Vanmorgen nog in het nieuws: in de zorg en in de techniek is werk zat.quote:Op maandag 28 september 2020 14:42 schreef _serial_ het volgende:
Hoeveel banen gaat dit weer kosten?
Ik denk niet dat @hooibaal een realistisch beeld heeft van de geldstromen binnen een gemiddelde sport vereniging. Ik kan je vertellen dat kantineinkomsten daarin een belangrijke rol spelenquote:Op maandag 28 september 2020 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus alleen de grote clubs mogen blijven en de rest is helaas pindakaas. Wat een opvatting weer.
Helemaal denk ik.quote:Op maandag 28 september 2020 14:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zouden sportkantines ook om 22:00 sluiten?
16.00 had Bruls aangegevenquote:Op maandag 28 september 2020 14:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zouden sportkantines ook om 22:00 sluiten?
geweldigquote:Op maandag 28 september 2020 14:43 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Vanmorgen nog in het nieuws: in de zorg en in de techniek is werk zat.
En mensen in de horeca?quote:Op maandag 28 september 2020 14:43 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Er is toch omscholingsbudget? Dat is precies met dit doel.quote:
Als er toch geen publiek komt heeft openhouden ook geen zin. En voor de spelers is het weer thuis omkleden en na de wedstrijd meteen weer naar huis.quote:
Die komen werkloos thuis, vooral jongeren, en geen perspectief natuurlijk.quote:
De 2e divisie wordt al aangeduid als semi-betaald voetbal, de 3e divisies zijn de absolute top van het amateurvoetbal. Denk dat je meer moet kijken naar hoe de clubs in de andere ruimt 50 klassen is. Dan valt het wel tegen met de supportersaantallen, bij die clubs zijn juist de wedstrijden van de lagere elftallen interessant voor de 3e helft.quote:Op maandag 28 september 2020 14:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Uiteraard, maar bij FOX zie je bij 2e en 3e divisie wedstrijden toch altijd wel fors wat publiek. Als dat voor een tijd niet meer mag, drukt dat enorm op de inkomsten van clubs.
nou ja ook tot 22uur heb je personeel nodig, probleem is dat omzet draaien dan moeilijker wordtquote:Op maandag 28 september 2020 14:45 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Die komen werkloos thuis, vooral jongeren, en geen perspectief natuurlijk.
Ja, iedereen moet zich maar laten omscholen. Echt, in wat voor wereld leef jij?quote:Op maandag 28 september 2020 14:43 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Met je eens.. ik ben dan ook bang dat ze echt gaan vasthouden aan het stomme idee van 16u kantine dicht. Dan gaan die lagere elftallen dus amper nog een 3 helft houden.quote:Op maandag 28 september 2020 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De 2e divisie wordt al aangeduid als semi-betaald voetbal, de 3e divisies zijn de absolute top van het amateurvoetbal. Denk dat je meer moet kijken naar hoe de clubs in de andere ruimt 50 klassen is. Dan valt het wel tegen met de supportersaantallen, bij die clubs zijn juist de wedstrijden van de lagere elftallen interessant voor de 3e helft.
Dit is inderdaad wel de juiste conclusiequote:Op maandag 28 september 2020 14:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Algehele conclusie (vooruitlopend op vanavond): het wordt godsamme niet bepaald leuker op de komende tijd.sterkte allen die het direct gaat treffen..
Wat dacht je van (shirt)sponsoren e.d.? Lekkere exposure als die potjes voor twee bestuursleden publiek worden afgewerkt straks.quote:Op maandag 28 september 2020 14:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:hooibaal een realistisch beeld heeft van de geldstromen binnen een gemiddelde sport vereniging. Ik kan je vertellen dat kantineinkomsten daarin een belangrijke rol spelen
Toch vind ik dat een slechte zaak, wetende dat dit toch vaak vooral om alcohol gaat en de 3e helft vaak het langst duurt. Ik vind de sport/alcohol combinatie een hele rare. Misschien tijd om het toch op een andere manier in te richten. Dan maar wat meer contributie ofzo.quote:Op maandag 28 september 2020 14:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:hooibaal een realistisch beeld heeft van de geldstromen binnen een gemiddelde sport vereniging. Ik kan je vertellen dat kantineinkomsten daarin een belangrijke rol spelen
Alles is zo makkelijk bij jou hé.quote:Op maandag 28 september 2020 14:45 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Er is toch omscholingsbudget? Dat is precies met dit doel.
Handig als je pas om 20.00 uur moet beginnenquote:Op maandag 28 september 2020 14:44 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
16.00 had Bruls aangegeven
[ twitter ]
Jongeren vinden altijd het snelste weer werk, dat is in iedere crisis zo. Voor ouderen die werkloos raken is het veel vervelender. Die hebben bovendien ook veel hogere vaste lasten.quote:Op maandag 28 september 2020 14:45 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Die komen werkloos thuis, vooral jongeren, en geen perspectief natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |