ziet er wel indrukwekkend uit. :D
pi_195321301
quote:

[..]

Als ik zou mogen kiezen, dan zou ik liever een erg goed gelukte klassieke slagroomtaart hebben denk ik. Zo eentje van mijn opa O+ Maar ja, de beste man is al een jaar of 20 geleden overleden -O-
pi_195321311
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 10:12 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Als ik zou mogen kiezen, dan zou ik liever een erg goed gelukte klassieke slagroomtaart hebben denk ik. Zo eentje van mijn opa O+ Maar ja, de beste man is al een jaar of 20 geleden overleden -O-
ik heb mijn opa's receptenboek
dus wij eten hier nog weleens rozijnenbrood, cakejes, appelcake, appeltaart volgens opa's recept :)
niet gemaakt door opa... maar close enough.
pi_195321328
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 10:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik heb mijn opa's receptenboek
dus wij eten hier nog weleens rozijnenbrood, cakejes, appelcake, appeltaart volgens opa's recept :)
niet gemaakt door opa... maar close enough.
Helaas :P Zijn specifieke recepten heb ik niet. Hij was bakker van beroep. Ik heb wel zijn bakkerskookboek uit de jaren 50 gekregen van mijn oma O+
pi_195321369
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:29 schreef gcjoel het volgende:
Mijn werk heeft gister het volgende statement geplaatst op ons intranet:

Wij streven naar een ‘gezond’ evenwicht tussen thuiswerken en aanwezigheid op kantoor, om enerzijds veiligheid te borgen, maar ook de noodzakelijke betrokkenheid te garanderen. De kantoordirectie is hiervoor verantwoordelijk;

plus nog een hoop gezever wat echt nergens over gaat.
Ik mag hopen dat ze gisteravond de persco nog hebben gekeken en het vandaag toch nog iets serieuzer gaan nemen :')
Dan ben ik toch blij met een werkgever die stelt "als je geen essentiële taken aan het bed of in het gebouw hebt, werk je thuis."
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195321423
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 10:17 schreef fietsie het volgende:

Dan ben ik toch blij met een werkgever die stelt "als je geen essentiële taken aan het bed of in het gebouw hebt, werk je thuis."
Ik ben ook heel benieuwd of FFT nu wel thuis mag werken. Ik gok zo van niet eigenlijk.
pi_195321432
quote:
Ik had nog taartfoto's!

Whoa.

Whoa.

Whoa.

Whoa.
pi_195321504
quote:
Ik had nog taartfoto's!

Wauw _O_ lekker of niet, ik vind hem heel knap gelukt! En wat een jonkie is jouw Jross :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 29 september 2020 @ 10:31:34 #22
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195321584
quote:

[..]

Interesse is gewekt :9
pi_195321627
Indrukwekkend Isa! Mij te machtig, maar hij ziet er prachtig uit!
pi_195321641
Wat een schoonheid van een taart @Isabeau. De combi pindakaas en chocolade is ook niet mijn ding, maar het is een plaatje.

Ik krijg ook wat nieuws. Had een patroon met bijbehorende stof gekocht (een set en dan hoef je niets bij te koppen). Band en achterpand geknipt, prima. Voorpad op de stof gelegd, blijkt daar 20 cm te missen :(
Mail gestuurd en ze hebben de stof voor een kleinere maat gestuurd en het patroon voor een grotere. Er komt nieuw *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_195321657
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 10:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Helaas :P Zijn specifieke recepten heb ik niet. Hij was bakker van beroep. Ik heb wel zijn bakkerskookboek uit de jaren 50 gekregen van mijn oma O+
mja hier een tijd banketbakker geweest
maar ook schoenmaker en stratenmaker..

van alle markten thuis dus eigenlijk.

en "het receptenboek" is het boekje dat hij bij zijn eerste oven kreeg..
incl losse blaadjes en aantekeningen in het boekje zelf :)

dus wel een fijn ding om te hebben stiekem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')