Dat is toch ook precies de bedoelingquote:Op maandag 28 september 2020 14:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Dan gaan die lagere elftallen dus amper nog een 3 helft houden.
De gemiddelde sponsor van FC bal op het dak doet dat meer uit liefhebberij dan voor de exposure hoor...quote:Op maandag 28 september 2020 14:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat dacht je van (shirt)sponsoren e.d.? Lekkere exposure als die potjes voor twee bestuursleden publiek worden afgewerkt straks.
Kabinet heeft ook aardig gefaald hoor op de nodige cruciale punten. Maar dat gaan ze niet toegeven uiteraard.quote:Op maandag 28 september 2020 14:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Algehele conclusie (vooruitlopend op vanavond): het wordt godsamme niet bepaald leuker op de komende tijd.sterkte allen die het direct gaat treffen..
Moah... gaat in de hogere klassen wel aardig wat geld in om hoor tegenwoordig.quote:Op maandag 28 september 2020 14:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De gemiddelde sponsor van FC bal op het dak doet dat meer uit liefhebberij dan voor de exposure hoor...
Gewoon wedstrijd verplaatsen naar 9.00quote:Op maandag 28 september 2020 14:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Met je eens.. ik ben dan ook bang dat ze echt gaan vasthouden aan het stomme idee van 16u kantine dicht. Dan gaan die lagere elftallen dus amper nog een 3 helft houden.
Jeps, maar het deel vaak na 22:00 werkt kan het vergeten.quote:Op maandag 28 september 2020 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou ja ook tot 22uur heb je personeel nodig, probleem is dat omzet draaien dan moeilijker wordt
Ja, maar het heeft desastreuze gevolgen voor heel veel sportclubs.quote:Op maandag 28 september 2020 14:48 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat is toch ook precies de bedoeling
Mijn dochters team MO13 heeft ook shirtsponsorquote:Op maandag 28 september 2020 14:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De gemiddelde sponsor van FC bal op het dak doet dat meer uit liefhebberij dan voor de exposure hoor...
Je hebt de desastreuze gevolgen van een om zich heen grijpend virus gemist?quote:Op maandag 28 september 2020 14:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja, maar het heeft desastreuze gevolgen voor heel veel sportclubs.
Over het algemeen is shirtsponsoring op de lagere niveaus wel meer een vorm van loyaliteit of MVO, niet zozeer bedoeld gericht op het vergroten van de naamsbekendheid.quote:Op maandag 28 september 2020 14:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat dacht je van (shirt)sponsoren e.d.? Lekkere exposure als die potjes voor twee bestuursleden publiek worden afgewerkt straks.
En ik vind die 5e klasse veel belangrijker. Dat zijn de verenigingen die sociaal-maatschappelijk impact hebben. De topklasse mag je van mij opheffen.quote:Op maandag 28 september 2020 14:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Moah... gaat in de hogere klassen wel aardig wat geld in om hoor tegenwoordig.
In de vijfde klasse niet nee.
Natuurlijk niet, serieus kap met je eenrichtingsverkeer gewauwel en kijk ook eens objectief naar ALLE gevolgen van deze crisis.quote:Op maandag 28 september 2020 14:50 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Je hebt de desastreuze gevolgen van een om zich heen grijpend virus gemist?
Genoeg mensen die zich prima hebben gedragen hoor.quote:Op maandag 28 september 2020 14:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Mensen hebbenner zelf voor gezorgd met hun egoistische gedrag dat het mu strenger moet komende tijd.
Had je gewoon aab de regels gehouden en er was weinig aan de hand.
Dat korte termijn individualistisch denken heeft hier voor een groot deel aan bijgedragen.
welke mensen?quote:Op maandag 28 september 2020 14:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Mensen hebbenner zelf voor gezorgd met hun egoistische gedrag dat het mu strenger moet komende tijd.
Dat korte termijn individualistisch denken heeft hier voor een groot deel aan bijgedragen.
Mark Rutte gespotquote:Op maandag 28 september 2020 14:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Snap best dat je dat als buitenstaander raar vindt. Ik vind het echt de normaalste zaak van de wereld. Ja, sporten is bedoeld voor gezondheid maar het is zo verschrikkelijk veel meer. En ja, daar hoort met elkaar een biertje drinken voor 100% bij.quote:Op maandag 28 september 2020 14:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Toch vind ik dat een slechte zaak, wetende dat dit toch vaak vooral om alcohol gaat en de 3e helft vaak het langst duurt. Ik vind de sport/alcohol combinatie een hele rare. Misschien tijd om het toch op een andere manier in te richten. Dan maar wat meer contributie ofzo.
Faalbeleid is de andere kant inderdaad.quote:Op maandag 28 september 2020 14:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Genoeg mensen die zich prima hebben gedragen hoor.
Ze hebben in Den Haag zelf ook de nodige steken laten vallen. Mensen bijeen proppen in vliegtuigen was natuurlijk geen probleem want vlieglobby maar nu ineens mogen kleine kroegen en sportclubs weer bloeden.
Wie zijn die mensen toch die de hele tijd de schuld krijgen. Als je dit vraagt wordt de hele tijd naar elkaar gewezen, dus wie is het nu?quote:Op maandag 28 september 2020 14:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre dit beeldvorming is. De vliegsector zit bij lange na niet op het oude niveau en ik vraag me af hoeveel volle vliegtuigen er daadwerkelijk vertrekken.quote:Op maandag 28 september 2020 14:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mensen bijeen proppen in vliegtuigen was natuurlijk geen probleem want vlieglobby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |