win-win.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:22 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dan zit hij 1 of 2 jaar extra vast.
En krijgt hij bij vrijspraak in hoger beroep een nog hogere vergoeding.
Niet heel erg betrouwbaar als je het NFI rapport leest.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:35 schreef capricia het volgende:
[..]
We gaan verder.
Vandaag krijgen we de 3d-analyse van de DNA sporen van Jos. Waar die allemaal gevonden zijn.
Op de binnenkant van de onderbroek begreep ik, maar ik heb nergens gelezen hoe die onderbroek aan zat.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:35 schreef capricia het volgende:
[..]
We gaan verder.
Vandaag krijgen we de 3d-analyse van de DNA sporen van Jos. Waar die allemaal gevonden zijn.
Dat gaan we vandaag horen, ze hebben zelfs een 3-d animatie.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Op de binnenkant van de onderbroek begreep ik, maar ik heb nergens gelezen hoe die onderbroek aan zat.
Als die al binnenstebuiten zat toen hij hem vond dan kan zijn verhaal van gisteren dat gewoon verklaren.
Is de overheid niet verantwoordelijk om in zo'n geval woonruimte en bescherming te zorgen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:11 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De vraag is of hij dat wel wilt. Zijn huurhuis is opgezegd en om nu te gaan te wonen in een samenleving die jouw het liefst willen ophangen is ook niet ideaal.
We gaan het horen vandaagquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:37 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Niet heel erg betrouwbaar als je het NFI rapport leest.
Jamaar dat zou toch gewoon informatie moeten zijn die al ruim 20 jaar bekend is?quote:
Even wat anders, is hij tussendoor in een TBS kliniek geweest ter observatie?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:18 schreef fantasyboy het volgende:
Hij krijgt minimaal 15 jaar cel en TBS
Belangerijker dan die hele onderbroek is dat NFI in 2008 een rapport heeft uitgebracht waar zwart op wit staat dat er een zeer goede mogelijkheid is dat er dna overdracht is geweest bij het forensisch onderzoek. oftewel niemand weet of er oorspronkelijk wel dna op de onderbroek zat.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar dat zou toch gewoon informatie moeten zijn die al ruim 20 jaar bekend is?
Zo een beetje alles aan de zaak is openbaar gemaakt. Over die onderbroek heb ik nooit iets gelezen of die al binnenstebuiten zat toen de politie hem vond. Maargoed, ik zit er ook niet helemaal in zegmaar. De zaak dan; niet de onderbroek.
Volgens mij niet, dat had hij geweigerd.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Even wat anders, is hij tussendoor in een TBS kliniek geweest ter observatie?
Pieter baan ja niet meegewerkt.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Even wat anders, is hij tussendoor in een TBS kliniek geweest ter observatie?
Jamaar ik neem toch aan dat ze Jos niet hebben gevraagd om die onderbroek te onderzoeken toch?!?!quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:42 schreef TjjWester het volgende:
oftewel niemand weet of er oorspronkelijk wel dna op de onderbroek zat.
Ja zo dat dat.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:43 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Pieter baan ja niet meegewerkt.
Het NFI vind de mogelijkheid dat kleding niet voldoende is gescheiden en daardoor contact hebben gehad tijdens het forensisch onderzoek zeer aannemelijk.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar ik neem toch aan dat ze Jos niet hebben gevraagd om die onderbroek te onderzoeken toch?!?!
Hoe kan zijn DNA daar dan komen??
Zelfs al klopt die aanname dat een fiets onmisbaar is, er kunnen geen onbekenden zijn met een fiets?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:42 schreef fantasyboy het volgende:
Laten we realistische zijn. Van A naar B binnen een nacht kom je op B alleen op de fiets.
Jos B is de enige met een fiets in dit verhaal. Wat mij betreft zo schuldig als wat.
[ afbeelding ]
Eerst geplast tegen een boom en toen de kleren van Nicky recht gelegd.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar ik neem toch aan dat ze Jos niet hebben gevraagd om die onderbroek te onderzoeken toch?!?!
Tijdens het uittrekken van de pyjama, tijdens transport van de kleding naar het lab als dat niet zorgvuldig of gescheiden is gebeurd, etc.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:43 schreef vosss het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |