Joris moet strafregels schrijven?quote:Op woensdag 30 september 2020 14:42 schreef StephanL het volgende:
Ik kijk op de Nos, met legendarisch duo Danny en Stef
quote:Op woensdag 30 september 2020 14:42 schreef StephanL het volgende:
Oh dan switch ikquote:Op woensdag 30 september 2020 14:42 schreef StephanL het volgende:
Ik zou Jan "OW OW OW" Roelfs wel eens willen horen.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
![]()
Het beleid van de NOS m.b.t. commentatoren kun je toch ook niet volgen?
Atv dagquote:Op woensdag 30 september 2020 14:45 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Joris moet strafregels schrijven?
Elke keer weer een verrassingquote:Op woensdag 30 september 2020 14:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
![]()
Het beleid van de NOS m.b.t. commentatoren kun je toch ook niet volgen?
Maar dat is toch niet logisch? Nu is het probleem misschien wel dat de NOS ook wel inziet dat Joris het niet echt heeft. Maar waarom niet één of twee vaste commentatoren plus een externe sidekick zoals Staf, Ducrot, etc.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Atv dag
[..]
Elke keer weer een verrassing
Valt mij tegen. Leek mij wel iets voor hem. Als hij geen blessure heeft.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Higuita is alvast gelost.
Eigenlijk jammer dat Michel dat gat niet echt heeft gegraven.quote:
Higuita was tijdens het WK ook nergens, die lijkt mij gewoon niet fit na het akkefietje met Bob uit de Jungle en eerder al de CHUTE in de Dauphine.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Valt mij tegen. Leek mij wel iets voor hem. Als hij geen blessure heeft.
Zul je zien dat die ineens weer goed is.quote:
Dat valt niet te hopen.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zul je zien dat die ineens weer goed is.
Lampiris is Belgische Direct Energiequote:Op woensdag 30 september 2020 15:06 schreef Chiappucci het volgende:
Waarom heeft Total ineens groen op het shirt?
Heb je wat tegen kinderen met een rugzakje?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat valt niet te hopen.
Ik heb een opportunistisch argument.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je wat tegen kinderen met een rugzakje?
Landani 150?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb een opportunistisch argument.
Ah weer wat geleerd. Merci.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Lampiris is Belgische Direct Energie
Laten we het erop houden dat ik daar ook persoonlijke belangen in heb.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat valt niet te hopen.
quote:Op woensdag 30 september 2020 15:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb een opportunistisch argument.
Landa krijgt al snel de volledige 0%.quote:
Dat is een prestatie van formaat.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:16 schreef Mansjester het volgende:
Ik haal de Redoute en Muur van Huy altijd door elkaar
Bij alle Belgische wedstrijden? Lol, dan had dat wel eerder mogen opvallen. Al zegt het misschien ook iets over de mate waarin TDE die wedstrijden gekleurd heeft.quote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 15:16 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Bij alle Belgische wedstrijden? Lol, dan had dat wel eerder mogen opvallen. Al zegt het misschien ook iets over de mate waarin TDE die wedstrijden gekleurd heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jose hield wijselijk zijn mond, waardoor Michel op een gegeven moment maar weer over de koers ging praten.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En, heeft Wuyts wat gas terug genomen?
Ik onderschrijf deze meningquote:Op woensdag 30 september 2020 15:21 schreef Max23 het volgende:
Danny terug als commentator is wel puur genot
quote:Op woensdag 30 september 2020 15:21 schreef Max23 het volgende:
Danny terug als commentator is wel puur genot
Heb zelf de Redoute gefietst. Maar denk altijd dat ik de Muur op heb geredenquote:Op woensdag 30 september 2020 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is een prestatie van formaat.
Maar de Redoute is ergens in een weiland langs de snelweg, de Muur is midden in een onooglijk dorpje. Tevens staat er duizend keer Huy op de weg.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heb zelf de Redoute gefietst. Maar denk altijd dat ik de Muur op heb gereden
Ik vond de Redoute stiekem best meevallen. Haussire op de mountainbike was om te janken.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heb zelf de Redoute gefietst. Maar denk altijd dat ik de Muur op heb gereden
Die kan winnen!quote:Op woensdag 30 september 2020 15:30 schreef Jason22 het volgende:
Denken jullie dat Hofstede top 10 kan rijden?
Als we de uitslag omdraaien wel ja.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:30 schreef Jason22 het volgende:
In de Ronde van Schubbekutterveen moet dat zeker lukken.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:30 schreef Jason22 het volgende:
Als er 10 aan de start zouden hebben gestaan wss wel.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:30 schreef Jason22 het volgende:
quote:Op woensdag 30 september 2020 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Michel en José kennen Bagioli niet.
Ja klopt, Redoute was niet super zwaar ofzo. Gewoon flinke kuitenbijter.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:29 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik vond de Redoute stiekem best meevallen. Haussire op de mountainbike was om te janken.
Is dit echt?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik had niets anders verwacht van José.quote:
Nicola?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lijkt me een goede voor een frikandeleetwedstrijdquote:Op woensdag 30 september 2020 15:42 schreef Bill_Hillie het volgende:
We genieten van de werken van Paasschens.
Haar zwaarste ritjes maakt ze niet op de fiets.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:43 schreef Zwansen het volgende:
Puck dus inderdaad weer een DNF. Waarom doet zo iemand mee?
Op Strava zie ik haar ook zelden zware ritten maken, maar wellicht zet ze niet alles op Strava.
Tietenquote:Op woensdag 30 september 2020 15:43 schreef Zwansen het volgende:
Puck dus inderdaad weer een DNF. Waarom doet zo iemand mee?
Ik ken iemand die bij haar op de middelbare school zat. Scheen toen ook al een aandachtshoer te zijn.quote:
Koers kijken zonder belang is best leuk, hé?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kom op Tractor, leg alles maar plat.
De Marchi is gewoon niet zo goed (op het moment).quote:Op woensdag 30 september 2020 15:46 schreef VoMy het volgende:
De Marchi heeft zich een hele Tour lang gespaard zodat ie hier een kansloze chasse patate kan vervolmaken?
Dat gaat eigenlijk op voor heel CCC (behalve Valter)quote:Op woensdag 30 september 2020 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Marchi is gewoon niet zo goed (op het moment).
En Geschke misschien.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:47 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dat gaat eigenlijk op voor heel CCC (behalve Valter)
Ja, leuk.quote:
Oh ja, Geschke rijdt ook wel een prima seizoen.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Geschke misschien.
Al was die ook een stukkie beter voor de pauze
De altijd ondergewaardeerde Nick Sjoelts natuurlijk.quote:
1940quote:Op woensdag 30 september 2020 15:53 schreef Momo het volgende:
Heeft ooit een aanval van voor de muur het eind gehaald?
Gewissquote:Op woensdag 30 september 2020 15:53 schreef Momo het volgende:
Mario Aers, Bo Hamburger.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:53 schreef Momo het volgende:
Mauri is een stylist.quote:
Hij schockschoudert mij wel iets teveel.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mauri is een stylist.
Ziet er niet uit inderdaadquote:Op woensdag 30 september 2020 15:55 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Hij schockschoudert mij wel iets teveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |