Gaat hij het einde van het seizoen halen?quote:Op woensdag 30 september 2020 16:39 schreef Mani89 het volgende:
Dik raakt een beetje overspannen.
[ twitter ]
Nee.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gaat hij het einde van het seizoen halen?
Nederland haat sport blijkbaarquote:Op woensdag 30 september 2020 16:43 schreef 4-elements het volgende:
Bizar dat hier elke wielerwedstrijd wordt afgelast. Mijn wielerhart huilt. In Frankrijk, België en Italië gaat gewoon alles door, maar hier kan helemaal niets...
Amerika gaat keihard richting de afgrond. Geriatrische Joe wint de verkiezingen, gaat binnen een jaar dood en dan mag Kamala die tijdens de Democratische voorverkiezingen 0% peilde het land gaan besturen haha.quote:
Haha wat?!quote:
Die Joe had zelf ook helemaal niks te melden, en Thramp schreeuwt alleen maar de hele tijd door de ander heen met kansloze one-liners. En de uitslag gaat dus niet geaccepteerd worden.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Amerika gaat keihard richting de afgrond. Geriatrische Joe wint de verkiezingen, gaat binnen een jaar dood en dan mag Kamala die tijdens de Democratische voorverkiezingen 0% peilde het land gaan besturen haha.
Als dat de afgrond is, wat is het alternatief dan?quote:Op woensdag 30 september 2020 17:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Amerika gaat keihard richting de afgrond. Geriatrische Joe wint de verkiezingen, gaat binnen een jaar dood en dan mag Kamala die tijdens de Democratische voorverkiezingen 0% peilde het land gaan besturen haha.
Kamalaquote:Op woensdag 30 september 2020 17:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik word hier zo treurig van. Willen ze echt weer dat ik op de VVD ga stemmen ofzo?quote:
Ik ga niet klikken.quote:
Moet je ook niet doen, doe ik ook niet om mijn frustatie te bewaren dat een kamerlid bij iemand op bezoek gaat die geloofd dat Bill Gates ons wil injecteren met sjips.quote:
Klinkt beter dan Kajsa.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, we weten het.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Geen AGR dus...
https://www.nu.nl/sport/6(...)ronamaatregelen.html
Was er niet zo'n fok user?quote:Op woensdag 30 september 2020 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
Hier moest ik wel om gniffelen:
Er was een Zoom-meeting opgetuigd met negentien in de VS wonende Nederlanders, die ook hun licht over het debat zouden laten schijnen. Ze waren min of meer gelijkelijk verdeeld over de beide kampen, volgens Pauw. Dat bleek niet helemaal gelukt. Toen de expats door het ophouden van iets roods of iets blauws kenbaar moesten maken aan welke zijde ze stonden, spoelde er een blauwe golf over de schermpjes. In het verste hoekje zat Dennis van Es uit North Carolina als enige Republikein. Hij vond Trump „gewoon een goede kandidaat”.
Hugoquote:Op woensdag 30 september 2020 17:55 schreef El-Stinho het volgende:
Komen ze nu.. nu.. pas mee.
[ afbeelding ]
Iedereen maanden geleden.quote:
Wij gaan allemaal op Kees van der Staaij stemmen. De enige zowat die er niet zit om daarna te graaien bij een een of ander klotebedrijf.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik word hier zo treurig van. Willen ze echt weer dat ik op de VVD ga stemmen ofzo?
#mooiboyquote:Op woensdag 30 september 2020 17:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga er in ieder geval facking /fa/ bij lopen in deze coronawereld.
[ afbeelding ]
De vrijheid van mensen afpakkenquote:Op woensdag 30 september 2020 17:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wij gaan allemaal op Kees van der Staaij stemmen. De enige zowat die er niet zit om daarna te graaien bij een een of ander klotebedrijf.
Feitelijk zijn we al een nummertje (BSN). En zijn we sowieso makkelijk te traceren. Dat zie je wel met China. Zal die kant langzaam op gaan.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, doe ik ook niet om mijn frustatie te bewaren dat een kamerlid bij iemand op bezoek gaat die geloofd dat Bill Gates ons wil injecteren met sjips.
SGP heeft ook veel nare dingen. Huidige politiek maakt het niet eenvoudig iets fatsoenlijks te kiezen.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
De vrijheid van mensen afpakken.
Ik zou toch eerder op een partijprogramma stemmen. En dan zoek ik daarna wel een leuke kandidaat.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:20 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zeg het maar even; er is een reden dat Asscher momenteel de best gewaardeerde fractievoorzitter in de TK is.
Politieke partijen gebaseerd op een gedateerd sprookjesboek neem ik niet serieus.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wij gaan allemaal op Kees van der Staaij stemmen. De enige zowat die er niet zit om daarna te graaien bij een een of ander klotebedrijf.
De cynische factor; hoeveel blijft van de partijprogramma's overeind na de compromissen met een zee van partijen?quote:Op woensdag 30 september 2020 18:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou toch eerder op een partijprogramma stemmen. En dan zoek ik daarna wel een leuke kandidaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |