Lijkt me een goede voor een frikandeleetwedstrijdquote:Op woensdag 30 september 2020 15:42 schreef Bill_Hillie het volgende:
We genieten van de werken van Paasschens.
Haar zwaarste ritjes maakt ze niet op de fiets.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:43 schreef Zwansen het volgende:
Puck dus inderdaad weer een DNF. Waarom doet zo iemand mee?
Op Strava zie ik haar ook zelden zware ritten maken, maar wellicht zet ze niet alles op Strava.
Tietenquote:Op woensdag 30 september 2020 15:43 schreef Zwansen het volgende:
Puck dus inderdaad weer een DNF. Waarom doet zo iemand mee?
Ik ken iemand die bij haar op de middelbare school zat. Scheen toen ook al een aandachtshoer te zijn.quote:
Koers kijken zonder belang is best leuk, hé?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kom op Tractor, leg alles maar plat.
De Marchi is gewoon niet zo goed (op het moment).quote:Op woensdag 30 september 2020 15:46 schreef VoMy het volgende:
De Marchi heeft zich een hele Tour lang gespaard zodat ie hier een kansloze chasse patate kan vervolmaken?
Dat gaat eigenlijk op voor heel CCC (behalve Valter)quote:Op woensdag 30 september 2020 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Marchi is gewoon niet zo goed (op het moment).
En Geschke misschien.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:47 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dat gaat eigenlijk op voor heel CCC (behalve Valter)
Ja, leuk.quote:
Oh ja, Geschke rijdt ook wel een prima seizoen.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Geschke misschien.
Al was die ook een stukkie beter voor de pauze
De altijd ondergewaardeerde Nick Sjoelts natuurlijk.quote:
1940quote:Op woensdag 30 september 2020 15:53 schreef Momo het volgende:
Heeft ooit een aanval van voor de muur het eind gehaald?
Gewissquote:Op woensdag 30 september 2020 15:53 schreef Momo het volgende:
Mario Aers, Bo Hamburger.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:53 schreef Momo het volgende:
Mauri is een stylist.quote:
Hij schockschoudert mij wel iets teveel.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mauri is een stylist.
Ziet er niet uit inderdaadquote:Op woensdag 30 september 2020 15:55 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Hij schockschoudert mij wel iets teveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |