Als er 10 aan de start zouden hebben gestaan wss wel.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:30 schreef Jason22 het volgende:
Denken jullie dat Hofstede top 10 kan rijden?
quote:Op woensdag 30 september 2020 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Michel en José kennen Bagioli niet.
Ja klopt, Redoute was niet super zwaar ofzo. Gewoon flinke kuitenbijter.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:29 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik vond de Redoute stiekem best meevallen. Haussire op de mountainbike was om te janken.
Is dit echt?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik had niets anders verwacht van José.quote:
Nicola?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lijkt me een goede voor een frikandeleetwedstrijdquote:Op woensdag 30 september 2020 15:42 schreef Bill_Hillie het volgende:
We genieten van de werken van Paasschens.
Haar zwaarste ritjes maakt ze niet op de fiets.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:43 schreef Zwansen het volgende:
Puck dus inderdaad weer een DNF. Waarom doet zo iemand mee?
Op Strava zie ik haar ook zelden zware ritten maken, maar wellicht zet ze niet alles op Strava.
Tietenquote:Op woensdag 30 september 2020 15:43 schreef Zwansen het volgende:
Puck dus inderdaad weer een DNF. Waarom doet zo iemand mee?
Ik ken iemand die bij haar op de middelbare school zat. Scheen toen ook al een aandachtshoer te zijn.quote:
Koers kijken zonder belang is best leuk, hé?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kom op Tractor, leg alles maar plat.
De Marchi is gewoon niet zo goed (op het moment).quote:Op woensdag 30 september 2020 15:46 schreef VoMy het volgende:
De Marchi heeft zich een hele Tour lang gespaard zodat ie hier een kansloze chasse patate kan vervolmaken?
Dat gaat eigenlijk op voor heel CCC (behalve Valter)quote:Op woensdag 30 september 2020 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Marchi is gewoon niet zo goed (op het moment).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |