Tja zou ook niet best zijn als het even rap gaat als in een tijd zonder kennis en maatregelen. Maatregelen kwamen halverwege maart en dat duurt wel 2 weken voordat je dat in aantal ziekenhuis opnames terugziet.quote:Op maandag 28 september 2020 13:29 schreef Natalie het volgende:
[..]
Eensch. Dat zie ik ook niet zo 1,2,3.
Een aantal gaat dat wel doen. Dat scheelt toch. Egoisten, zullen er helaas altijd zijn. Hopelijk is dat een klein aandeelquote:Op maandag 28 september 2020 13:28 schreef galantis het volgende:
[..]
Denk je dat mensen dan wel binnen gaan blijven?
Momenteel schijnt thuisblijven bij klachten al een grote opgaaf te zijn. Ik weet ook niet hoe trouw men is met thuisblijven wanneer positief getest..
Zeker niet zo abrupt inderdaad. Toen ijlden de effecten van een vrij hoge R nog na. Die valt nu relatief gezien mee.quote:Op maandag 28 september 2020 13:25 schreef DireStraits7 het volgende:
Inmiddels kunnen we hopelijk concluderen dat al die vergelijkingen met maart ongegrond waren. Ja, het aantal ziekenhuisopnames loopt op, maar echt bij lange na niet zo sterk als in maart.
Dat gaat helpenquote:Op maandag 28 september 2020 13:55 schreef Justin_Case het volgende:
Kroegen om 22.00 dicht lees ik nu
Dinsdagen meestal hoogste cijfers. Bestaan de rivm grafiekjes nog met datum van opname en overlijden? Die zeiden meer dan de dag van rapporterenquote:Op maandag 28 september 2020 13:55 schreef iBenny het volgende:
Nog 10 minuten tot de nieuwe cijfers? Gaan we over de 3000 of hebben we een zondagsvertraging?
Dan gaan ze allemaal weer dicht, geen stuiver meer te verdienen dan.quote:Op maandag 28 september 2020 13:55 schreef Justin_Case het volgende:
Waar lees je dit en waarom zou dat grappig zijn? Is een maatregel die bijna heel Europa aan het toepassen is en het is ongetwijfeld niet het enige wat ze vanavond melden.quote:Op maandag 28 september 2020 13:55 schreef Justin_Case het volgende:
Sporten, laat staan dagelijks, is voor mij geen synoniem met dus gezond.quote:Op maandag 28 september 2020 07:22 schreef Freecky28 het volgende:
[..]
Nee , ook hele sportieve mensen die dagelijks sporten krijgen spontaan hart en hersen problemen door covid19.
Deze komen er in het algemeen wel beter vanaf dan obesitas patiënten
In december gaan ze om 14:00 al dicht als het zo doorgaat.quote:Op maandag 28 september 2020 13:55 schreef Justin_Case het volgende:
Ze gaan dus horeca opsplitsen? Want restaurants om 22u dicht zou ook wel problematisch worden..quote:Op maandag 28 september 2020 13:55 schreef Justin_Case het volgende:
Onzin.quote:Op maandag 28 september 2020 13:55 schreef roos94 het volgende:
Weet zeker dat het weer halfbakken bullshit wordt. Een hoop grootspraak en foei foei stoute bevolking, maar weinig daadkrachtigheid en harde maatregelen. Durven ze niet meer.
Nee hoor, maar oké. Je bent echt onnavolgbaar.quote:Op maandag 28 september 2020 13:27 schreef Natalie het volgende:
Overigens heb ik het al reeds twee keer gespecificeerd, dus misschien moet je zelf ook even wat beter lezen.
Het vindt niet alleen daar plaats. Sterker nog het zal niet eens een groot aandeel zijn.quote:
want dan gaan de mensen wel alleen naar huisquote:Op maandag 28 september 2020 13:55 schreef Justin_Case het volgende:
Wat is toch die kroegen fetisj. Ze denken ook nergens anders aan he. Altijd wordt die branche genaaidquote:Op maandag 28 september 2020 13:55 schreef Justin_Case het volgende:
Is het dan nog wel een kroeg?quote:Op maandag 28 september 2020 13:55 schreef Justin_Case het volgende:
Dat zegt ook niemand.quote:Op maandag 28 september 2020 13:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het vindt niet alleen daar plaats.
Ok. Dus?quote:Sterker nog het zal niet eens een groot aandeel zijn.
Het zijn meerdere zaken.
Alle horeca en ook nog landelijk, als dit klopt. Geen idee wat de originele bron is overigens, het circuleert op Twitter.quote:Op maandag 28 september 2020 13:55 schreef Justin_Case het volgende:
Dit gaat niet gebeurenquote:Op maandag 28 september 2020 13:55 schreef Justin_Case het volgende:
dat is een vervelende bijkomstigheid alleen vraag ik me het nut van dit soort beslissingen afquote:Op maandag 28 september 2020 14:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat is toch die kroegen fetisj. Ze denken ook nergens anders aan he. Altijd wordt die branche genaaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |