abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 september 2020 @ 16:21:39 #226
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_195307473
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dan weet je dat voor veel mensen voetbal (of sport, want het is niet alleen voetbal dit voetbal dat als je goed had gelezen) niet het enige is waarom ze bij een vereniging zitten. Daar kun je zelf weinig mee hebben, prima, maar een beetje inlevingsvermogen siert een mens wel.
Ik mis juist het inlevingsvermogen bij die groep mensen die meteen beginnen te zeuren wanner hun hobby even op pauze moet.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_195307482
Het 'schrappen van het laatste rondje' is echt een déjà vu van het 'we schudden geen handen meer' momentje. En dan zeggen ze dat een ezel zich niet twee keer aan dezelfde steen stoot |:)
pi_195307484
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:19 schreef Predator40 het volgende:

[..]

onze overheid had gewoon een een copy/paste kunnen/moeten doen.
of duurt het vertalen 5 maanden ?
Wil Rutte niet. Levert liever maatwerk zei hij afgelopen vrijdag :(
pi_195307487
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:16 schreef Predator40 het volgende:

[..]

die sterftecijfers kloppen voor geen meter.

paar maanden geleden konden ze het aantal lijken niet meer aan en complete chaos in de ziekenhuizen.
We hebben een half jaar gehad om ons voor te bereiden daarop. In Ahoy weer noodhospitaal maken, het gokken op een vaccin is net zo goed spelen met mensenlevens. Want de economische dreun en bezuinigen op zorg gaan nog decennia doorwerken op deze manier.
blablablabla
  maandag 28 september 2020 @ 16:22:14 #230
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195307492
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:20 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ze zullen het denk ik gewoon per 3 weken gaan bekijken en evalueren. Dat is ook goed omdat daarmee het draagvlak (hopelijk) vergroot wordt.
3 weken is ook goed te overzien voor iedereen, daar zou ik ook wel voor zijn dan ja. Je moet draagvlak houden koste wat kost.
pi_195307493
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:18 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ook als je een half uur driekwartier verderop moet spelen? Het moet wel leuk blijven natuurlijk. Zeker bij de jeugd.

Dan kun je wellicht beter met (een paar) buurclubs een onderlinge competitie optuigen.
Dan ga je even de krant lezen of wandelen in het lokale bos. Ik zeg niet dat het ideaal is...

Overigens staat dat los van de vraag of het een passende maatregel is (het lijkt mij wat overdreven als je ouders weigert langs de kant te gaan staan), maar als het er komt...
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195307498
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:22 schreef Jojoke het volgende:
Het 'schrappen van het laatste rondje' is echt een déjà vu van het 'we schudden geen handen meer' momentje. En dan zeggen ze dat een ezel zich niet twee keer aan dezelfde steen stoot |:)
He luister mij eens niet af! Dat zei ik net :D
zie email 27 oktober
pi_195307507
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:18 schreef Predator40 het volgende:

[..]

goed doordacht van de mensen die zich niet aan de regels houden..... :{
Je bedoelt leden van de overheid zelf?
quote:
goed doordacht van de overheid die de verantwoordelijkheid bij de mensen neerlegt en totaal niet ingrijpt.
Nee. Het straft mensen. Amateursporten stil leggen. Weet je waar de grootste impact zit? Bij koters. Die zijn net weer onderweg. Mogen ze weer een maand thuis zitten.

Je kan ook de risicogroepen isoleren en de maatschappij ontspannen door laten gaan op 1,5 meter. Maar dat is zeker teveel gevraagd. Het moet 'samen' en 'we'. Pleur op zeg. Er is niks meer we en samen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195307516
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:21 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Ik mis juist het inlevingsvermogen bij die groep mensen die meteen beginnen te zeuren wanner hun hobby even op pauze moet.
De enige die aan het zeuren is ben jij, ik zie weinig users verder zeuren dat hun hobby even op pauze moet. Zie wel veel users die vrezen voor het voortbestaan voor sportverenigingen. Dat lijkt me een wezenlijk verschil.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195307521
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:22 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Wil Rutte niet. Levert liever maatwerk zij hij afgelopen vrijdag :(
we hebben het hele jaar nog geen maatwerk gezien...... :{
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  † In Memoriam † maandag 28 september 2020 @ 16:23:38 #236
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195307526
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:23 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

De enige die aan het zeuren is ben jij, ik zie weinig users verder zeuren dat hun hobby even op pauze moet. Zie wel veel users die vrezen voor het voortbestaan voor sportverenigingen. Dat lijkt me een wezenlijk verschil.
_O_
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_195307530
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:23 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Als die hobby zo belangrijk is dan laat je je vereniging toch niet omvallen :?
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_195307531
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:22 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Wil Rutte niet. Levert liever maatwerk zij hij afgelopen vrijdag :(
Ben je nou boos op je eigen taalfout? ;)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195307535
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is dan jammer voor die generatie. Zo werkt het namelijk niet in Nederland, we gaan niet bewust mensen ziek en dood maken zodat de volgende generatie kan feesten.
Makkelijk lullen heb je wel. Heb je enig idee wat voor kosten we nu weer voor onze kiezen krijgen, om een paar duizend mensen (gros tussen de 80 en de schijndood en/of onderliggend lijden) een paar jaar langer te laten overleven?
blablablabla
pi_195307541
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:22 schreef DireStraits7 het volgende:
Dan ga je even de krant lezen of wandelen in het lokale bos. Ik zeg niet dat het ideaal is...
Of zeggen ouders dan: “de groeten #ikdoenietmeermee” en krijg je hetzelfde als bij de scholen en beëindigd de samenleving de competitie? Acht ik net ff iets waarschijnlijker ;)
zie email 27 oktober
  maandag 28 september 2020 @ 16:24:20 #241
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195307542
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:22 schreef Jojoke het volgende:
Toch is de procentuele groei van het aantal gevallen aan het afnemen.
Antifa
pi_195307547
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:20 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Benieuwd welke termijn ze er aan hangen.

Tot eind vh jaar geen publiek bij amateurclubs wordt echt een ramp voor veel verenigingen.
Horeca dicht horeca open horeca dicht horeca open kantine dicht kantine open mondkapje op mondkapje af onee toch maar op cafe weer dicht voetbal gestopt voetbal begonnen kantine toch weer open ...komop overheid verzin eens wat anders
pi_195307559
Ik mis overigens in dat geruchten lijstje nog altijd de verzorgingshuizen. Daar moeten ze toch ook wel naar gekeken hebben neem ik aan?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195307567
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:24 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Of zeggen ouders dan: “de groeten #ikdoenietmeermee” en krijg je hetzelfde als bij de scholen en beëindigd de samenleving de competitie? Acht ik net ff iets waarschijnlijker ;)
Scholen was echt een totaal andere situatie.
pi_195307569
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:22 schreef trein2000 het volgende:

[..]

He luister mij eens niet af! Dat zei ik net :D
Great minds think alike :o
pi_195307575
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:23 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ben je nou boos op je eigen taalfout? ;)
Hehe d'oh.
  maandag 28 september 2020 @ 16:26:00 #247
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195307584
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik mis overigens in dat geruchten lijstje nog altijd de verzorgingshuizen. Daar moeten ze toch ook wel naar gekeken hebben neem ik aan?
Ik voorspel je 1 ding: dat virus komt gewoon weer binnen in die tehuizen, wat wij ook allemaal doen in de horeca, op de sportvelden en de scholen en winkels.
pi_195307590
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:23 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Als die hobby zo belangrijk is dan laat je je vereniging toch niet omvallen :?
Ook voor jou nog één keer: het gaat niet om mij. Wees maar niet bang, ik ga de club wel steunen. Maar ik denk niet dat de alleenstaande moeder van drie kinderen dit kan. En ik denk ook niet dat de tegenstander van volgende week die nu niet komt nog even 120 euro over zal maken voor drie kratjes bier die ze normaal gesproken hadden genuttigd.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195307594
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:23 schreef Predator40 het volgende:

[..]

we hebben het hele jaar nog geen maatwerk gezien...... :{
Doelde vast op al zijn polder compromissen.
pi_195307601
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:26 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik voorspel je 1 ding: dat virus komt gewoon weer binnen in die tehuizen, wat wij ook allemaal doen in de horeca, op de sportvelden en de scholen en winkels.
Juist.
Want iedereen heeft nu de tijd om naar oma en opa te gaan in die huizen.
Omdat de amateursporten in het weekend stil liggen, moeten we toch weer wat gaan doen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')